שירות הלקוחות חברת השליחויות אי אמ אס – EMS – שירות דואר בין-לאומי מהיר ללקוחות פרטיים. יש לשים לב שחברת EMS היא יחידת שליחויות תחת דואר ישראל – ולכן כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות EMS יתבצעו דרך דואר ישראל, לשימושכם.
אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
אי אמ אס – EMS – טלפון
מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות אי אמ אס: 171
- שעות פעילות המוקד בימים א'-ה' בין השעות 8:00 עד 17:00
- בימי ו' וערבי חג 8:00-12:00
מוקד שירות פניות הציבור: 1-599-500-171.
מוקד שירות לקוחות – מספר פקס: 026290397.
אי אמ אס – EMS – שירות באמצעות צ'אט
לכניסה לשירות הלקוחות באמצעות צ'אט של אי אמ אס יש ללחוץ על הקישור הזה.
אי אמ אס – EMS – שירות באמצעות אתר האינטרנט
למספרי טלפון נוספים, כתובות ומוקדי שירות ויצירת קשר עם אי אמ אס ניתן להיכנס דרך הקישור הזה.
אי אמ אס – EMS – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של אי אמ אס – [email protected].
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
אי אמ אס – EMS – פניות הציבור
כתובת למשלוח מכתבים אי אמ אס: רח' יפו 217 , ירושלים 9199908.
אי אמ אס – EMS – נציב תלונות הציבור
- טופס מקוון – קישור.
- כתובת למשלוח דואר אלקטרוני: [email protected].
- פקס: 0768870010.
יש לוודא שכל פנייה לנציב תלונות הציבור תכלול את הפרטים: שם הפונה, מספר ת.ז, כתובת למשלוח תשובה, מספר טלפון ותיאור פרטי הפנייה.