אבארט – Abarth – שירות לקוחות

מודעה

שירות הלקוחות של מותג הרכב אבארט – Abarth – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות אבארט – Abarth, לשימושכם.

חשוב לדעת שהחברה שמייבאת את רכבי היצרנית אבארט – Abarth לארץ היא קבוצת סמלת, לכן שירות הלקוחות של אבארט – Abarth ניתן על ידי מוקד שירות הלקוחות של קבוצת סמלת.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

מודעה

אבארט – Abarth – טלפון

מוקד שירות לקוחות אבארט: 03-5655555 או 8545*

שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות:

  • בימים א'-ה' בשעות: 08:00-17:00
  • ימי ו' בשעות 08:00-13:00

 פקס: 03-5655626

מודעה

אבארט – Abarth – שירות באמצעות אתר האינטרנט

לשירות לקוחות אבארט באמצעות טופס ליצירת קשר דרך הקישור הזה.

מודעה

אבארט – Abarth – פניות הציבור

כתובת למשלוח מכתבים עבור אבארט: המגשימים 6 א' פתח תקווה.

חברות דומות:

מודעה
שינוי גודל גופנים
ניגודיות