דואר ישראל – שירות לקוחות

מודעה

שירות הלקוחות של המוסד הממשלתי וחברת השליחויות דואר ישראל – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות דואר ישראל, לשימושכם.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

מודעה

דואר ישראל – טלפון

מוקד שירות לקוחות דואר ישראל: 171

  • שעות פעילות המוקד בימים א'-ה' בין השעות 8:00 עד 17:00
  • בימי ו' וערבי חג 8:00-12:00

מוקד שירות פניות הציבור: 1-599-500-171.

מוקד שירות לקוחות – מספר פקס: 026290397.

מודעה

דואר ישראל – שירות באמצעות צ'אט

לכניסה לשירות הלקוחות באמצעות צ'אט של דואר ישראל יש ללחוץ על הקישור הזה.

מודעה

דואר ישראל – שירות באמצעות אתר האינטרנט

למספרי טלפון נוספים, כתובות ומוקדי שירות ויצירת קשר עם דואר ישראל ניתן להיכנס דרך הקישור הזה.

מודעה

דואר ישראל – פניות הציבור

כתובת למשלוח מכתבים: רח' יפו 217 , ירושלים 9199908.

מודעה

דואר ישראל – נציב תלונות הציבור

יש לוודא שכל פנייה לנציב תלונות הציבור תכלול את הפרטים: שם הפונה, מספר ת.ז, כתובת למשלוח תשובה, מספר טלפון ותיאור פרטי הפנייה.

חברות דומות:

מודעה

סגור לתגובות.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות