בנק הדואר – דואר ישראל – שירות לקוחות

שירות הלקוחות של בנק הדואר – דואר ישראל – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות בנק הדואר, לשימושכם.

בנק הדואר הוא חברת בת של דואר ישראל. הבנק מספק מגוון מוגבל של שירותים פיננסיים ובהם: חשבונות עו"ש, שירותי מט"ח, העברות כספים, כרטיס חיוב ועוד.

שירותי בנק הדואר ניתנים ב-700 סניפים וסוכנויות דואר ישראל הפרוסים ברחבי הארץ.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

בנק הדואר – דואר ישראל – טלפון

מוקד שירות טלפוני בנק הדואר: 02-5005303

שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של בנק הדואר:

  • המוקד פעיל בימים א'-ה' בשעות 8:00-18:00
  • בימי ו' וערבי חג בשעות 8:00-12:00

פקס: 02-5005300.

בנק הדואר – דואר ישראל – שירות באמצעות אתר האינטרנט

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של בנק הדואר באמצעות אופציות נוספות באתר – בקישור הזה.

בנק הדואר – דואר ישראל – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של בנק הדואר – [email protected].

הפנייה באמצעות דוא"ל מומלצת לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

בנק הדואר – דואר ישראל – כתובת לפניות הציבור

כתובת לשליחת מכתבים: בנק הדואר – תחום שירותי לקוחות, רח' יפו 217, ירושלים 9199908.

חברות דומות: