מעוניינים ליצור קשר עם שירות לקוחות waze – ווייז? ריכזנו עבורכם את כל פרטי הקשר של שירות לקוחות waze – ווייז.
Waze ("ווייז") היא אפליקציית ניווט המבוססת על דיווחי ונתוני קהילתה המשתמשים באפליקציה. משתמשי Waze יכולים לספק מידע ולהתריע על תאונות, עומסי תנועה, מצלמות מהירות, ניידות משטרה, טעויות במסלולי ניווט, כתובות שגויות ועוד.
על פי ההערכות, יותר מ-130 מיליון נהגים משתמשים באפליקציית Waze ברחבי העולם, והיא אפליקציית הניווט הפופולרית ביותר בישראל כיום.
ערוצים ליצירת קשר:
waze – ווייז – שירות לקוחות – טלפון
לא פורסמו פרטי שירות לקוחות טלפוני.
waze – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
- למרכז העזרה של ווייז ניתן לעבור לכאן.
- לעזרה באפליקציות עברו לכאן.
- לעריכת המפה יש ללחוץ כאן
- מדיניות פרטיות והתנאים של Waze
שירות הלקוחות של Waze באפליקציות
אם תרצו לקבל שירות לקוחות דרך האפליקציה של ווייז לחצו כאן למכשירי אנדרואיד או לחצו כאן למכשירי אפל.
waze – שירות לקוחות – מייל – Email
כתובת המייל של שירות לקוחות waze – ווייז הינה: support@waze.com.
waze – ווייז – שירות לקוחות – צ'אט – Chat
– לא נמצאו פרטי התקשרות באמצעות צ'אט.
waze – שירות לקוחות – ווטסאפ – Whatsapp
Waze אינה מספקת שירות לקוחות באמצעות whatsapp.
waze – שירות לקוחות – רשתות חברתיות
- שירות לקוחות ווייז באמצעות פייסבוק: בקישור הזה.
- לשליחת הודעה ישירה במסנג'ר לשירות הלקוחות לחצו כאן.
- ליצירת קשר באינסטגרם עם Waze
- כניסה לטוויטר של ווייז
waze – ווייז – שירות לקוחות – כתובת דואר
שירות לקוחות waze – כתובת דואר: יגאל אלון 98, תל אביב.
קצת על חברת Waze
Waze זוהי אפליקציית ניווט חינמית ושיתופית המותאמת לשימוש בטלפונים ניידים. חברת Waze החלה את דרכה כחברת סטארט אפ ישראלית, ובשנת 2013 עשתה החברה "אקזיט" ונמכרה לחברת גוגל. סכום רכישת חברת ווייז עמד על 966 מיליון דולר.
אפליקציית Waze נפוצה מאוד לשימוש הן בישראל והן בעולם. כיום, כמעט כל נהג מחזיק באפליקציה זו ועושה בה שימוש יומיומי. על כן, לחברת Waze לקוחות רבים מאוד בישראל, ולאור כך החברה מתפעלת גם שירות לקוחות הנותן מענה במקרים של תקלות, שאלות וכל בקשה אחרת.
דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות ווייז Waze
לפני שנצלול לדרכי התמיכה השונות, חשוב להבין שבשונה מחברות אחרות רבות המפעילות מוקד שירות לקוחות טלפוני, שירות הלקוחות של חברת ווייז נעשה באמצעות תכתובות בלבד או עיון בתוכן האתר של החברה המציע פתרונות לבעיות נפוצות שונות. כעת נסקור את שתי האפשרויות הללו.
ראשית, עליכם להיכנס לאתר האינטרנט של החברה ולבחור בלשונית הנקראת "פתרון בעיות ותמיכה". לחלופין, ניתן גם ללחוץ על הקישור הבא: https://support.google.com/waze/answer/9058157?hl=iw
שנית, עליכם לבחור את המוצר מבית Waze שבו אתם משתמשים:
- Waze – זהו השימוש המרכזי והנפוץ ביותר של האפליקציה. מרבית התוכן נמצא בקישור זה.
- Waze Carpool – פיצ'ר חדש יחסית מבית Waze המתווך בין נהג לבין נוסע המעוניין להגיע למקום דומה או הנמצא על צד הדרך. אולם, חברת ווייז החליטה לסגור פיצ'ר זה ב-31/10/22, לכן סביר להניח שזה לא המוצר בגינו השירות שלו אתם זקוקים.
- Waze partners – מיועד לאנשים אשר מעוניינים לעדכן מידע מסוים במערכת כגון: תכנון מסלולים, עדכון מפות, לעדכן תנועה בכבישים ועוד.
לאחר שבחרתם באחת מהאופציות השונות תופנו לעמוד בו ישנן סוגי בעיות נפוצות רבות. אם הינכם מזהים את התקלה או הבעיה שבגינה אתם פונים לשירות התמיכה של חברת Waze, עליכם ללחוץ על אפשרות זו. כעת, אתם תועברו לעמוד נוסף בו מופיעות שאלות רבות, וכל לחיצה על שאלה תוביל אותכם לפתרונה.
נסו לזהות את הבעיה שבגינה פניתם, ונסו לעקוב אחר הכתוב ולפתור בעצמכם את התקלה. אנו מקווים שתוכלו לעצור כבר בשלב זה, כלומר, התקלה תיפתר.
אולם, ככל ולא הצלחתם והבעיה עדיין עומדת בעינה, ניתן לעבור לשלב הבא ולפנות לשירות הלקוחות של החברה. כאמור, אין מדובר במוקד שירות לקוחות טלפוני, אלא בפתיחת פנייה באמצעות אתר החברה. ניתן לעשות זאת באמצעות הקישור הבא: https://www.waze.com/row-ContactForm/form-web/he/core-web?ref_topic=6262587&visit_id=638087810291996497-1728583755&rd=1&locale=he
בדף זה תתבקשו לענות על מספר שאלות כגון: סוג מערכת ההפעלה שבה השתמשתם ונושא הפנייה (מסלולים, מפה, קול ושמע וכו'). בהתאם לבחירות אלו, ייפתחו בפניכם נושאי פנייה ספציפיים יותר, עליכם לבחור באופציה הרלוונטית ביותר עבורכם. לאחר מכן, ייפתח חלון נוסף ובו בעיות נפוצות ופתרונן. במידה והתקלה שלכם איננה מופיעה, עליכם לגלגל את המסך מעט מטה וללחוץ על אפשרות "פתיחת פנייה".
בחלון הבא שייפתח, עליכם למלא מספר פרטים מזהים ולפרט מהי התקלה. בעת כתיבת תיאור התקלה הקפידו על ניסוח ברור וקוהרנטי, כזה שיאפשר לנציג השירות להבין בדיוק מהי הבעיה שהתעוררה. רק כך הנציג יוכל להחזיר לכם תשובה מפורטת ומדויקת אודות הפתרון המתאים. אין זה חובה אך מומלץ ביותר לצרף צילום מסך הממחיש את הבעיה שאותה אתם מתארים.
לבסוף, שלחו את הפנייה והמתינו לתשובה מנציג השירות שתתקבל במייל שלכם.
שאלות ותשובות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות ווייז Waze
שאלה: שלחתי מייל עם כל פירוט הבעיה וכל הפרטים הנלווים הנדרשים אך טרם חזרו אליי. מה עליי לעשות?
תשובה: לרוב תשובה תתקבל תוך מספר ימים. אם עד שבוע לאחר שליחת המייל לא קיבלתם מענה, מומלץ לנסות לשלוח מייל נוסף לשירות לקוחות ווייז.
שאלה: מדוע אינכם מפרסמים מספר טלפון ווייז Waze?
תשובה: זאת מפני שהחברה בעצמה איננה מפרסמת טלפון ווייז Waze אליו ניתן לפנות באופן ישיר. ככל הנראה הדבר נובע הן מאופי השירות שניתן, והן מכיוון שמדובר בחברה בעלת ממדי ענק שאיננה מעוניינת להחזיק במוקד שירות לקוחות כפי שמקובל בחברות קטנות יותר.
שאלה: מה עליי לעשות אם בכל זאת הינני מעוניין ליצור קשר טלפוני ולשוחח עם נציג שירות?
תשובה: כאמור, אין מספר טלפון ווייז Waze באמצעותו ניתן ליצור קשר ישירות עם שירות לקוחות ווייז Waze. יחד עם זאת, ניתן לכתוב כבר בפנייה הראשונית שהנכם מעוניינים ליצור קשר טלפוני וייתכן שתקבלו מענה לבקשה זו. אולם, אין להסתמך על פתרון זה ורצוי לפרט כבר בפנייה הראשונה אודות הבעיה והבקשה שבגינה פניתם לשירות הלקוחות.
שאלה: האם בכל בעיה אשר עולה מהשימוש באפליקציה עליי לפנות ישירות לשירות הלקוחות?
תשובה: ממש לא. בטרם פנייתכם לשירות הלקוחות של חברת Waze מומלץ ביותר להיכנס לאתר החברה, לבחור את המוצר שעבורו ברצונכם לקבל שירות, ולאחר מכן תגיעו לעמוד בו מפורטות בעיות נפוצות שונות ופתרונן.
טיפ קטן על אפליקציית Waze לסיום
חשוב לשים לב שלחברת Waze ווייז אין טלפון רשמי המיועד לפנייה של שירות לקוחות. לכן, מכיוון שדרך ההתקשרות המרכזית עם חברת וייז Waze הינה באמצעות תכתובת מייל, רצוי מאוד להקפיד לנסח את המייל הראשוני באופן קוהרנטי ומפורט, וכן לצרף כבר מההתחלה מסמכים כגון צילומי מסך, אישורים וכו', אשר עשויים להיות רלוונטיים לטיפול בפנייה שלכם.
ככל שתפעלו בדרך זו, הינכם אמורים לקבל שירות מלא ומהיר באמצעות המייל, גם ללא קשר טלפוני ישיר עם מוקד שירות הלקוחות של חברת Waze. אנו מאחלים לכם בהצלחה ומבקשים שתעדכנו אותנו ככל ומצאתם דרך התקשרות נוספת עם שירות הלקוחות של החברה שאינה מופיעה במאמר זה או באתר החברה.
4 Responses
אני רוצה שמישו יעזר לי
שלום לכם
הייתי מעדיפה לדבר עם בן אדם ולא עם מחשב…..
האם אתם נוהגים לנתק מנוי שלכם בלי להודיע על כמה ימים מראש?????
זה מה שקרה איתי , וכתוצאה מכך הסתבכתי בדרך ולולא אשה מקסימה שעזרה לי לא יודעת איך הייתי יוצאת מזה.
אגב, הבחורה שעזרה לי היתה במקרה שוטרת
מצפה לתשובה
הי אני צריכ שמשמהו ידבר אית בבקשה פונה בשם החרה שאני עובדת יש מידע שגוי בלונה פארק
חבורת מגעילים
איך אתם מעוזים להפנות כל הזמן לכביש שש גם אם פקוק
גנבים בני גנבים