שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

דלתא – Delta טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » אופנה » דלתא – Delta טלפון – שירות לקוחות
דלתא Delta לוגו

שירות הלקוחות של חברת דלתא (Delta) – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות דלתא – Delta, לשימושכם.

חברת דלתא (ובשמה המלא דלתא גליל תעשיות בע"מ) מייצרת ומשווקת הלבשה תחתונה, גרביים, חולצות, בגדי ספורט, פיג'מות, חלוקים, סווטשירטים, מכנסיים וטייצים, חזיות וגוזיות, בגדי ילדים ותינוקות ועוד.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

דלתא – Delta – טלפון

מוקד שירות טלפוני דלתא – 0776149090.

שעות פעילות המוקד הטלפוני של Delta:

  • בימים א'-ה' – שעות 8:00-17:00

פקס: 076-8177287

דלתא – שירות באמצעות אתר האינטרנט

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של דלתא באמצעות טופס ליצירת קשר בקישור הזה.

דלתא – Delta – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

הכתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של Delta היא customer.service@delta.co.il.

הפנייה באמצעות דוא"ל מומלצת לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

דלתא – Delta – כתובת לפניות הציבור

כתובת לשליחת מכתבים: המלאכה 20 ת.ד 514, ראש-העין, מיקוד: 48091.

שירות לקוחות דלתא – Delta

חברת דלתא היא אחת מחברות ההלבשה המוכרות והמובילות בארץ. מחנות קטנה החברה הפכה לרשת עצומה המחזיקה 160 סניפים בכל רחבי הארץ, והיא הפכה שם נרדף לפיג'מות מפנקות, איכותיות ונעימות שכל אחד ואחת היו רוצים להחזיק. מלבד פיג'מות מעוצבות, חדשניות ונוחות החברה מציעה גם קולקציות של ביגוד ספורט, הלבשה תחתונה ובגדים לבית, כאלו שמצד אחד יהיו נוחים ויתאימו ליום של עבודה מהבית ומצד שני לא יהיו מרושלים וחסרי צורה.

ניתן להגיד שחברת דלתא החזירה לקדמת הבמה את הפיג'מות היפות, הצבעוניות שמלאות בהדפסים של דמויות מצוירות. עד לפני מספר שנים פיג'מות כאלו נחשבו ילדותיות ולא מתאימות למבוגרים. כיום, רבים האנשים שישמחו לקבל כמתנה או כפינוק פיג'מה מצוירת ומפנקת, והיא נחשבת כאביזר חובה כמעט בכל בית.

חברת דלתא שמה בראש מעייניה את איכות הפריטים שיוצאים מהמפעל והנוחות שלהם תוך חדשנות מתמדת ופיתוח טכנולוגיות חדשות שיאפשרו למוצריה להיות מהמתקדמים והחדשניים ביותר בשוק.

כיצד ניתן ליצור קשר עם דלתא?

חברת דלתא מעוניינת לספק שירות לקוחות מהיר, מדויק ואיכותי לקהל לקוחותיה ולכן מספקת מגוון של דרכי התקשרות.

האפשרות הנוחה ביותר היא באמצעות דרך האתר של החברה הצ'אט מאפשר קבלת מידע בנושאים רבים גם ללא היעזרות בנציג אנושי. במידת הצורך, ניתן לקבל מענה של נציג בצ'אט בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00.

דרך נוספת ליצירת קשר עם החברה שלא דרך שיחה טלפונית והמתנה ארוכה היא באמצעות מילוי טופס באתר החברה. באתר, תחת לשונית "שירות לקוחות" ניתן למלא טופס פניה במקרים שאינם דחופים והחברה מתחייבת למענה תוך חמישה ימי עסקים לכל היותר.

ניתן ליצור קשר עם החברה גם באמצעות תוכנת המסנג'ר בפנייה לדף הפייסבוק הרשמי של החברה, דרך דף האינסטגרם שלה או כמובן שתמיד ניתן להשתמש בדרך המסורתית: שירות לקוחות טלפוני במספר 1-700-500-252.

שאלות ותשובות שמופנות אל דלתא שירות לקוחות

שאלה: האם ניתן לקבל זיכוי או החזר כספי על קנייה מדלתא?

תשובה: החברה מאפשרת להחזיר מוצרים שנקנו באתר או בחנויות כאשר הם עונים על מספר דרישות:

  • מוצרים שנקנו באתר האינטרנט תוך 21 יום ממועד הרכישה ולקבל תמורתם החזר כספי. ההחזר יתאפשר רק בתנאי שקיימת חשבונית ושהמוצר תקין ועדיין עם התווית המקורית שלו. גובה הזיכוי הכספי יהיה בגובה התשלום שהתבצע כפי שמופיע בחשבונית ולא יושפע ממבצעים שונים שיכולים להתרחש לאחר או לפני שהקניה בוצעה.
  • מוצרים שנרכשו בחנויות גם כן יכולים להיות מוחזרים עד 21 יום ממועד הקנייה, וכמובן באמצעות חשבונית או פתק החלפה. פריטים שנרכשו בחנויות העודפים ניתן להחליף או להחזיר רק עד 7 ימים ממועד הקנייה ובחנויות העודפים בלבד.
  • במקרה שמעוניינים לבטל את העסקה לחלוטין ניתן לעשות זאת תוך שני ימי עסקים מיום הקניה ורק אם המוצר עדיין באריזתו המקורית, לא נעשה בו שימוש וקיימת חשבונית. פריטי הלבשה תחתונה או כאלו שמחירם היה נמוך מ-50 שקלים לא ניתן להחזיר ולבטל את העסקה.

שאלה: האם ניתן לשנות פרטים בהזמנה לאחר שהיא אושרה באתר?

תשובה: אם בוצעה הזמנה באתר וטרם התקבלה הודעה משירות המשלוחים שהחבילה הועברה אליה ויצאה לדרך, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות בכל אחת מהדרכים שהוצגו לעיל. כמובן שכדאי לעשות זאת בדרך המהירה ביותר, כלומר באופן טלפוני או דרך הצ'אט באתר. אם מעוניינים לשנות את כתובת המשלוח ולא מידע שקשור באופן ישיר לתוכן ההזמנה ניתן לעדכן את חברת המשלוחים דרך הסמס שמקבלים כאשר החבילה מגיעה לפיזור אליהם. במידה ומעוניינים לשנות כתובת לפני שהחבילה יצאה לחברת המשלוחים, ניתן לעשות זאת גם דרך שירות הלקוחות של חברת דלתא עצמה.

שאלה: כיצד ניתן לדעת מתי הזמנה שבוצעה באתר עתידה להגיע?

תשובה: ישנן מספר דרכים לעשות זאת. ראשית, בעת ביצוע ההזמנה נשלח אישור הזמנה לכתובת המייל. האישור כולל בתוכו גם את תאריך ההגעה המשוער של ההזמנה. נוסף על כך, ניתן לבדוק באזור האישי שבאתר את הסטטוס הנוכחי של ההזמנה וגם את תאריך המסירה העדכני ביותר שלה. כמובן, שבמקרים דחופים כאלו ואחרים ניתן לפנות ישירות לשירות הלקוחות כדי לקבל את המידע המעודכן או לחילופין לשנות את תאריך המסירה כתוצאה מסיבות שונות.

שאלה: מה ניתן לעשות במידה והגיע מוצר פגום או מוצר שונה ממה שהוזמן?

תשובה: חברת דלתא רואה את איכות מוצריה ואיכות השירות וההפצה בחשיבות העליונה ולכן במידה ומוצר הגיע פגום או שהגיע מוצר לא נכון או במידה לא נכונה ניתן כמובן להחליף אותו. את ההחלפה ניתן לבצע בכל חנות שאינה חנות עודפים וניתן לקבל זיכוי במקום החלפה אם מעדיפים לעשות זאת. במידה שמדובר בסט, יש צורך להחליף את כל הסט ולא רק את חלקו.

טיפ קטן לדעת על דלתא לסיום

מכיוון שפריטי הלבוש של דלתא הפכו לשם דבר ורכישה שלהם אינה בהכרח זולה במיוחד כדאי לוודא שהיא נעשית בצורה הנכונה. חברות במועדון של דלתא, למשל, תאפשר צבירה של נקודות שיהיה ניתן להשתמש בהן ברכישות הבאות. שימו לב שהנקודות נמחקות מידי סוף שנה ולכן כדאי לנצל אותן לפני תום הזמן למימוש.

ניתן במידת הצורך להמיר פריטים שנרכשו והם לא מתאימים בנקודות וכך להגדיל את מאגר הנקודות, אך גם כאן חשוב לזכור שהן נמחקות ולכן לא כדאי לעשות זאת אם יודעים שלא עתידה להיות קניה מהחברה בחודשים הקרובים.

כמובן, שאת הנקודות ניתן לממש בכל סניפי הרשת וגם באתר החברה. עצה שלנו: שמרו את הנקודות לקניות הנחוצות שלכם שאתם יודעים שעתידות להתרחש באמצע העונה כשהמחירים עדיין גבוהים. קנייה בזמני מבצעים יכולה להתאים לכיס שלכם גם ללא הנקודות ועדיף לשמור אותן למצבים בהם באמת יש צורך בהורדת המחיר.

מה לקוחות שואלים על דלתא - Delta?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של דלתא – Delta אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם דלתא – Delta ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

6 תגובות

  1. הי שמי לילך והבת שלי עם מחלת עור אשר חייבת בגדים כמה שיותר עם כותנה ואצלכם יש טייצ עם 95 אחוז כותנה שממש טוב לה בחנויות יש זוגות שחייבים לקנות אחד עם קשקושים כאשר בבית הספר מותר לבוא בלי קשקושים אלא למשל רק שחור רק אפור רק חום. הלכתי לאוטליט כמה פעמים בכפר סבא וגם לא היה אני ממש ממש חייבת את המכנסיים שלכם עם בלי הקשקושים – היום מחייב לקנות זוג אחד בלי קשקושים ואחד בלי אשמח מאד מאד לתגובה תודה לילך 0544559887

    1. שירות על הפנים , אין אם לדבר בטלפון ביזיון אסור להכניס לקנותמאף סניף של דלתא גם קחה הכל יקר . חבר'ה יש אניטרנט,

  2. יש לי בעיי בעניין חשוב בדלתא יכל הטלפונים או שלא מחוברים או שלא עונים אשמח למענה אנושי השארתי הודעת ווטסאפ וכל האפשרויות לא מתאימות אני לא מבינה למה בחנות דלתא בצמח לא עונים לי מעל שעתיים וחצי אשמח לתגובה פשוט אין אפשרות לשום שירות אצלכם העיקר זה לקנות מכם ואם יש בעייה אז אפשר לשלוח את הלקוחות לקיבינימט

  3. כל הטלפונים של שרות לקוחות הם המלצה בלבד כמו כן מהסניף שקניתי מוצר חורב חיפה יש טלפוון אבל אין מענה

  4. יש לבעיה בתשלום כל התשובות שנותנות הבנות ללא מספקות ולא מבינות לא פותרות לי את הבעיה אבקש משהוא אנוש י שיתקשר אלי כדי שהסביר לו?

  5. השירות שאתם ממלצים לצלצל ל 0525977617 חלאות לא עונים לטלפונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן