שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

גולף אנד קו – Golf & Co טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מוצרים לבית » גולף אנד קו – Golf & Co טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של גולף אנד קו – Golf & Co. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות רשת גולף אנד קו – Golf & Co, לשימושכם.

גולף אנד קו – Golf & Co שהוקמה בשנת 1987, היא אחת החברות הגדולות בישראל בתחום מוצרי הטקסטיל והעיצוב לבית.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

גולף אנד קו – Golf & Co – שירות לקוחות טלפוני

יצירת קשר עם שירות לקוחות גולף אנד קו – Golf & Co באמצעות הטלפון: 073-7099999.

מענה טלפוני בשעות: ימים א'-ה': 9:00-17:00.

גולף אנד קו – Golf & Co – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

שירות לקוחות, מידע וביצוע פעולות בשירות עצמי באתר האינטרנט של גולף אנד קו – Golf & Co – בקישור הזה.

גולף אנד קו – Golf & Co – שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני

שירות לקוחות גולף אנד קו – Golf & Co זמין באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת: golfcoservice@golfco.co.il

גולף אנד קו – Golf & Co – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook

פנייה אל שירות לקוחות גולף אנד קו – Golf & Co באמצעות עמוד הפייסבוק: בקישור הזה.

פנייה אל שירות לקוחות גולף אנד קו – Golf & Co באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

גולף אנד קו – Golf & Co – שירות לקוחות עמוד האינסטגרם – Instagram

פנייה אל שירות לקוחות גולף אנד קו – Golf & Co באמצעות עמוד האינסטגרם: בקישור הזה.

מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. שירות לקוחות
  2. משלוחים
  3. תקנון
  4. מועדון לקוחות
  5. המחלקה המסחרית
  6. מגזין
  7. ביטול עסקה

גולף אנד קו – Golf & Co – שירות לקוחות – כתובת

פנייה אל שירות לקוחות גולף אנד קו – Golf & Co באמצעות הדואר, בכתובת: המלאכה 5, נתניה.

מי הם חברת גולף אנד קו?

גולף אנד קו היא חברה ישראלית שהוקמה בשנת 1987, ומתעסקת בתחום הטקסטיל ועיצוב הבית. החברה היא בין הגדולות בישראל בתחום זה, ומחזיקה במספר רב של סניפים בכל רחבי הארץ. החברה מציעה מגוון רחב של מוצרים לעיצוב הבית החל ממצעים ומוצרים לחדר שינה, דרך שולחנות אוכל וסכו"ם, מוצרים לחדרי רחצה, מוצרי מטבח, מוצרים לסלון ועיצוב כללי, וכן מגוון רחב של מוצרים לחדרי ילדים. החברה מציעה מוצרים איכותיים וקלאסיים שנשמרים לאורך זמן ויתאימו למגוון רחב של עיצובי פנים. בהתאם לכך, החברה מציעה ללקוחותיה שירות לקוחות אדיב כך שכל לקוח ימצא את המוצרים שמתאימים לצרכיו. בנוסף, מוצרי החברה נעים על סולם מחירים רחב, כך שכל לקוח יכול למצוא את המוצרים שמתאימים לתקציבו.

איך עוד אפשר ליצור קשר עם גולף אנד קו?

יש מספר דרכים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של חברת גולף אנד קו.

  1. ראשית, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של החברה בכתובת https://www.golfco.co.il/ באתר ניתן למצוא את כלל מוצרי החברה, בחלוקה על פי קטגוריות שונות של עיצוב הבית כגון חדר שינה, חדרי רחצה מטבח וכו'. בנוסף, האתר מציע אפשרויות סינון רבות כדי למצוא את המוצר הרלוונטי, וזאת בדמות צבע, מחיר, חומר ועוד. האתר מציע אזור אישי, שבו ניתן לבצע הזמנות של כלל המוצרים, כולל תשלום ומשלוח של המוצר עד הבית. באזור האישי ניתן לנהל את כלל ההזמנות וגם לבדוק סטאטוס הזמנות, משלוחים, והחזרי מוצרים.
  2. בנוסף באתר קיימת אופציה לבצע צ'אט עם תכנת מחשב בימים ימים א – ה בין השעות 9:00-17:00. התוכנה יודעת לתת מענה למגוון רחב של שאלות, אולם במידה והלקוח מבקש, או שהוכנה אינה יכולה לתת שירות מלא השיחה יכולה לעבור לנציג אנושי.
  3. בנוסף, בדף הפייסבוק של החברה בכתובת https://www.facebook.com/golfandco ניתן לשוחח בפייסבוק מסנג'ר עם אחד מנציגי החברה. בדומה לצ'אט באתר, השיחה בתחילה מתבצעת למול תוכנת מחשב, אולם במקרים מסובכים או לבקשת הלקוח ניתן לדבר עם נציג שירות אנושי.
  4. למי שמעדיף ליצור קשר עם שירות הלקוחות באופן טלפוני, חברת גולף אנד קו מחזיקה במוקד שירות טלפוני במספר 073-7099999. מוקד זה פעיל בימים א-ה בין השעות 9:00-17:00.
  5. כמו כן, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות במייל. יש לשלוח מייל אלקטורני לכתובת golfcoservice@golfco.co.il
  6. בנוסף, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של גולף אנד קו גם בדואר. יש לשלוח דואר לכתובת המלאכה 5, נתניה.

מה עוד כדאי לדעת על שירות לקוחות גולף אנד קו?

שאלה:האם ניתן לקבל שירות לקוחות באתר האינטרנט של חברת גולף אנד קו?

תשובה: באתר האינטרנט של חברת גולף אנד קו בכתובת https://www.golfco.co.il/ ניתן לקבל שירות לקוחות במגוון דרכים. ראשית, תחת לשונית שירות לקוחות ניתן להכינס ללשונית Q&A ושם למצוא מגוון תשובות לשאלות הנשאלות על ידי לקוחות באופן תדיר, החל מקניית מוצרים, החזרת מוצרים, משלוחים, אבטחת מידע ותשלומים, מועדון לקוחות ועוד.  בנוסף, דרך האזור האישי באתר ניתן לנהל את כלל ההזמנות האישיות שנעשו דרך הרשת. כמו כן, באתר קיימת אפשרות לבצע צ'אט עם נציג. שירות זה פעיל בין הימים א' – ה' בין השעות 09:00 – 17:00.

שאלה: האם החברה מחזיקה במוקד טלפוני?

תשובה: החברה מחזיקה במוקד שירות לקוחות טלפוני במספר 073-7099999. מוקד זה פעיל בין הימים א' – ה' בין השעות 09:00 – 17:00. מעבר לשירות לקוחות, במוקד ניתן להיעזר בסוכני מכירות בכדי למצוא את המוצר הכי מתאים ללקוח.

שאלה: מהם תנאי החזרת והחלפת מוצרים ברשת גולף אנד קו?

תשובה: במידה והלקוח מעוניין לבטל את העסקה הוא זכאי לעשות זאת בתוך ארבע עשרה יום מקבלת המוצר או החשבונית – המאוחר מביניהם. אם מדובר באדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, ניתן לבטל את העסקה תוך ארבעה חודשים. בכדי לבטל את העסקה ולקבל החזר כספי יש לפנות לשירות הלקוחות של החברה בטלפון  073-7099999 או במייל golfcoservice@golfco.co.il.

במידה ורוצים להחליף או להחזיר את המוצר, ניתן לעשות זאת באחת מחנויות הרשת בתוך שלושים יום מתאריך הרכישה, בתנאי שהמוצר  עם חשבונית ולא נגרם נזק למוצר.

בנוסף, למעט מוצרים שבירים וכריות שינה ניתן לשלוח בדואר את המוצר לכתובת  תא דואר 98610, הרצליה 4610001. שליחת החבילה לחברה הינה ללא עלות, אך יש לוודא כי החבילה הגיעה לחברה בתוך ארבעה עשר ימי עסקים.

שאלה: האם יש חובה להיות מחובר לאתר, או להיות חלק ממועדון הלקוחות בכדי לבצע הזמנה דרך האתר?

תשובה: אין צורך להתחבר לאתר או להיות חלק ממועדון הלקוחות של הרשת בכדי לבצע קניה באתר. עם זאת, התחברות לאזור האישי באתר מאפשרת לקבל מידע רב ולנהל את ההזמנה בצורה נוחה נעימה וקלה. בנוסף, הצטרפות למועדון הלקוחות מאפשרת להנות ממגוון רחב של הנחות ומבצעים שבלעדיים למועדון הלקוחות.

טיפ אחרון לסיום על גולף אנד קו

בעולם היום, שבו קיים מגוון אינסופי של מוצרים לעיצוב הבית, בטרם קונים מוצר חדש מומלץ לעשות שיעורי בית קצרים, וכך למנוע בזבוז כסף וקניית מוצרים לא נחוצים. ראשית, יש לאפיין מהו הצורך העיצובי או השימושי שחסר בבית כיום. לאחר שלב זה מומלץ לבדוק איזה מוצר יענה על הצורך בצורה הטובה ביותר. לאחר שלב זה מומלץ לבצע חיפוש מקדים ברחבי האינטרנט על מגוון המוצרים הקיים ועלותם. לרוב, כדאי שלא להתפתות לקנות את המוצר הזול ביותר, שכן כמעט תמיד העלות הזולה באה על חשבון איכות המוצר, ומהר מאוד תיאלצו לקנות מוצר חדש.

צילום מסך של שירות לקוחות גולף אנד קו - Golf & Co

גולף אנד קו Golf Co טופס יצירת קשר צילום מסך
גולף אנד קו Golf Co טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על גולף אנד קו - Golf & Co?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של גולף אנד קו – Golf & Co אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם גולף אנד קו – Golf & Co ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות גולף אנד קו - Golf & Co

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

8523 - גולף אנד קו - Golf & Co לוגו
לוגו שירות לקוחות גולף אנד קו - Golf & Co
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן