שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

דואר ישראל טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מוסדות » דואר ישראל טלפון – שירות לקוחות
דואר ישראל שירות לקוחות

שירות הלקוחות של המוסד הממשלתי וחברת השליחויות דואר ישראל – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות דואר ישראל, לשימושכם.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

דואר ישראל – טלפון

מוקד שירות לקוחות דואר ישראל: 171

  • שעות פעילות המוקד בימים א'-ה' בין השעות 8:00 עד 17:00
  • בימי ו' וערבי חג 8:00-12:00

מוקד שירות פניות הציבור: 1-599-500-171.

מוקד שירות לקוחות – מספר פקס: 026290397.

דואר ישראל – שירות באמצעות צ'אט

לכניסה לשירות הלקוחות באמצעות צ'אט של דואר ישראל יש ללחוץ על הקישור הזה.

דואר ישראל – שירות באמצעות אתר האינטרנט

למספרי טלפון נוספים, כתובות ומוקדי שירות ויצירת קשר עם דואר ישראל ניתן להיכנס דרך הקישור הזה.

דואר ישראל – פניות הציבור

כתובת למשלוח מכתבים: רח' יפו 217 , ירושלים 9199908.

דואר ישראל – נציב תלונות הציבור

יש לוודא שכל פנייה לנציב תלונות הציבור תכלול את הפרטים: שם הפונה, מספר ת.ז, כתובת למשלוח תשובה, מספר טלפון ותיאור פרטי הפנייה.

מה לקוחות שואלים על דואר ישראל?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של דואר ישראל אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם דואר ישראל ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן