אפיקים – שירות לקוחות

שירות הלקוחות של חברת התחבורה אפיקים – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות אפיקים, לשימושכם.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

אפיקים – טלפון

מוקד שירות טלפוני אפיקים – 073-3323486

  • שעות פעילות המוקד בימים א'-ה' בין השעות: 12:00-15:00

מספר פקס: 073-3323488.

מודעה

אפיקים – שירות באמצעות אתר האינטרנט

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של אפיקים באמצעות טופס ליצירת קשר הנמצא באתר האינטרנט – לחצו להורדת הטופס.

אפיקים – שירות באמצעות פייסבוק מסנג'ר

לקבלת שירות לקוחות באמצעות פייסבוק מסנג'ר – לחצו כאן.

אפיקים – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של אפיקים – [email protected].

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

מודעה

אפיקים – פניות הציבור

כתובת למשלוח מכתבים: חברת אפיקים, המחלקה לפניות הציבור, רחוב הערבה 1 גבעת שמואל.

חברות דומות:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות