שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

אמזון – Amazon טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מוצרי חשמל » אמזון – Amazon טלפון – שירות לקוחות
אמזון amazon שירות לקוחות

שירות הלקוחות של אתר הקניות אמזון – Amazon.com – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות אמזון – Amazon, לשימושכם.

אתר Amazon.com הוא אתר המכירות הגדול והמוכר ביותר בעולם לפי היקפי המכירות ושווי השוק שלו. באתר אמזון ניתן לקנות מגוון רחב של מוצרים הכולל ספרים, מוצרי אלקטרוניקה, ביגוד, רהיטים, צעצועים, כלי עבודה, ציוד ספורט ועוד.

נכון להיום מפעיל אמזון שירות של משלוחים ללא עלות לישראל, בקניות מעל 49 דולר, על מגוון רחב של מוצרים, ובנוסף – חלק מדפי האתר זמינים גם בעברית.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

אמזון – Amazon – טלפון

מוקד שירות טלפוני אמזון – 1-206-922-0880, 1-888-280-4331.

טלפון נוסף – 1-888-280-3321.

אמזון – Amazon – שירות באמצעות אתר האינטרנט

ניתן לפנות לשירות פניות הציבור של אמזון – Amazon באמצעות אתר האינטרנט – בקישור הזה.

אמזון – Amazon – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של אמזון – cis@amazon.com.

אמזון – Amazon – שירות באמצעות מסנג'ר

לקבלת שירות לקוחות אמזון – amazon באמצעות פייסבוק מסנג'ר – לחצו כאן.

אמזון – Amazon – כתובת למשלוח דואר

כתובת למשלוח דואר לשירות לקוחות אמזון – Amazon.com, Inc. Customer service PO Box 81226 Seattle, WA 98108-1226, US.

אודות חברת אמאזון amazon

חברת אמאזון היא למעשה פלטפורמה למסחר אינטרנטי, המוכרת מגוון רחב של מוצרים בעצמה דרך האינטרנט וגם מאפשרת למוכרים וסוחרים חיצוניים שאינם עובדים באמאזון למכור את המוצרים שלהם באמצעות הפלטפורמה האינטרנטית. אמאזון היא חנות מקוונת מוכרת ופופולרית מאוד בישראל בפרט וברחבי העולם בכלל. באמאזון תוכלו למצוא הכל – בגדים, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, ספרים, מוצרים לבית ולמטבח ועוד.

לאמאזון יש גם אתר וגם אפליקציה ואפשר להשתמש בשניהם ולפנות לטלפון אמאזון או לשירות לקוחות אמאזון באמצעי שנוח לכם יותר. באתר ובאפליקציה של אמאזון תוכלו לבצע את הרכישות, לפנות למוכרים, לבצע מעקב אחרי המשלוח של המוצרים שרכשתם או אחרי החזרות שביצעתם ולהמליץ על מוכרים שנהניתם מהמסחר מולם. בנוסף למבחר הגדול של המוצרים שתוכלו למצוא באמאזון, החברה ידועה בכך שהיא מספקת משלוחים מהירים במיוחד לישראל בהשוואה לאתרים אחרים.

למרות שאמאזון היא חברה בין לאומית גדולה המחזיקה סניפים ושרתים בארצות רבות, שירות הלקוחות שלה ידוע כנגיש, אחראי ומהיר במיוחד. לאמאזון שירות לקוחות  נוח, אמין, אכפתי ויעיל שתוכלו לפנות אליו מתי שתרצו ואפילו לקבל התראה כשתקבלו מענה.

שירות לקוחות באתר אמאזון

תוכלו לשלוח פניה לשירות לקוחות אמאזון בכל שעה ובכל יום ולקבל מענה מהיר ויעיל. באיזור שירות הלקוחות באתר אמאזון תוכלו למצוא תשובות מפורטות ופתרונות לשאלות נפוצות שיוכלו לחסוך לכם את ההמתנה למענה. בנוסף, לאמאזון יש אפשרות לפנות לבירור בנוגע למוצר ספציפי או נושא ספציפי באמצעות כרטיסיות שמובנות שבאיזור שירות לקוחות אמאזון וכך לייעל ולזרז את המענה שתקבלו.

תחילה, התחברו באמצעות המשתמש שלכם לאתר ולאחר מכן גשו לאזור שירות הלקוחות. שם, תוכלו לבחור את סוג הפניה שרלוונטית אליכם ואת המוצר שלגביו אתם פונים. במידה ולא מצאתם את הנושא המדויק של הפניה שלכם והתשובה עדיין לא ברורה לכם, או שאתם לא בטוחים לאיזו קטגוריה הפניה שלכם מתאימה יותר, תוכלו לשלוח פניה תחת הקטגוריה "משהו אחר" ולכתוב את הבעיה שנתקלתם בה באופן חופשי. אז, ייפתח חלון ובו מספר אפשרויות לטיפול בפניה שלכם לבחירתכם.

טיפול בפניה לאמזון

לאחר שתגישו את הפניה שלכם, תוכלו לבחור כיצד תרצו לשוחח עם נציג כדי לפתור את הבעיה. לרשותכם יעמדו שלוש אפשרויות: צ'אט מקוון, שיחת טלפון או מייל. שימו לב שרצוי לכתוב או לדבר באנגלית, כיוון שמדובר במוקדי שירות בין לאומיים.

אם תבחרו באפשרות של צ'אט מקוון עם נציג, ייפתח חלון באופן מיידי בו תוכלו לשוחח עם נציג ולקבל סיוע. בצ'אט המקוון יש תמיכה בעברית, וניתן אף להשתמש בשירות התרגום האוטומטי שיקל על העברת המידע שלכם לנציג. תחילה בוט של הצ'אט ישאל אתכם מספר שאלות לשם דיוק הסיוע שתקבלו ולאחר מכן יפנה אתכם במידת הצורך לנציג אנושי. לאחר שתתחברו לנציג של שירות הלקוחות המקוון, תוכלו להתנתק מהשיחה ולהתחבר אליה בחזרה במשך כ-24 שעות ללא הגבלה, כך שתוכלו לנהל את השיחה שלכם עם הנציג בזמנכם הפנוי ובקצב שנוח לכם.

אם תבחרו באפשרות של שיחת טלפון, ייפתח עבורכם חלון שבו תוכלו להכניס את מספר הטלפון אליו תרצו שיתקשרו נציגי אמאזון, על חשבון החברה כמובן. לרוב שיחת הטלפון מאמאזון מתבצעת במהירות על ידי הנציגים. ניתן לשלוח באתר או באפליקציה בקשה לשיחת טלפון אמאזון, ולחילופין להתקשר עצמאית לטלפון אמאזון לפי לוח הקשר שתוכלו למצוא בפירוט באתר של אמאזון. מספר הטלפון של מוקד טלפון אמאזון בארצות הברית הוא 1-888-280-4331 והמוקד זמין 24/7, כך שתוכלו להתקשר ולקבל שירות מתי שתרצו. חשוב לזכור ששירות זה של שיחת טלפון ניתן רק באנגלית, כך שבמידה ותעדיפו לדבר בעברית עדיף להשתמש באפשרויות האחרות.

אם הפניה שלכם לא דחופה, תוכלו לבחור באפשרות של שליחת מייל לכתובת cs-reply@amazon.com ובו לפרט את הפניה שלכם. דעו שלשירות לקוחות באימייל יש תמיכה בעברית.

מה כדאי לבדוק אם החבילה שלי מוצגת כ"נמסרה", על אף שלא קיבלתי אותה?

לעיתים, בהתאם לתאריך היעד הצפוי של המשלוח, החבילה עלולה להיות מוצגת כאילו נמסרה על אף שלא באמת נמסרה בפועל לידיו של הלקוח. לכן, תחילה המתינו כ-48 שעות לאחר תאריך היעד הצפוי למשלוח לפני שאתם מתחילים לדאוג, כיוון שייתכן מאוד שתקבלו את החבילה בפרק זמן זה. במידה ולא קיבלתם את החבילה גם לאחר 48 שעות מתאריך היעד, בדקו שכל הפרטים למשלוח שהזנתם נכונים ושהכתובת שהזמנתם למשלוח היא הכתובת המדויקת. לאחר מכן, בדקו היטב בתיבת ההודעות שלכם, וודאו שאכן קיבלתם הודעה על משלוח החבילה. בנוסף, כדאי להגיע למקום המסירה ולחפש היטב את החבילה, לעיתים היא מוסתרת או קטנה ולא בולטת לעין, אך נמצאת במקום המסירה. כמובן שבמידה ולמרות כל הבדיקות, החבילה עדיין לא נמסרה לכם, כדאי לפנות לשירות הלקוחות או להתקשר למוקד טלפון אמאזון הבין לאומי ולקבל סיוע.

איך מקבלים החזר כספי על פריט שהחזרתי לאמאזון?

ראשית, בעת החזרת הפריט עליך לבחור את אופן ההחזר הכספי הרצוי מבחינתך. לאחר שהפריט שהחזרת מגיע למרכז ההחזרות של אמאזון, לוקח כמה ימים עד שמעבדים אותו, לרוב בין 3-5 ימים. תוכלו לעקוב אחר תהליך החזרת הפריט שלכם באמצעות האתר או האפליקציה של אמאזון כדי לדעת באיזה שלב החזרת הפריט עומדת. לאחר שהפריט שהחזרתם עובד במחסני אמאזון, תקבלו את ההחזר הכספי באופן שבו ביקשתם בתחילת התהליך – בכרטיס מתנה של אמאזון תקבלו את ההחזר תוך מספר שעות בודדות, ובכרטיס אשראי תקבלו את ההחזר הפרטי תוך שלושה עד חמישה ימי עסקים. את הפירוט המלא של זמני ההחזר הכספי המקסימליים בהתאם לאופן ההחזר שבו בחרתם תוכלו למצוא באזור שירות הלקוחות באתר אמאזון.

מה לקוחות שואלים על אמזון - Amazon?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אמזון – Amazon אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם אמזון – Amazon ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

6 תגובות

  1. אני מבקש להגיע לסניף של אמזון קרוב לראשון לציון
    ולהציג לו מוצרים שאני רוצה למכור
    ולהשתתף במכירות
    הטלפון שלי 052-8504256
    וגם לקבל מספר טלפון שלכם

  2. קבלתי חיוב בכרטיס האשראי להזמנה prime*1646DONG4 AMAZON.
    לא מוכרת לי.
    איך אני יכול לברר את תכולת ההזמנה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן