בדין – שירות לקוחות

ריכזנו כאן את כל הפרטים אשר פורסמו ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של בדין – מוקד טלפוני, כתובת דוא"ל, חשבונות מדיה חברתית, אתר האינטרנט של המותג בדין ועוד. בדין הוא בדין, מותג מרככי כביסה ישראלי מוביל, השייך לקבוצת יוניליוור, וכולל מוצרים כגון: בדין אקסטרא, כדוריות בושם לכביסה, מרככי כביסה מרוכזים ועוד.

בחרו ערוץ ליצירת קשר:

בדין – שירות לקוחות – טלפון

יצירת קשר עם שירות לקוחות בדין באמצעות הטלפון, במספר: 1-800-780-780.

שעות פעילות המוקד: לא פורסם.

מודעה

בדין – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

ניתן למצוא באתר האינטרנט של בדין מידע ללקוחות, תשובות לשאלות נפוצות, אפשרויות לביצוע פעולות בשירות עצמי ועוד –לאתר לחצו כאן.

בדין – שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני

שירות לקוחות בדין זמין באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת: [email protected].

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

בדין – שירות לקוחות – Chat

– לא פורסמה כתובת צ'אט ליצירת קשר.

מודעה

בדין – שירות לקוחות – ווטסאפ

– לא פורסמו פרטים ליצירת קשר באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

בדין – שירות לקוחות – פייסבוק – Facebook

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של בדין באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

בדין – שירות לקוחות – כתובת דואר

ניתן לכתוב לשירות לקוחות בדין לכתובת: גלבוע 4, ת.ד. 208, נתב”ג 70100, קריית שדה התעופה, ישראל.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

חברות דומות:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות