גט – GETT – שירות לקוחות

שירות הלקוחות של אפליקציית וחברת גט – GETT – כל הפרטים והדרכים ליצירת קשר.

גט (לשעבר גט טקסי) היא אפליקציה וחברת מוניות המאפשרת למשתמשים להזמין מונית בלחיצת כפתור בערים מרכזיות ברחבי ישראל.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

שירות לקוחות גט – GETT – טלפון

מוקד שירות טלפוני גט – 03-6448299.

שימו לב שברוב המקרים אין מענה טלפוני במספר זה והמתקשרים מופנים לשירות לקוחות באמצעות הצ'אט.

מודעה

גט – GETT – שירות לקוחות באתר האינטרנט

ניתן לפנות לשירות פניות הציבור של גט – GETT – באמצעות הדף 'אפשרויות נוספות ליצירת קשר' באתר החברה – בקישור הזה.

גט – GETT – שירות באמצעות פייסבוק מסנג'ר

לקבלת שירות לקוחות מחברת גט באמצעות פייסבוק מסנג'ר – לחצו כאן.

גט – GETT – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת האימייל של מוקד שירות הלקוחות של גט – [email protected].

מודעה

גט – GETT – כתובת דואר

כתובת למשלוח מכתבים: הברזל 19, תל אביב.

חברות דומות:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות