שירות הלקוחות של הבנק הבינלאומי – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות הבנק הבינלאומי, לשימושכם.
אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
הבנק הבינלאומי – טלפון
מוקד שירות טלפוני הבנק הבינלאומי: 03-5130031
שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של הבנק הבינלאומי:
- המוקד פעיל בימים א'-ה' בשעות 07:15-20:00
- בימי ו' וערבי חג: 07:15-14:00
טלפון נוסף: 3009*
טלפון לחיוג מחו"ל: 972-3-513-0031+
פקס: 077-8084542
בנק הבינלאומי – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של הבנק הבינלאומי –[email protected].
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
הבנק הבינלאומי – שירות באמצעות הודעת SMS
לשירות באמצעות sms של הבנק הבינלאומי ניתן לשלוח הודעה למספר: 03-5130810
הבנק הבינלאומי – כתובת לפניות הציבור
כתובת לשליחת מכתבים: אחד העם 9, ת"ד 29036, תל אביב, 61290