שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

דלתא איירליינס – Delta Airlines טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » טיסות » דלתא איירליינס – Delta Airlines טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

רוצים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של דלתא איירליינס – Delta Airlines? כאן תמצאו את כל הפרטים המעודכנים ליצירת קשר עם שירות לקוחות דלתא איירליינס – Delta Airlines.

ערוצי שירות לקוחות:

דלתא איירליינס – Delta Airlines – שירות לקוחות – טלפון

יצירת קשר עם שירות לקוחות דלתא איירליינס – Delta Airlines באמצעות הטלפון, במספר: 03-5138000.

שעות פעילות המוקד: ימים א'-ה': שעות 9:00-17:00.

מספר טלפון בנתב"ג: 03-9754057
מספר טלפון בארה"ב (24/7, שירות באנגלית): 1-800-241-4141+

דלתא איירליינס – Delta Airlines – שירות לקוחות באתר האינטרנט

אתר האינטרנט של דלתא איירליינס – Delta Airlines כולל מידע רלוונטי עדכני ומאפשר פנייה לשירות הלקוחות של החברה – בקישור הזה.

דלתא איירליינס – Delta Airlines – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – facebook

דלתא איירליינס – Delta Airlines – ניתן ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות עמוד הפייסבוק: בקישור זה.

דלתא איירליינס – Delta Airlines – ניתן ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות פייסבוק מסנג'ר: בקישור זה.

דלתא איירליינס – Delta Airlines – שירות לקוחות עמוד הטוויטר – Twitter

דלתא איירליינס – Delta Airlines – ניתן ליצור קשר באמצעות שירות הלקוחות עמוד הטוויטר: בקישור זה.

דלתא איירליינס – Delta Airlines – שירות לקוחות – כתובת דואר

ניתן לכתוב לשירות לקוחות דלתא איירליינס – Delta Airlines לכתובת: רח' שארית ישראל 37, תל אביב-יפו, מיקוד 6816522.

פרטים על דלתא אירליינס

דלתא אירליינס delta airlines היא חברת תעופה אמריקאית, מבין חברות התעופה הגדולות בעולם. חברת דלתא מפעילה טיסות סדירות למגוון יעדים, הן בארצות הברית והן ברחבי העולם, ובין היתר גם לישראל. משרדי החברה הראשיים ונמל הבית שלה ממוקמים באטלנטה, ג'ורג'יה, וצי המטוסים של החברה כולל מעל ל-800 מטוסים במגוון דגמים.

הטיסות הסדירות של חברת דלתא לישראל מחברות את ישראל עם יעדים פופולריים ומבוקשים בארצות הברית. בין היתר ניתן למצוא טיסות של החברה היוצאות מתל אביב לבוסטון, לניו יורק, למיאמי, לסן פרנסיסקו, ללוס אנג'לס, ללאס וגאס, לשיקגו ולוושינגטון.

מתוך הכרה בהשפעה המשמעותית שיש לתעשיית התעופה על איכות הסביבה וכדור הארץ, פועלת חברת דלתא אירליינס באפיקים שונים על מנת לצמצם את פליטות הפחמן הדו חמצני לאטמוספירה ולהשיג מטרות קיימות. על מנת לצמצם את טביעת הרגל הפחמנית שלה, החברה פועלת לפיתוח מטוסים יותר חסכוניים בדלק, משקיעה במציאת דלקים אלטרנטיביים, וכן מאפשרת לכם לקנות את הטביעה הפחמנית שלכם עם הזמנת טיסה מהחברה.

מדיניות שינויים וביטולים של כרטיסי טיסה בחברת דלתא אירליינס

שימו לב כי אם רכשתם את כרטיס הטיסה שלכם מחברת צד שלישי או סוכן נסיעות, ייתכן כי הכללים והמדיניות של חברת דלתא אירליינס לא יהיו אלו שיחולו עליכם, ויש עליכם לבדוק את הנושא מול החברה או הסוכן מהם רכשתם את הכרטיסים.

מתוך רצון להעניק שירות מיטבי ללקוחותיה, ומתוך הבנה כי תוכניותיהם עלולות להשתנות, מדיניות חברת דלתא אירליינס היא שלא לגבות דמי שינוי או ביטול בכרטיסי הטיסה שלה. כלל זה יחול כל עוד כרטיס הטיסה שנקנה הוא מסוג 'תא מרכזי' ומעלה, בטיסות היוצאות מארצות הברית, קנדה, אירופה, אפריקה והקריביים. שינוי או ביטול הטיסה ייעשה על ידי כניסה לאזור האישי שלכם באתר האינטרנט של החברה בכתובת www.delta.com.

במקרה וכרטיס הטיסה שלכם הוא מסוג מחלקת תיירים בסיסי, טווח השינויים וביטולים ללא קנס בכרטיס יהיה במשך 24 השעות שלאחר רכישת הכרטיס. לאחר 24 שעות, ברוב המקרים, הכרטיס אינו בר שינוי ואינו ניתן לביטול עם החזר מלא. במקרה בו תחליטו לבטל את הכרטיס, ייגבו מכם דמי ביטול, ויתרת ערך הכרטיס יועבר אליכם במטבעות דיגיטליים איתם תוכלו לרכוש טיסות עתידיות באתר החברה.

שימו לב כי במקרה של שינויים, אם תבחרו טיסה חלופית יקרה יותר מטיסתכם המקורית, תצטרכו לשלם את ההפרש. לעומת זאת, במקרה ותבחרו לשנות לטיסה זולה יותר מזו המקורית, ההפרש בין המחירים יועבר לחשבונכם במטבעות דיגיטליים אותם תוכלו לנצל לרכישת שירותים וטיסות עתידיות מחברת דלתא אירליינס.

דלתא אירליינס delta airlines שירות לקוחות

  1. משרדי החברה של חברת דלתא ממוקמים ברחוב השארית 37, תל אביב יפו, מיקוד 6816522. בנוסף, משרדי חברת דלתא בנתב"ג ממוקמים בגלריה המערבית בקומה ראשונה. על מנת ליצור קשר עם דלתא אירליינס delta airlines שירות לקוחות בנמל התעופה, תוכלו להתקשר דלתא אירליינס delta airlines טלפון 03-9754057. מוקד השירות של החברה זמין בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 9:00-17:00.
  2. על מנת ליצור קשר טלפוני עם משרדי החברה בחו"ל, תוכלו להתקשר לדלתא אירליינס delta airlines טלפון 1-800-2211212. המוקד בחו"ל פועל במתכונת של עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, בשפה האנגלית בלבד. מעבר לכך, חברת דלתא מפעילה מוקד טלפוני לפניות ותלונות, שגם הוא פעיל 24/7 בשפה האנגלית בלבד, בדלתא אירליינס delta airlines טלפון 1-800-8001504.
  3. בנוסף, באפשרותכם להיכנס לאתר האינטרנט של חברת דלתא בכתובת www.delta.com. באתר תוכלו להגיש תלונה או פנייה באופן מקוון. תחת לשונית 'צריכים עזרה?', לחצו על 'הגשת תלונה/פנייה'. אז תוכלו לבחור באיזה נושא תרצו להגיש את פנייתכם – פנייה כללית, בעניין מטען או בעניין חופשה. לפי סוג הפנייה תתבקשו למלא את פרטיכם האישיים ואת תוכן הפנייה או התלונה, ונציג של דלתא אירליינס delta airlines שירות לקוחות ייצור עמכם קשר על מנת לסייע לכם.
  4. במקרה של תקלות או בעיות בהתחברות או בשימוש באתר האינטרנט של החברה, תוכלו להיוועץ בשירותי התמיכה הטכנית של האתר, בתחתית העמוד תחת לשונית 'תמיכה טכנית'.
  5. חברת דלתא אירליינס מאפשרת לכם לקבל מידע ולבצע פעולות גם דרך האפליקציה של החברה. תוכלו למצוא את האפליקציה בשם Fly Delta בחנויות האפליקציות. באפליקציה תוכלו להזמין טיסות, לבצע צ'ק אין ולגשת במהירות ובנוחות לכרטיס העלייה למטוס שלכם. בנוסף, דרכה תוכלו להתחבר לאזור האישי שלכם ושם לבצע פעולות כמו הזמנת מושב וארוחות, ואפילו תוכלו דרכה לעקוב אחר התיק שלכם.

שאלות על שירות לקוחות דלתא איירליינס

איך אני יוצר קשר טלפוני עם דלתא אירליינס delta airlines שירות לקוחות?

על מנת ליצור קשר עם שירות הלקוחות של חברת דלתא אירליינס, תוכלו להתקשר לדלתא אירליינס delta airlines טלפון 03-5138000, או למוקד בשפה באנגלית הפועל 24/7 למספר הטלפון 1-800-8001504.

איך אני מבצע צ'ק אין לאחת מטיסות דלתא אירליינס?

על מנת לבצע צ'ק אין לטיסה שלכם בחברת דלתא אירליינס, האפשרות הפשוטה והנוחה ביותר תהיה להתחבר לאתר האינטרנט של דלתא אירליינס בכתובת www.delta.com, ולבצע את הצ'ק אין באופן מקוון דרכו.

איך אני מבצע שינויים בטיסה?

כל שינוי או הזמנה של שירותים מיוחדים הנוגעים בטיסה שלכם בדלתא אירליינס יתבצעו דרך האזור האישי שלכם באתר האינטרנט של חברת דלתא אירליינס.

האם אני יכול לשנות את הטיסה שלי ולבחור בטיסה חדשה יקרה יותר מן הטיסה המקורית?

כן, כל עוד תשלמו את ההפרש בין מחירי הטיסות. שימו לב שייתכן ותיאלצו לשלם גם דמי שינוי.

צילום מסך של שירות לקוחות דלתא איירליינס - Delta Airlines

דלתא איירליינס Delta Airlines טופס יצירת קשר צילום מסך
דלתא איירליינס Delta Airlines טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על דלתא איירליינס - Delta Airlines?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של דלתא איירליינס – Delta Airlines אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם דלתא איירליינס – Delta Airlines ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות דלתא איירליינס - Delta Airlines

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

תגובה אחת

  1. בושה של חברה
    חווית הטיסה הכי לא נעימה שחוויתי
    אני בעלת מגבלה, כאשר אי אפשר היה לקנות כיסא מיוחד ולא לעשות צ'ק אין כח הטיסה הייתה מלאה.
    מאחורי ישב בחור גבוה, שלא הפסיק לדחוף את הכיסא שלי – מה שהקשה על בעיית הגב שלי
    כשפניתע לצוות הדיילים, נפלתי לחוסר הקשבה, עזרה והתעלמות.

    לאחר מכן, הגיעה אליי דיילת ואמרה שאם אמשיך להתלונן אני אהיה מסורבת טיסה בחברת דלתא. פעם אחרונה שאני טסה עם החברה הזטת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6058 - דלתא איירליינס - Delta Airlines לוגו
לוגו שירות לקוחות דלתא איירליינס - Delta Airlines
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן