דגי תנובה – שירות לקוחות

מודעה

שירות הלקוחות של דגי תנובה. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מותג המזון דגי תנובה, לשימושכם.

דגי תנובה משווקת דגים קפואים, פילה מרלוזה קפוא, פילה בורי קפוא, פילה מוסר קפוא, פילה סלמון קפוא ועוד.

אפשרויות ליצירת קשר:

דגי תנובה – שירות לקוחות באמצעות הטלפון

מספר הטלפון של שירות לקוחות דגי תנובה הינו: 1-800-300-220.

שעות פעילות: ימים א'-ה' 08:00 עד 17:00.

פקס – 08-6832030.

מודעה

דגי תנובה – שירות לקוחות באמצעות אתר האינטרנט

מרכז מידע, תשובות לשאלות נפוצות וטפסי פנייה באתר האינטרנט של דגי תנובהכניסה לאתר.

מודעה
KSP בלאק פריידי

דגי תנובה – שירות לקוחות – דוא"ל – Email

– לא פורסמה כתובת דואר אלקטרוני ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של החברה.

מודעה

דגי תנובה – שירות לקוחות – צ'אט – Chat

– לא נמצאו פרטי התקשרות באמצעות צ'אט.

מודעה
KSP בלאק פריידי

דגי תנובה – שירות לקוחות – ווטסאפ – whatsapp

– לא נמצאו פרטי ווטסאפ ליצירת קשר.

דגי תנובה – שירות לקוחות – Facebook

ניתן לפנות לשירות לקוחות דגי תנובה בדף הפייסבוק הרשמי: בקישור הזה.

דגי תנובה – שירות לקוחות – כתובת

שירות לקוחות דגי תנובה – כתובת למשלוח דואר: קבוצת תנובה, ת.ד. 300 , פתח תקווה 4910209.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

חברות דומות: