שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

איסתא – Issta טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » תיירות » איסתא – Issta טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של סוכנות הנסיעות איסתא issta.co.il – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות איסתא, לשימושכם.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

איסתא – טלפון

מוקד שירות טלפוני איסתא (בעברית) – 03-7777777.

שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של איסתא:

המוקד פעיל: א'-ה': 20:00 – 08:30 | ו': 13:00 – 08:30

איסתא – שירות באמצעות אתר האינטרנט

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של איסתא באמצעות טופס ליצירת קשר באתר איסתא – בקישור הזה.

איסתא – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות הדחופים של איסתא stravelhelp@issta.co.il

איסתא – כתובת לפניות הציבור

כתובת לשליחת מכתבים: מנורת המאור 8 תל אביב

איסתא- יצירת קשר באמצעות פייסבוק- Facebook

ליצירת קשר באמצעות דף הפייסבוק הרשמי של החברה: בקישור הזה. ליצירת קשר באמצעות פייסבוק מסנגר הרשמי של החברה: בקישור הזה.

איסתא- יצירת קשר באמצעות אינסטגרם- Instagram

ליצירת קשר באמצעות עמוד האינסטגרם הרשמי של החברה: בקישור הזה.

איסתא- יצירת קשר באמצעות יוטיוב- Youtube

ליצירת קשר באמצעות ערוץ היוטיוב הרשמי של החברה: בקישור הזה.

איסתא- יצירת קשר באמצעות טוויטר – Twitter

ליצירת קשר באמצעות חשבון הטוויטר הרשמי של החברה: בקישור הזה.

מידע נוסף שיסיע לכם ביצירת קשר:

  1. שירות לקוחות
  2. תנאי שימוש
  3. אזהרות מסע
  4. נגישות
  5. תנאי שינוי וביטול
  6. ביטול הזמנה

פרטים על איסתא

חברת איסתא החלה את דרכה כארגון הנסיעות של התאחדות הסטודנטים בישראל במטרה להבטיח שירותי תיירות מוזלים לסטודנטים ומרצים. עם הזמן התפתחה החברה והפכה לרשת הנסיעות הגדולה בארץ, המעניקה שירות גם ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות עסקיים, קבוצות וארגונים כמו וועדי עובדים או בתי ספר.

חברת איסתא מאפשרת ללקוחותיה להזמין טיסות וחופשות בתוך הארץ ובחו"ל. שירותיה כוללים טיסות, בתי מלון, ויזות והשכרות רכב. בנוסף, ניתן להזמין דרך החברה גם שירותים של טיולים מאורגנים, חבילות נופש, הפלגות, וכן חופשות סקי, וחבילות לאירועי ספורט או הופעות מוזיקה בחו"ל.

איסתא שירות לקוחות – כל הדרכים ליצירת קשר

  1. על מנת ליצור קשר עם איסתא שירות לקוחות, באפשרותכם להתקשר למוקד הטלפוני שלהם באיסתא טלפון 03-7777070. אם כבר ביצעתם הזמנה מהחברה, ותרצו ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות בנוגע להזמנה קיימת, תוכלו ליצור קשר עם החברה באיסתא טלפון 03-7777000.
  2. חברת איסתא מפעילה גם מוקד לשיחות טלפון במקרי חירום הקשורים בחופשה שלכם. על מנת ליצור קשר עם מוקד זה במקרי חירום, תוכלו להתקשר לאיסתא טלפון 03-7777700. על מנת ליצור קשר עם החברה בזמן שאתם שוהים בחו"ל, תוכלו להתקשר לטלפון 972-3-7777700+.
  3. מעבר לכך, באפשרותכם לפנות לחברה בכתובת המייל customerservice@issta.co.il, או לשלוח מכתב למשרד הראשי של החברה בכתובת אבא הלל סילבר 23, רמת גן. חברת איסתא מפעילה גם דף פייסבוק בשם 'איסתא', ומשתמש באינסטגרם תחת השם issta.
  4. חברת איסתא מאפשרת ללקוחותיה לפנות לשירות הלקוחות גם דרך אתר האינטרנט שלה בכתובת www.issta.co.il. שם תוכלו למלא טופס פנייה לשירות הלקוחות תחת לשונית 'עוד באיסתא'. בטופס המקוון תוכלו למלא את פרטיכם האישיים, את תוכן פנייתכם או שאלתכם, ונציג שירות של החברה ייצור עמכם קשר.

איסתא שירות לקוחות סניפים – כל הדרכים ליצור קשר

  1. סניף בת ים בכתובת קניון בת ים, רחוב יוספטל 92, בת ים. מספר הטלפון של הסניף הוא 03-5544480, וכתובת המייל של הסניף היא ISTBatYamBranch@issta.co.il.
  2. סניף כפר סבא בכתובת רוטשילד 57, כפר סבא. מספר הטלפון של הסניף הוא 09-7648000, וכתובת המייל של הסניף היא  ISTKfarSabaBranch@issta.co.il.
  3. סניף גבעתיים בכתובת מנורת המאור 8, גבעתיים. מספר הטלפון של הסניף הוא 03-7777777, וכתובת המייל של הסניף היא ISTGivatayimBranch@issta.co.il.
  4. סניף ראשון לציון בכתובת ז'בוטינסקי 51, ראשון לציון. מספר הטלפון של הסניף הוא 03-9572222, וכתובת המייל של הסניף היא  ISTRishonLezionBranch@issta.co.il.
  5. סניף חדרה בכתובת רחוב הרצל 21, חדרה. מספר הטלפון של הסניף הוא 04-6122000, וכתובת המייל של הסניף היא ISTHaderabranch@issta.co.il.
  6. סניף חיפה בכתובת רחוב חורב 15, חיפה. מספר הטלפון של הסניף הוא 04-8343636, וכתובת המייל של הסניף היא ISTHaifaHorevBranch@issta.co.il.
  7. סניף עפולה בכתובת רחוב הרב לוין 9, עפולה. מספר הטלפון של הסניף הוא 04-6404111, וכתובת המייל של הסניף היא ISTAfulaBranch@issta.co.il.
  8. סניף קרית מוצקין בכתובת רחוב משה גושן 2, קרית מוצקין. מספר הטלפון של הסניף הוא 04-8782000, וכתובת המייל של הסניף היא ISTKiryatMotzkinBranch@issta.co.il.
  9. סניף קרית שמונה בכתובת רחוב טשרניחובקי 4, קרית שמונה. מספר הטלפון של הסניף הוא 04-6903249, וכתובת המייל של הסניף היא ISTKiryatShmonaBranch@issta.co.il.
  10. סניף רחובות בכתובת רחוב יעקב 5, רחובות. מספר הטלפון של הסניף הוא 08-9310100, וכתובת המייל של הסניף היא ISTRehovotBranch@issta.co.il.
  11. סניף תל אביב בדינגוף סנטר בכתובת רחוב דיזנגוף 50, תל אביב. מספר הטלפון של הסניף הוא 03-6216100, וכתובת המייל של הסניף היא ISTTelAvivDizengoffBranch@issta.co.il.
  12. סניף אילת בכתובת שדרות התמרים 2, אילת. מספר הטלפון של הסניף הוא 08-6344405, וכתובת המייל של הסניף היא ISTEilatBranch@issta.co.il.
  13. סניף אשדוד בכתובת שדרות ירושלים 12, אשדוד. מספר הטלפון של הסניף הוא 08-8622222, וכתובת המייל של הסניף היא ISTAshdodBranch@issta.co.il.
  14. סניף באר שבע בכתובת הנרייטה סולד 8, באר שבע. מספר הטלפון של הסניף הוא 08-6650288, וכתובת המייל היא ISTBeerShevaBranch@issta.co.il.
  15. סניף ירושלים בכתובת רחוב הנביאים 31, ירושלים. מספר הטלפון של הסניף הוא 02-6213600, וכתובת המייל הוא ISTJerusalemHanevi’imBranch@issta.co.il.

כל הסניפים פתוחים בימי ראשון עד חמישי בין השעות 9:00-18:00. סניפי בת ים, כפר סבא, גבעתיים, חדרה, קרית מוצקין, קרית שמונה, רחובות, תל אביב, אילת, אשדוד, באר שבע וירושלים פתוחים גם בימי שישי וערבי חג, בין השעות 9:00-13:00.

בנוסף, כל הסניפים מלבד סניפי קרית מוצקין, תל אביב יפו (דיזנגוף סנטר) וכפר סבא, הינם סניפים נגישים.

שאלות על שירות לקוחות איסתא

איך אני יוצר קשר עם איסתא שירות לקוחות בטלפון?

תוכלו ליצור קשר עם המוקד הכללי של החברה באיסתא טלפון 03-7777070. בנוסף, באפשרותכם להתקשר לאחד ממספרי הטלפון של הסניף הקרוב אליכם, כפי שמפורט מעלה.

איך אני מוסיף כבודה לכרטיס הטיסה שלי?

באפשרותכם לשלם על כבודה נוספת בעת מעמד הזמנת הטיסה או החופשה באתר איסתא. אם תרצו להוסיף מזוודות לאחר סיום ההזמנה, תוכלו להתחבר לאתר של חברת התעופה בה תטוסו בעזרת מספר ההזמנה שלכם, ולשלם על כבודה נוספת ישירות מול חברת התעופה.

איך אני מבטל את כרטיס הטיסה שלי?

את כרטיס הטיסה ניתן לבטל דרך האזור האישי שלכם באתר איסתא, לאחר התחברות עם פרטיכם האישיים. לחלופין, תוכלו לשלוח פנייה לנציג שירות דרך אתר האינטרנט של החברה בבקשה לביטול. שימו לב כי אמנם רוב כרטיסי הטיסה ניתנים לביטול, אך עלות הביטול משתנה בין חברות תעופה שונות, ויש כרטיסי טיסה בעלי תנאי ביטול נוקשים, בעבורם לא ניתן לקבל החזר כספי במקרה של ביטול.

האם יש ארוחה בטיסה שלי?

הדבר תלוי בחברת התעופה המספקת את הטיסה. על מנת לברר את העניין יש להיכנס לאתר האינטרנט של חברת התעופה, להתחבר באמצעות מספר ההזמנה שלכם, ולבדוק שם.

צילום מסך של שירות לקוחות איסתא - Issta

איסתא Issta טופס יצירת קשר צילום מסך
איסתא Issta טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על איסתא - Issta?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של איסתא – Issta אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם איסתא – Issta ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות איסתא - Issta

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

7 תגובות

  1. אני רוצה לשבח את גילי מועלם שנתנה לי שירות מדהים.
    אני עשיתי טעות במועז הטיסה בזמן הזמנה באתר ומיד לאחר סיום ההזמנה כששמתי לב לטעות פניתי למוקד השירות, הפנו אותי לגילי ומאותו רגע היא לקחה אחריות אישית על הטיפול בפניה. הרגשתי שהיא נלחמת עבורי ועבור הזכויות שלי כמו לביאה וזאת למרות שאני עשיתי את הטעות.

    אנשים כמו גילי הם נכס לכל ארגון, הראש הגדול, המקצועיות, האנושיות והאכפתיות הם תכונות נדירות בימינו.

    תודה רבה לכם איסתא, ותודה אישית גדולה לגילי מועלם 🙏

  2. לכבוד
    חב' איסתא ישראל בע"מ
    מנורת המאור 8, תל אביב-יפו

    הנדון: מכתב תודה על שירות אדיב של גב' דפנה יעקב

    כצרכנית פעילה אשר מקפידה לנהוג עפ"י התרבות הצרכנית הפעילה.
    אני מוצאת לנכון כי זהו המקום לשבח את עבודתה של דפנה יעקב אשר הינה חלק בלתי נפרד משירות הלקוחות של חב' איסתא ישראל בע"מ.
    ובפרט את טיפולה המסור לאורך כל היום וקבלת אינספור שיחות לבירורים ממני לגבי אופי ועדכון כרטיס הטיסה.
    דפנה באופייה הסבלני והקשוב הצליחה לסייע בשינוי פרטי הטיסה, וזאת לאחר מס' פניות שנפתחו במערכת ללא הועיל.
    דפנה הציגה בפני את האפשרויות הקיימות בשינוי פרטי הטיסה , הייתה קשובה לשאלותיי ודאגה לעדכן עד תום הטיפול בסטטוס הפנייה בצורה איכותית ומהירה.
    בנוסף גילתה סבלנות וסובלנות תוך שמירה על התנהגות הולמת וראויה כמתבקש.
    אין ספק כי שימוש במרכיב שירות הלקוחות ומבנה אישיותה של דפנה אשר בא לידי ביטוי בתודעת שירות ובכישורי יחסי אנוש גבוהים לאין ערוך – יעמדו לזכותה.

  3. לאור הטיפול הבלתי נאות של נציג איסתא עד יןם הטיסה שהביא עוגמת נפש וכול זה לקראת טיסה לנאשמח ליצירת קשר 0523962453

  4. לאור הטיפול הבלתי נאות של נציג איסתא עד יןם הטיסה שהביא עוגמת נפש וכול זה לקראת טיסה לנאשמח ליצירת קשר 0523962453

  5. ברצוני לספר על שירות מזלזל בפנייה שלי ועל חוסר מקצועיות של נציג שלכם בשם דוד סוקר מאוד מאכזב שזה השירות שאתם נותנים ללקוחות לאחר ביצוע הזמנה , אני עם איסתא סיימתי זה לא רק לקחת כסף מלקוח אלא לתת שירות שמגיע לו ולנהוג באחריות כלפי לקוחות

  6. טיסות פנים.. גבו ממני עוד כסף שלא לצורך
    ומסבנים אותי כאילו שאני מטומטמת
    שירות מזעזע כמובן שלא אזמין מכם יותר

  7. הזמנתי כרטיס דרך האינטרנט.
    איסתא לא שלחה לי את הכרטיס.
    מילאתי בקשת שירות – לא חזרו אלי.
    אני שעה בטלפון אליהם ורק שומעת כמה חשוב להם לתת שירות טוב, אך לא עונים לטלפון.
    מספר הטלפון זמין מהשעה 9, אך כבר מ 9 התקליט האין סופי מודיע לי שהם נותנים שירות לפניות קודמות.
    שיאמין להם מי שרוצה, אני לא.
    הטיסה מחר – כרטיס עדיין אין – התיחסות מצד איסתא – אין.

    נורא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

251 - איסתא - Issta לוגו
לוגו שירות לקוחות איסתא - Issta
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן