ריכזנו כאן את כל הפרטים אשר פורסמו ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של Swift – סוויפט מועדוני כושר – מוקד טלפוני, כתובת דוא"ל, חשבונות מדיה חברתית, אתר האינטרנט של רשת Swift – סוויפט מועדוני כושר ועוד. Swift – סוויפט מועדוני כושר מפעילה מספר מועדוני כושר ובריאות ברחבי הארץ: נתניה, אשדוד, ראש העין, יהוד, גן יבנה, הוד השרון.
ערוצים ליצירת קשר:
Swift – סוויפט מועדוני כושר – שירות לקוחות באמצעות הטלפון
שירות לקוחות טלפוני – 03-910-2341.
Swift – סוויפט מועדוני כושר – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
ניתן למצוא באתר האינטרנט של Swift – סוויפט מועדוני כושר מידע ללקוחות, תשובות לשאלות נפוצות, אפשרויות לביצוע פעולות בשירות עצמי ועוד –לאתר לחצו כאן.
Swift – סוויפט מועדוני כושר – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני – Email
שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני –daniel.maymon278@gmail.com .
Swift – סוויפט מועדוני כושר – שירות לקוחות – פייסבוק – facebook
שירות לקוחות באמצעות פייסבוק – facebook.
תגובה אחת
שלום,
שמי רג'י גביזון ועשיתי מנוי פילאטיס מכשירים לפעמים בשבוע בהוד השרון בתאריך 29/5
שבועיים וחצי לפני ששבמקום נפתח.
רוצה להתחיל ולומר שהמקום מאוד מזמין ונראה ממש טוב.
סגרתי את העסקה עם הפקידה טלפונית ב 29/5 כדי לוודא שתיהיה לי מיטה וסגרנו על שעות מראש.
גם שאלתי לגבי רישום לחוגים כי מעונינת בשיעור זומבה בשעה 20:00 אמרה לי שאפשר להירשם בבוקר בכדי לוודא מקום.
אחרי מספר ימים הלכתי עם 2 הבנות שלי כדי שגם הן יתרשמו מהמקום מכוון שתכננתי לרשום את שתיהן החל מחודש ספטמבר( הן מסיימות מנוי במקום אחר)
הגעתי למקום ושוב דיברתי עם הפקידה (שאני כבר רשומה) כדי לוודא שלא מתחילים את המנוי עד לתאריך שבו אוכל להגיע
אמרה לי בטח ברור, שאת הכרטיס מחייבים אבל את המנוי מתחילים מהפעם הראשונה שאני מגיעה להתאמן.
הגעתי לאימון פילאטיס מזרן ביום שישי 23/6 ושוב פעם ניגשתי לפקידה לוודא שאני רשומה באופן קבוע לפילאטיס מכשירים ביום ראשון בשעה 19:00
ורביעי בשעה 8:30 כמו שסגרתי ביום שסגרתי את העסקה ונאמר לי שאני לא רשומה ושאני לקוחה על בסיס מקום פנוי.
אני אישה מאוד עסוקה ואין לי דקה פנויה הכל אצלי מתוזמן זה למה וידאתי לפני בכדי לא לבזבז זמן
ניסיתי למצוא פתרון באותו היום לא מצאנו והפקידה אמרה שתעביר את הפניה שלי למנהלת.
לא נמסר שום דבר כי היום בבוקר דיברתי שוב פעם עם הקבלה ושוב פעם לא היה לה מושג איך לעזור לי ואמרה שוב שתעביר את פניה למנהלת.
מה עוד שאני רוצה להירשם בבוקר (כמו שנאמר לי) לשיעור זומבה בשעה 20:00
והשיעור כבר מלא, נאמר לי היום (יום ראשון) שצריך להירשם יום לפני בשעה 12:00
אין כאן שום התחשבות בשומרי השבת?
לא מקובל!!! אני במקרה שומרת שבת ולא… לא יכולה להירשם יום לפני !!!!
והדובדבן שעל הקצפת הוא שאני מגלה שהפעילו את המנוי מה 14/6 שלא הייתי בכלל בארץ ולא הגעתי לאימון! המנוי שלי צריך להיגמר ב 23/6/24 ולא ב 14/6/24 זה שבוע וחצי לשלם לכם על כלום ושום דבר שקיבלתי ממכם חוצפנים!!!!! אפילו את התיק והמגבת שלכם לא הבאתם לי כי נגמר… ואפה לתאם עם המדריך חדר כושר כדי להכיר את המכשירים כמו שנאמר? לא הוזכר דבר על הנושא … אתם לא מקצועים.
התנהגות כזו זו מרמה! יש כאן הפרת אמונים קשה זה כבר לא חוצפה זה עובר כל גבול!!!
ביקשתי לבטל ! בזבזתם את הזמן שלי לחינם
הייתי צריכה לגשת למשרד בכדי לחתום על ביטול ומפתיע אותי באיזו קלות אתם מוותרים על לקוחה שתכננה לשלם לכם מספטמבר 1000 שקלים לחודש!!!
כרנאה שיש לכם עודף לקוחות…
אני בעלת עסק בעצמי ובאמת שאני לא מבינה איך עד עכשיו אף אחד לא יצר איתי קשר לנסות לסדר את העיניין!
סניף הוד השרון פשוט זועה