שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

איי.אם.פי.אם – AM:PM טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » קניות » איי.אם.פי.אם – AM:PM טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של רשת החנויות איי.אם.פי.אם – AM:PM – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות איי.אם.פי.אם – AM:PM, לשימושכם.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

איי.אם.פי.אם – AM:PM – טלפון

מוקד שירות טלפוני איי.אם.פי.אם : 03-6274700

שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של איי.אם.פי.אם:

  • המוקד פעיל בימים א'-ה' בשעות 09:00-18:00
  • בימי ו' וערבי חג בשעות 09:30-13:30

איי.אם.פי.אם – AM:PM – שירות באמצעות אתר האינטרנט

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של איי.אם.פי.אם באמצעות אופציות נוספות באתר – בקישור הזה.

איי.אם.פי.אם – AM:PM – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת סניף ראשי למשלוח מכתבים: הרב יצחק ידידיה פרנקל 15, פלורנטין תל אביב.

צילום מסך של שירות לקוחות איי.אם.פי.אם - AM:PM

איי אם פי אם טופס יצירת קשר צילום מסך
איי אם פי אם טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על איי.אם.פי.אם - AM:PM?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של איי.אם.פי.אם – AM:PM אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם איי.אם.פי.אם – AM:PM ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות איירביאנבי - Airbnb

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

15 Responses

  1. קונה שנים בבין גוריון 119 בבת ים
    היום 3 העובדים ביקשו ליבדוק לי את התיק אחת העובדות אמרה שאין באפשרותי להיכנס עים תיק כזה אכן התיק שלי גדול אני לא גנבת וזו התחושה אני מזועזעת
    אני לא אכנס יותר למקום זה לעולם

  2. נכנסתי לסניף בזהוטןנסקי 86 רמת גן
    קניתי כמה מוצרים עובדת שישבה בקופה אוכלת לה חטיף אין לי בעיה שתהנה (ממש מקצועי )
    הגעתי לבית ראיתי שהחטיף שכלה אני שילמתי לה
    עליו ,
    הגעתי לסניף לבקש החזר ותשובה על מה קרה שאני משלם על מה שהיא אוכלת
    בתגובה היא קמה סיבבה לי את היד שרטה אותי דחפו אותי החברים שעובדים איתה היא שרטה אותי פצעה אותי הגשתי עליה תלונה עם ניידת משטרה כמובן …
    שהתקשרתי להתלונן אצל המנהל אלי שהוא
    מנהל האזור של הסניף הזה
    הוא
    אמר לי ״שישי היו מה אתה מתקשר תתקשר אלי ביום ראשון (אנחנו בשישי כן ? עוד יומיים …) אני עם פצע ביד עם דם
    (יש מישהי שהגיעה איתי וצילמה את הכל מהרכב שלה )
    וחוץ מזה יש לכם שם מצלמות שם זה קרה בין בערך בשעה 7 בערב ביום שישי 3.3.2023

    1. הי אני מנסה להגיע למנהל הסניף בנחלת יצחק ואין מענה ניסיתי להתקשר להנהלה הראשית אין מענה
      לאן פונים?

  3. אלנבי 56,
    מעסיקים שם בשעות הלילה עובד הזוי ,
    אני לקוח קבוע במקום ובדרך כלל השירות מעולה והמקום נראה מסודר ונקי.

    1..לצערי ,העובד הזה מלוכלך תמיד , בגדים וידיים- לא נעים שהוא נוגע במוצרים!!
    2. לא פעם הוא נכנס לויכוחים מיותרים, עם לקוחות, שגוררים מריבות ואף לעיתים קטטות!!
    3. כששואלים אותו איפה המנהל לברור – הוא מכריז על עצמו כמנהל ואחראי.
    4. עוד תופעה לא ברורה, שחוזרת על עצמה- הוא נרדם באמצע החשבון, על הקופה.

    לסיכום, ממש לא ברור מה הסיבה להעסיק עובד שלא מתאים בשום קריטריון לשרת לקוחות!!!!!!!
    ואם מדובר בצדקה או עזרה – תעסיקו אותו כמחסנאי!!!
    לא לתקשר עם לקוחות הכלל!!!
    החוויה מזעזעת לפעמים.
    תודה.

    1. בנחלת יצחק עובדת שם בחורה שמתנהגת פשוט מתחת לכל ביקורת אין הנהלה אין משגיח ממש בושה לרשת

  4. הזמנתי היום יום ראשון בשעה 7.00 בערב מוצרים.נאמר לי שבתוך שעתיים אקבל את המשלוח..לא הגיע אלי כלל המשלוח(השעה כעת 12.30.) בלילה.
    אנא.דאגו שמחר בבוקר בשעה 8.00 המשלוח יהיה בביתי.אגב.ראיתי שחייבו אותי .ביקשתי בלשלם שניים או שלושה תשלומים .
    חייבו אותי בתשלום אחד.
    ניגרמה לי עגמת נפש רבה.

  5. היום 5.5.23 בשעה 22:53 נכנסתי לקנות בקבוק סודה קטן בסניף אבן גבירול שד' נורדאו בתל אביב. היה קופאי וקופאית. הם דיברו בינהם ואני הייתי היחידה בתור איבדתי סבלנות וביקשתי שמישהו מהם יקבל אותי כדי שאשלם ואלך. הקופאי מסתבר סגר קופה ואין לי מושג מה הקופאית עשתה. הוא התעצבן עלי שהייתי חסרת סבלנות ופשוט סילק אותי מהחנות. אמר לי צאי מהדלת אני לא מוכר לך. אמרתי לו שלא ידעתי שזו הסיבה שהם לא מקבלים אותי זה היה נראה שהם מתקשקשים בינהם ומתעלמים מלקוח שעומד ומחכה. לא עניין אותו והוא עזב את הקופה נעמד מולו ונופף בידו שאצא מהחנות הוא לא מוכר לי. ביקשתי לדעת מה שמו הוא סירב להגיד לי. יצאתי בבושת פנים. בחיים שלי לא התנהגו אלי כך. הוא חצוף ואינו יכול לעבוד בשירות לקוחות אם הוא מתנהג כך. צילמתי אותו מחוץ לחנות כי חששתי שיכה אותי אם אעמוד מולו ואצלם אותו. חשוב לי להביא זאת לידיעתכם וטיפולכם.

  6. AM PM סניף אבא הלל נכבש על ידי צעירים חסרי רסן, צרחות כל היום בין העובדים. מגיעים חמולות של חברים של העובדים ממלאים את כל הסניף בקורקינטים בתוך הסניף כמות עצומה מעל 10 קורקינטים מול מקררי הגלידה באיזור הירקות . צרחות שירים בערבית בקולי קולות כאלו נכנסת לחתונה בכפר!!!!!!! כל הלקוחות בורחות מהלחץ שזה מביא לכולן אין בקרה אין עם מי לדבר פשוט רשת שנטשה את סניפה לעובדים צעירים חסרי אחריות חבל מאוד שכך.
    מתי תעוררו שתגיעו למפרק???

  7. AM PM סניף אבא הלל נכבש על ידי צעירים חסרי רסן, צרחות כל היום בין העובדים. מגיעים חמולות של חברים של העובדים ממלאים את כל הסניף בקורקינטים בתוך הסניף כמות עצומה מעל 10 קורקינטים מול מקררי הגלידה באיזור הירקות . צרחות שירים בערבית בקולי קולות כאלו נכנסת לחתונה בכפר!!!!!!! כל הלקוחות בורחות מהלחץ שזה מביא לכולן אין בקרה אין עם מי לדבר פשוט רשת שנטשה את סניפה לעובדים צעירים חסרי אחריות חבל מאוד שכך.
    מתי תעוררו שתגיעו למפרק???

  8. AM PM סניף אבא הלל נכבש על ידי צעירים חסרי רסן, צרחות כל היום בין העובדים. מגיעים חמולות של חברים של העובדים ממלאים את כל הסניף בקורקינטים בתוך הסניף כמות עצומה מעל 10 קורקינטים מול מקררי הגלידה באיזור הירקות . צרחות שירים בערבית בקולי קולות כאלו נכנסת לחתונה בכפר!!!!!!! כל הלקוחות בורחות מהלחץ שזה מביא לכולן אין בקרה אין עם מי לדבר פשוט רשת שנטשה את סניפה לעובדים צעירים חסרי אחריות חבל מאוד שכך.
    מתי תעוררו שתגיעו למפרק???

  9. אתמול בסניף בן גוריון 47 בבת ים קניתי זר פרחים ב-50 ש"ח ואריזה ביצים הפתעה לנכד ב-16.9 ש"ח הקופאית דרשה לתשלום 67 ש"ח , שהערתי לה שיש טעות ב-10 אג. ענתה שזה משהו מערכת מראה לה. לא בקשתי שקית , שום דבר. בסוף היא ניסתה לתקן את הטעות ובינתיים הקופאי השני ממש צרח אלי שאני לא יעז להתנפל על קופאית , אומנם שרק אמרתי לה שיש טעות ,
    לא קבלתי סליחה על טעות רק צעקות
    רוצה להגיע לתלונות ציבור ברשת , אם לא יהיה מענה לארצי
    שם של קופאי משה

    בהצלחה לכולנו

  10. אתמול בסניף בן גוריון 47 בבת ים קניתי זר פרחים ב-50 ש"ח ואריזה ביצים הפתעה לנכד ב-16.9 ש"ח הקופאית דרשה לתשלום 67 ש"ח , שהערתי לה שיש טעות ב-10 אג. ענתה שזה משהו מערכת מראה לה. לא בקשתי שקית , שום דבר. בסוף היא ניסתה לתקן את הטעות ובינתיים הקופאי השני ממש צרח אלי שאני לא יעז להתנפל על קופאית , אומנם שרק אמרתי לה שיש טעות ,
    לא קבלתי סליחה על טעות רק צעקות
    רוצה להגיע לתלונות ציבור ברשת , אם לא יהיה מענה לארצי
    שם של קופאי משה

    אאא. כדובדבן בקצפת 3 ורדים שקניתי היו שבורים

    בהצלחה לכולנו

  11. היום ביקרתי שוב, אחרי הימנעות ממושכת בסניף בידידיה פרנקל ת"א, 3 עובדים, מלא רעש שהם עושים וקיבלתי עודף של 5₪ בחצאים, 10 מטבעות כי אף אחד מהם לא ממש רצה להביא עודף ורק קופה אחת עבדה ושלושתם בפנים. באופן קבוע השירות שם רע ממש אני לא מבין איך כרשת אתם לא מטפלים בתלונות חוזרות ונשנות על אותו סניף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן