שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

ג'פניקה טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מזון ומשקאות » ג'פניקה טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

כל הפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות ג'פניקה (Japanika), באמצעות הטלפון, דוא"ל, אתר אינטרנט, חשבונות מדיה חברתית ועוד.

רשת Japanika (ג'פניקה) היא אחת מרשתות המסעדות האסיאתיות המובילות בישראל, עם יותר מ-50 מסעדות ברחבי הארץ.

בין המאכלים המוגשים בסניפי רשת ג'פניקה: סושי, מנות ווק, באן, מרקים, סלטים, נודלס, אורז וגריל ועוד.

ערוצים ליצירת קשר:

ג'פניקה – Japanika – שירות לקוחות – טלפון

ג'פניקה – Japanika – ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות ג'פניקה בטלפון: 03-723-6100.

ג'פניקה – Japanika – שירות לקוחות אתר האינטרנט

ג'פניקה – Japanika – ניתן ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות באתר האינטרנט הרשמי: בקישור זה.

ג'פניקה – שירות לקוחות – מייל – Email

כתובת המייל של שירות לקוחות ג'פניקה הינה: tjapanika@gmail.com.

מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. הזמנות
  2. סניפים
  3. תפריט
  4. מועדון לקוחות
  5. ג'פניקה אירועים
  6. יצירת קשר
  7. צ'אט אונליין

ג'פניקה – japanika שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook

ג'פניקה – japanika – ניתן לפנות לשירות הלקוחות של ג'פניקה באמצעות עמוד הפייסבוק: בקישור הזה.

ג'פניקה – japanika – ניתן לפנות לשירות הלקוחות של ג'פניקה באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

ג'פניקה – japanika שירות לקוחות עמוד האינסטגרם – Instagram

ג'פניקה – japanika – ניתן לפנות לשירות הלקוחות של ג'פניקה באמצעות עמוד האינסטגרם: בקישור הזה.

בקצרה אודות רשת ג'פניקה

אחד מהמאפיינים המייחדים אותנו כישראלים הינו הזיקה לאוכל ולמטבחים השונים. מדינת ישראל הוקמה תוך שילוב של תרבויות שונות שהגיעו אליה ממדינות זרות וכך גם בתחום הקולינריה. אחד המטבחים האהודים בקרב הישראלים הינו המטבח האסייתי ואם כבר אוכל אסייתי אז ברור שג'פניקה. 

אז איך הכל התחיל?

ג'פניקה הינה רשת ישראלית המתמחה בבישול האסייתי ובמיוחד בכל הנוגע לסושי. הסניף הראשון של הרשת הוקם בשנת 2004 ברחוב דיזינגוף בתל אביב על ידי אבי ליאני ובהמשך שחר אנושי חברו, הצטרף אליו כשותף. בשנת 2015 החברה נמכרה לברק אברמוב שלפני כן היה זכיין של 10 סניפים  מהרשת. ברק אברמוב הינו הבעלים של קבוצת לאונדרה המחזיקה גם במסעדות קינג ג'ורג', ציפורה אקספרס, ברשת היוגורטיות יוגו וברשת דוכני הממתקים פינקי. כיום ג'פניקה נחשבת לרשת המסעדות הגדולה ביותר בישראל ובבעלותה נמצאים 50 סניפים הפזורים ברחבי הארץ. 

יצירת קשר עם שירות לקוחות ג'פניקה

ליצירת קשר עם ג'פניקה קיימות האפשרויות הבאות:

  1. בנושאי שירות לקוחות ניתן לשוחח עם נציג בלייב צ'אט או לחלופין  להשאיר פנייה באתר ונציגינו יצרו איתכם קשר בהקדם, בהשארת הפנייה באתר עליכם למלא את הפרטים הבאים: שם מלא, דואר אלקטרוני, טלפון ליצירת קשר, וכמובן את תוכן הפנייה.
  2. ניתן ליצור קשר גם במוקד הטלפוני שמספרו *3636
  3. באמצעות השארת פנייה בדואר האלקטרוני של הרשת בכתובת – service@japnika.net
  4. באמצעות השארת פנייה בדואר ישראל בכתובת – רחוב אריאל שרון גבעתיים.

שאלות ששואלים את שירות לקוחות ג'פניקה

שאלה: מהם העקרונות המנחים של הרשת? 

תשובה: העקרונות המנחים המובילים את הרשת הינם שילוב של חומרי גלם איכותיים לצד מחירים נוחים המותאמים לכלל האוכלוסיות וכמובן – שירותיות גבוהה. אלו העקרונות המזמינים סועדים רבים מרקעים וממגזרים שונים לשוב ולהנות בכל פעם ממטעמי הרשת – הן במסעדות והן במשלוחים.

שאלה: כיצד ניתן להצטרף למועדון הלקוחות? 

תשובה: מטרת מועדון הלקוחות המצליח של הרשת היא להעניק הטבות משתלמות וטעימות במיוחד לכלל סועדיה. כיום המועדון מכיל בתוכו מאות אלפי לקוחות מרוצים ברחבי הארץ שנהנים לאכול אצלנו באופן קבוע. על מנת להצטרף למועדון הלקוחות עליכם להיכנס לאתר או לאפליקציה ולוחצים על הצטרפו עכשיו. אם המועדון שלכם כבר לא בתוקף קיימת אופציה לחדשו בלחיצת כפתור – לחץ כאן לחידוש. 

שאלה: מהן ההטבות הייחודיות של חברי המועדון? 

חברי המועדון של ג'פניקה טלפון מקבלים יחד עם הצטרפותם 250 ג'פניקש במתנה. בנוסף, בחודש יום ההולדת חברי המועדון מקבלים 50 שקלים שובר מתנה, בביקור הבא שלהם בסניף יקבלו שובר מתנה בסך 50 שקלים ואף יכולים להנות מהטבה שבועית בצבירה כפולה. *כלל ההטבות מתקיימות בהתאם לתקנות המועדון* 

שאלה: האם ההצטרפות למועדון הלקוחות עולה כסף? 

תשובה: כן. ההצטרפות למועדון הלקוחות הינה בעלות סמלית של 49 שקלים לשנה. לאחר שנה תצטרכו לבצע חידוש. 

שאלה: האם אתר האינטרנט של הרשת נגיש לבעלי מוגבלויות? 

תשובה: בהחלט. אתר ג'פניקה עומד בדרישות תקנון שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות בהתאם לחוק התאמות נגישות השירות שנחקק בשנת תשע"ג (2013). התאמות הנגישות של האתר בוצעו בהתאם להמלצות התקן הישראלי לנגישות תכנים באינטרנט לבעלי מוגבלויות ברמה AA ובהתאם למסמך תקנות הנגישות הבינלאומי WCAG2.0. בדיקות נגישות האתר נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר לדפדפן גוגל כרום. בנוסף, האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים, לגלישה ממכשירים סלולריים ומספק מבנה סמנטי בעבור טכנולוגיות מסייעות ומספק תמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת באמצעות מקשי החיצים Enter  ו – Esc ליציאה מתפריטים ומחלונות

שאלה: כיצד ניתן  לקבל חווית גלישה מיטבית באמצעות האתר? 

תשובה: על מנת לקבל חווית גלישה ונגישות מיטבית, קיימת באתר אפשרות של הקראת מסך. ייתכן כי מסמכים שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 עלולים לא להיות נגישים באופן מלא. במקרה ונתקלתם במסמכים שאינם נגישים תוכלו לפנות לרכזת הנגישות של החברה באמצעות השארת פנייה באתר ונדאג להנגיש לכם את הפנייה בהתאם. ניתן גם ליצור קשר עם נציגת הנגישות מרין זאבטני בטלפון 052-7318338 או בכתובת הדוא"ל marin@japnika.net

שאלה: האם קיימת אפשרות של מסירת מידע בפורמט נגיש? 

תשובה: כן. ג'פניקה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע לחברה בפורמטים נגישים מתבצעת ללא עלות ומיועדת בעבור בעלי מוגבלויות. למידע נוסף ולפניות בנושאים אלו צרו קשר עם רכזת הנגישות שפרטיה מופיעים מעלה.

צילום מסך של שירות לקוחות ג'פניקה

גפניקה טופס יצירת קשר צילום מסך
גפניקה טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על ג'פניקה?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ג'פניקה אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם ג'פניקה ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות ג'פניקה

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6345 - גפניקה לוגו
לוגו שירות לקוחות ג'פניקה
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן