הנתיב המהיר – שירות לקוחות

ריכזנו כאן את הפרטים אשר פורסמו ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של הנתיב המהיר, באמצעות המוקד הטלפוני, כתובת דוא"ל, חשבונות מדיה חברתית, אתר האינטרנט של הנתיב המהיר ועוד.

הנתיב המהיר הוא נתיב אגרה המהווה חלק מכביש 1 לכיוון מערב, בין מחלף בן-גוריון למחלף קיבוץ גלויות. אורך הנתיב המהיר של 13 קילומטר והוא נועד לאפשר כניסה מהירה יותר לתל אביב מכביש 1.

משתמשי הנתיב המהיר יכולים להחנות את רכביהם בחניון החנה וסע ממזרח למחלף שפירים.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

הנתיב המהיר – שירות לקוחות – טלפון

ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות הנתיב המהיר בטלפון: 073-2100400.

שעות המענה במוקד שירות הלקוחות: ימים א'-ה' 07:00 – 18:00. ימי ו' וערבי חג 07:00 – 12:00.

טלפון נוסף: 3633*.

הנתיב המהיר – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

שירות לקוחות הנתיב המהיר באתר האינטרנט של החברה – כניסה לאתר.

הנתיב המהיר – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני – Email

– אין שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני.

הנתיב המהיר – שירות לקוחות באמצעות פייסבוק

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות הנתיב המהיר בדף הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

חברות דומות: