שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

אושר עד טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » רשתות מזון » אושר עד טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

כל הפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות אושר עד, באמצעות הטלפון, דוא"ל, אתר האינטרנט, חשבונות המדיה החברתית של רשת הסופרמרקטים אושר עד ועוד. אושר עד היא רשת חנויות מזון בפריסה ארצית.

בחרו אמצעי ליצירת קשר 

אושר עד – שירות לקוחות באמצעות הטלפון

מספר הטלפון של שירות לקוחות אושר עד הינו: 076-8899999

שעות פעילות: לא פורסם.

פקס: 04-8511343

אושר עד – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

שירות הלקוחות של אושר עד מתבצע דרך הצ'אט בוט באתר הזה.

אושר עד – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני – Email

שירות לקוחות אושר עד – כתובת דואר אלקטרוני: mazkiraa@mazonkol.co.il.

אושר עד – שירות לקוחות – צ'אט – Chat

– החברה אינה מספקת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

אושר עד – שירות לקוחות – Whatsapp

– לא פורסם מספר ווטסאפ – whatsapp ליצירת קשר.

אושר עד – שירות לקוחות – Facebook

ניתן לפנות לשירות לקוחות אושר עד בדף הפייסבוק הרשמי: בקישור הזה.

אושר עד – שירות לקוחות – כתובת

– לא פורסמה כתובת למשלוח דואר.

צילום מסך של שירות לקוחות אושר עד

אושר עד טופס יצירת קשר צילום מסך
אושר עד טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על אושר עד?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אושר עד אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם אושר עד ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות אושר עד

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

6 תגובות

  1. שלום רב
    ברצוני להתלונן על שירות הלקוחות באושר עד אשדוד.אני מאד אוהבת את אושר עד ומזה כמה שנים אני קונה רק שם.
    ביום ששי האחרון עשיתי קניה ושקלתי פירות וירקות בעמדה. לצערי בקופה הקופאית רשמה סכומים אחרים מההדפ0ס שהוצאתי בעמדה. ראיתי את זה בהגיעי הביתה וביום ראשון חזרתי לשרות הלקוחות להבהיר את המצב. אולם האחראית הראשית אמרה לי שהיא לא מבינה מה אני רוצה. כאילו דברתי בשפה לא מובנת. הסברתי לה מה קרה אבל היא דברה אתי בזלזול והפנתה את ראשה לטפל במישהו אחר. התעצבנתי ועזבתי את המקום.יש ברשותי הקבלה וכן ההדפ0סות של העמדות.
    היחס הגרוע של האחראית מעורר שאט נפש.אולי רצוי לשלוח אותה ללמוד יחסי אנוש.
    אבקשכם לבדוק ענין זה וחבל מאד שאחת כזאת תבריח לכם לקוחות. תודה כרמית לקוחה לא מרוצה
    טל 0507101111 מצפה לתשובתכם.

  2. שלום,
    קניתי מזגן של מולר באושר עד לפני 3שנים. והוא פסק לעבוד ללא סיבה. האם יש פיצוי או אחריות?
    אשמח לתשובה דחופה במייל y88929@gmail.com
    או בטלפון 0548488929

  3. קניתי היום מקרר בקבוקים של מולר באושר עד ראשון לציון המנהל מחסן התנהג אלי ולאישתי בצורה אלימה ודחף אותנו שנצא ולא רצה להוציא לנו את המקרר מהמחסן אחרי ששילמנו בקופה והיה לנו חשבונית ביד אני אדם נכה ואמרתי למנהל מחסן שאני צריך עזרה עגלה גדולה לרכב בחניה והוא סירב לעזור תוך שהוא צועק וצורח עלינו שנעוף מהמחסן שלו והוא לא יתן לנו כלום ושום עזרה אני מציין שאנחנו לקוחות וותיקים של אושר עד ואחר הטראומה שעברנו בסניף ראשון לציון יותר אנחנו לא נקנה ולא נמליץ לאף אחד לקנות באושר עד גילוי נאות לאחר שהמנהל מחסן התנהג אלינו בנבזות ובאלימות ודחף את אישתי אני קללתי אותו ונכנס להתקף שאני סובל ממנו בעקבות הנכות שיש לי עברנו טראומה גדולה בסניף ראשון לציון על ידי מנהל המחסן אנו מתכוונים להגיש תלונה במשרד להגנת הצרכן ובכל מקום אפשרי לפי יועץ שנקבל מהעורך דין שלנו!

  4. שלום רב
    אני רוצה מישהו אחראי שיענה לי לפני שאני נותן לעו"ד שלי יטפל בעניין מולכם.

    ותודה מלקוח לא מרוצה בכלל מן השירות שהוא קבל מן המנהלת זמזם.

  5. ‼️‼️‼️‼️‼️ הפרצוף המזעזע של אחד מעובדי אושר עד ראשון לציון ‼️‼️‼️‼️‼️

    אמא שלי מתחילת המלחמה לקחה על עצמה את המצווה לגייס תרומות ולדאוג לכל מה שהחיילים שלנו בשטח צריכים מאוכל ועד ציוד לחימה ועוד' ,היום בשעה 19:45 הגיע לסניף אושר עד ראשון לציון ע"מ לבצע קנייה לחיילים כמו שעושה כמה פעמים בשבוע וממלא עגלות בסכומים גבוהים מאוד באושר עד רק שהפעם נפלה על עובד דביל עובד שהוא תת רמה ולא ראוי לתת שירות לאף אחד עובד מזעזע עם פה של ביוב שאמא שלי הגיע כדי לשלם לו בצ'אק הוא פשוט התעצבן על אופן התשלום שבחרה ועל כמות המוצרים בעגלה אז אותו תת רמה החליט שהוא מקלל את אמא שלי מול כולם וצועק לה "את זונה את בת זונה " וחזר על זה שוב ושוב מול כולם עד שהאנשים בסופר התערבו וגרם למהומה גדולה מי שמכיר את אמא שלי יודע שאין טובה ממנה ואין ישרה ממנה היא בחיים לא מלכלכת את הפה ולא נותנת יחס מזלזל לאף אחד אישה דתיה עם פאה מה שקרה היום יפורסם בכל מקום שוב ושוב עד שהעובק הדביל הזה יפוטר ולא רק !!! אני אגיע עם הפוסט הזה רחוק מאוד בושה שיש לכם עובד כזה שמלכלך את השם הטוב שלכם הסיפור רק מתחיל !!!! וניראה מי הבן זונה בסוף הסיפור שמלבין את פניה ברבים

  6. ביום 20/12/23 בשעה 9:00 בערב – קניתי כרוב נקי מתולעים בסניף גבעת שאול והיה עליו מדבקה במחיר של 4.9 לק"ג ובקופה גבו לי סך 15.9 על 700 גרם וכשפניתי לקופה ראשית אמרו לי שמישהו הדביק את המדבקה ולא רצו לזכות אותי מיהרתי מאוד ואני לא מבינה מדוע לא זיכו אותי לא יכול להיות שמדבקה ממחושבת שונה ממחיר במחשב שלכם אני דורשת זכוי
    אשמח לשלוח לכם תמונות של הקבלה והמוצר .
    בנוסף לכך הייתי אמורה להמתין קרוב לשעה בתור לחמישה מוצרים, מכיון שלא היה לי כרטיס אשראי רק כסף מזומן, ולא יכולתי להשתמש במוסיפון…. זה לא אמור לקרות לסופר מכובד כמותכם שאין לו קופת אקספרס ….כמו ברמי לוי וכדו'
    מקווה לשינוי מהותי בענין ואשמח לקבל את תגובתכם במייל EFRAIM764@GMAIL.COM

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5006 - אושר עד לוגו
לוגו שירות לקוחות אושר עד
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן