שירות הלקוחות של בנק מסד – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות בנק מסד, לשימושכם.
אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
בנק מסד – טלפון
מוקד שירות טלפוני בנק מסד: 2448*
שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של בנק מסד:
- המוקד פעיל בימים א'-ה' בשעות 7:15-20:00
- בימי ו' וערבי חג בשעות 7:15-12:00
טלפון נוסף: 03-5130046
פקס: 03-7170598
בנק מסד – שירות באמצעות אתר האינטרנט
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של בנק מסד באמצעות אופציות נוספות באתר – בקישור הזה.
בנק מסד – שירות באמצעות הודעת SMS
לקבלת שירות לקוחות באמצעות הודעת SMS יש לשלוח הודעה למספר: 03-5130814
בנק מסד – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של מסד – [email protected].
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
בנק מסד – כתובת לפניות הציבור
כתובת לשליחת מכתבים: בנק מסד, היחידה לפניות הציבור, רח' אבא הלל 12, רמת גן, מיקוד 5250606.