החברה המרכזית – שירות לקוחות

ריכזנו כאן את כל הפרטים אשר פורסמו ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של החברה המרכזית – מוקד טלפוני, כתובת דוא"ל, חשבונות מדיה חברתית, אתר האינטרנט של החברה המרכזית.

בחרו ערוץ ליצירת קשר:

החברה המרכזית – שירות לקוחות באמצעות הטלפון

מספר הטלפון של שירות לקוחות החברה המרכזית הינו: 1-700-701-035.

שעות פעילות: ימים א' – ה': 7:00 – 18:00
ימי ו' וערבי חג: 7:00 – 13:30.

טלפון נוסף: 5588*

החברה המרכזית – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

– לא פורסמו פרטים ליצירת קשר באמצעות אתר האינטרנט.

החברה המרכזית – שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני

שירות לקוחות החברה המרכזית זמין באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת: [email protected].

החברה המרכזית – שירות לקוחות – צ'אט – Chat

– החברה אינה מספקת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

החברה המרכזית – שירות לקוחות – ווטסאפ – Whatsapp

– החברה אינה מפעילה שירות לקוחות באמצעות הודעות ווטסאפ.

החברה המרכזית – שירות לקוחות באמצעות פייסבוק

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות החברה המרכזית בדף הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.

החברה המרכזית – שירות לקוחות – כתובת

פנייה אל שירות לקוחות החברה המרכזית באמצעות הדואר, בכתובת: הרב כהנמן 129, בני ברק.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

חברות דומות: