בזק בינלאומי – שירות לקוחות

שירות הלקוחות של רשת השיווק בזק בינלאומי – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות בזק בינלאומי, לשימושכם.

אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו באיזור התגובות שבהמשך הדף.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

בזק בינלאומי – טלפון

מוקד שירות טלפוני בזק בינלאומי: 1-800-014-014

טלפונים נוספים: 03-9203008 או 5014*

שעות פעילות המוקד:

  • בימים א'-ה' בשעות 8:00-21:00
  • בימי ו' וערבי חג בשעות 8:00-14:00

בזק בינלאומי – שירות באמצעות אתר האינטרנט

לשאלות ותשובות נפוצות ושירות ותמיכה באתר בנושאים שונים – בקישור הזה.

בזק בינלאומי – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של בזק בינלאומי – [email protected]

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

בזק בינלאומי – צאט עם נציג

לקבלת שירות לקוחות באמצעות צ'אט עם נציג – לחצו כאן.

בזק בינלאומי – פניות הציבור

כתובת למשלוח מכתבים: השחם 40 רמת סיב, ת.ד 7097, פתח תקווה.

חברות דומות:

6 מחשבות על “בזק בינלאומי – שירות לקוחות”

  1. שלום רב,
    שמי שאול זקרי, בחודש מרץ עברתי לחברת פרטנר עם תשתית של הוט .
    אני לא מפסיק להיות מחוייב החל מחודש מרץ 2019 . היום ביקשתי להתנתק ודורש לקבלת החזר כספי מלא על כל התקופה שבה לא מימשתי את הגלישה.

    יש לחזור לטלפון.

    בתודה מראש
    שאול

    הגב
    • שלום שאול,
      מומלץ לפנות לשירות לקוחות בזק בינלאומי באמצעות פרטי ההתקשרות המופיעים בעמוד זה.

      בהצלחה

      הגב
  2. שמי שמחה פיאצה מייצגת את אחותי -אסתר דקל מספר לקוח 8918777/102283891
    בתאריך 18.11.19 שילמתי מכרטיס הויזה שלי 170 ש"ח ע"מ לסגור את החוב.
    ולהתנתק סופית מחברתכם, כמעט חודש עבר (היום אנחנו 11.12.19) ולא קיבלתי שום
    קבלה כפי שהובטח לי, ולא מכתב התנתקות.
    אבקש באופן מיידי לשלוח לי קבלה לפני שהתחיל באמצעים משפטיים

    הגב
    • שלום שמחה,
      מומלץ לפנות לשירות לקוחות בזק בינלאומי באמצעות פרטי ההתקשרות המופיעים בעמוד זה.

      בהצלחה

      הגב
  3. שלום רב,

    ביצעתי רכישה של 1000 דקות שיחה בסך 680 שקל עבור החברה שלי. החברה שלי פועלת ביוון ולכן אני צריך לתקופה של שנה משהו כמו 1000 דקות שיחה לטלפון האישי שלי עליו ביצעתי את ההזמנה (0523056667). פתאום בחודש יולי התחלתי לקבל חשבוניות שמחייבות אותי על 680 שקל, לא הבנתי במה מדובר אך הייתי בחול ואמרתי שאטפל בזה שאחזור אחרי החגים. אתמול פתחתי את כל הדואר ספאם וראיתי עוד ועוד חשבוניות של בזק בינלאומי על סך חיוב חודשי של 680 שח כלומר בזק בינלאומי טוענים כי ביקשתי 1000 דקות לכל חודש. מה שלא קרה מעולם !!! ביקשתי את ההקלטת שיחה מבזק בינלאומי והם לא מוכנים לשלוח לי את ההקלטה ומפנים אותי לפניות ציבור. אבקש את טיפולכם המיידי בנושא !! מדובר באלפי שקלים שנגנבו ממני בלי שום הצדקה. לראיה דיברתי עם בזק בינלאומי ואמרו לי כי עד היום (23.12) דיברתי השנה כ1440 דקות סהכ כאשר הם חייבו אותי על 12000 דקות !!!!!!!! אנא טיפולכם בבקשה עזרו לי .

    בן

    הגב
    • שלום בן,
      לצערנו אין לנו יכולת לעזור ללקוחות מול החברות השונות.
      יש לפנות לשירות לקוחות בזק בינלאומי באמצעות פרטי ההתקשרות המופיעים בעמוד זה,
      ואם זה לא עובד – לפנות לפניות הציבור או למשרד התקשורת.

      בהצלחה

      הגב

כתוב/כתבי תגובה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות