בנק מסד – שירות לקוחות

מודעה

שירות הלקוחות של בנק מסד – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות בנק מסד, לשימושכם.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

מודעה

בנק מסד – טלפון

מוקד שירות טלפוני בנק מסד: 2448*

שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של בנק מסד:

  • המוקד פעיל בימים א'-ה' בשעות 7:15-20:00
  • בימי ו' וערבי חג בשעות 7:15-12:00

טלפון נוסף: 03-5130046

פקס: 03-7170598

מודעה

בנק מסד – שירות באמצעות אתר האינטרנט

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של בנק מסד באמצעות אופציות נוספות באתר – בקישור הזה.

מודעה

בנק מסד – שירות באמצעות הודעת SMS

לקבלת שירות לקוחות באמצעות הודעת SMS יש לשלוח הודעה למספר: 03-5130814

מודעה

בנק מסד – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של מסד – [email protected].

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

מודעה

בנק מסד – כתובת לפניות הציבור

כתובת לשליחת מכתבים: בנק מסד, היחידה לפניות הציבור, רח' אבא הלל 12, רמת גן, מיקוד 5250606.

חברות דומות:

מודעה
שינוי גודל גופנים
ניגודיות