בנק איגוד – שירות לקוחות

שירות הלקוחות של בנק איגוד – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות בנק איגוד, לשימושכם.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

בנק איגוד – טלפון

מוקד שירות טלפוני בנק איגוד: 3215*

שעות פעילות המוקד לשירותם:

  • ימים א-ה: שעות 07:15-19:00
  • ימי ו' וערבי חג: שעות 08:00-13:00
  • בחול המועד וערבי ימי זיכרון: שעות 08:00-13:00  

טלפון נוסף: 03-7953091

פקס: 03-7956931

בנק איגוד – שירות באמצעות אתר האינטרנט

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של בנק איגוד באמצעות טופס ליצירת קשר בקישור הזה.

בנק איגוד – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של בנק איגוד – [email protected].

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

בנק איגוד – כתובת לפניות הציבור

כתובת לשליחת מכתבים: בנק אגוד לישראל בע"מ, היחידה לפניות הציבור, רחוב אחוזת בית 6-8, תל אביב 65143

למילוי טופס פניות הציבור יש ללחוץ על הקישור הזה.

חברות דומות:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות