דן – שירות לקוחות

שירות הלקוחות של חברת התחבורה דן – כל הפרטים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות דן במקום אחד.

חברת התחבורה "דן", החלה לפעול לפני למעלה ממאה שנים, וסיפקה שירותי תחבורה ביישוב היהודי.

עיקר פעילותה של "דן" מתמקד בגוש דן, ומובילה למעלה מ-500 אלף נוסעים ביום.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

שירות לקוחות דן – טלפון

מוקד שירות טלפוני דן – 3456*

שעות פעילות המוקד הטלפוני:

  • בימים א'-ה' בשעות 5:00 בבוקר עד 00:30 בלילה.
  • בימי ו' וערבי חג בשעות 5:00 בבוקר עד 15:00.
  • במוצאי שבת וחג – מצאת השבת ועד חצות.

טלפון נוסף: 03-6394444.

פקס: 03-6933466.

מודעה

דן – שירות לקוחות באמצעות אתר האינטרנט

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של דן באמצעות טופס ליצירת קשר באתר החברה – בקישור הזה.

דן – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של דן – [email protected]. מומלץ להשתמש באופציית המייל בעיקר במקרים שאינם דחופים.

דן – כתובת לפניות הציבור

כתובת לשליחת מכתבים: ת.ד. 33038 ת"א, מיקוד 64928.

חברות דומות:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות