שירות הלקוחות של המוסד הממשלתי וחברת השליחויות דואר ישראל – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות דואר ישראל, לשימושכם.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
דואר ישראל – טלפון
מוקד שירות לקוחות דואר ישראל: 171
- שעות פעילות המוקד בימים א'-ה' בין השעות 8:00 עד 17:00
- בימי ו' וערבי חג 8:00-12:00
מוקד שירות פניות הציבור: 1-599-500-171.
מוקד שירות לקוחות – מספר פקס: 026290397.
דואר ישראל – שירות באמצעות צ'אט
לכניסה לשירות הלקוחות באמצעות צ'אט של דואר ישראל יש ללחוץ על הקישור הזה.
דואר ישראל – שירות באמצעות אתר האינטרנט
למספרי טלפון נוספים, כתובות ומוקדי שירות ויצירת קשר עם דואר ישראל ניתן להיכנס דרך הקישור הזה.
דואר ישראל – פניות הציבור
כתובת למשלוח מכתבים: רח' יפו 217 , ירושלים 9199908.
דואר ישראל – נציב תלונות הציבור
- טופס מקוון – קישור.
- כתובת למשלוח דואר אלקטרוני: pniyot-fax@postil.com.
- פקס: 0768870010.
יש לוודא שכל פנייה לנציב תלונות הציבור תכלול את הפרטים: שם הפונה, מספר ת.ז, כתובת למשלוח תשובה, מספר טלפון ותיאור פרטי הפנייה.