שירות הלקוחות של הסטוק. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות הסטוק.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
- טלפון
- אתר אינטרנט
- דואר אלקטרוני – Email
- צ'אט – Chat
- ווטסאפ – Whatsapp
- פייסבוק – Facebook
- כתובת לפניות הציבור
הסטוק – שירות לקוחות – טלפון
מוקד שירות לקוחות הסטוק – מספר טלפון: 02-5479999.
שעות פעילות מוקד שירות לקוחות: ימים א', ה': שעות 9:00-21:00. ימים ב'-ד': שעות 9:00-17:00.
הסטוק – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
שירות לקוחות, מידע וביצוע פעולות בשירות עצמי באתר האינטרנט של הסטוק – בקישור הזה.
הסטוק – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני – Email
שירות לקוחות הסטוק – כתובת דואר אלקטרוני: [email protected].
הסטוק – שירות לקוחות – צ'אט – Chat
– אין שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
הסטוק – שירות לקוחות – ווטסאפ – whatsapp
– אין שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
הסטוק – שירות לקוחות – פייסבוק – facebook
שירות לקוחות הסטוק באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.
הסטוק – שירות לקוחות – כתובת
שירות לקוחות הסטוק – כתובת למשלוח דואר: א.ת. תלפיות, יד חרוצים 22, ירושלים.
אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.