וובי – Wobi – שירות לקוחות

שירות הלקוחות של סוכנות הביטוח וובי – Wobi, כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות וובי – Wobi, לשימושכם.

אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו באיזור התגובות שבהמשך הדף.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

וובי – Wobi – טלפון

מוקד שירות טלפוני וובי – 2744*

שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של וובי – Wobi:

  • ימים א'- ה' בשעות: 9:00-18:00

טלפון נוסף: 077-6001000

פקס: 077-6001001

וובי – Wobi – שירות באמצעות אתר האינטרנט

להשוואת מחירים באתר וובי וביצוע פעולות באופן עצמאי דרך הקישור הזה.

וובי – Wobi – פניות הציבור

כתובת למשלוח דואר: ז'בוטינסקי 2, מתחם הבורסה רמת גן, קומה 8, מגדל אמות אטריום.

חברות דומות:

17 מחשבות על “וובי – Wobi – שירות לקוחות”

  1. *העתק מייל שנשלח וטרם התקבלה תשובה

    שלום רב,

    בהמשך לשיחתנו, טרם קיבלתי תשובה מה יקרה בנוגע לטעות שבוצעה.
    בשיחתנו האחרונה המנהלת אמרה כי תתן לי תשובה האם יהיה החזר כספי במקום השובר שהציעה.

    מחכה לתשובתכם,

    תודה,
    בר דוד

    הגב
    • שלום בר,
      מומלץ לפנות לשירות הלקוחות של וובי באמצעות פרטי ההתקשרות המופיעים בעמוד זה.

      בהצלחה

      הגב
  2. זה מספר פעמים שאני מתקשר ושולח מייל מקבל הבטחות לטפל בשינוי אך כלום לא קורה.
    מה הבעיה לבצע פעולה כל כך פשוטה.
    (אגב השיחות עם הפקידות וההבטחות מוקלטות
    עם הבטחה לטיפול מיידי)
    בתודה מראש
    אייזנברג איסי

    הגב
    • שלום איסי,
      מומלץ לפנות לשירות הלקוחות של וובי באמצעות פרטי ההתקשרות המופיעים בעמוד זה.

      בהצלחה

      הגב
  3. שלום רב,
    מנסה לקבל דו"ח מקיף על כל הקופות והביטוחים שלי.
    הכנסתי בחלון המתאים את תאריך הנפקת תעודת הזהות שלי וקיבלתי הודעה כי התאריך שגוי.

    ברשותי ת"ז ביומטרית ואני מניח שהנתונים אצלכם אינם מעודכנים.

    מה עושים???

    הגב
    • שלום יהודה,
      מומלץ לפנות לשירות לקוחות Wobi באמצעות פרטי ההתקשרות המופיעים בעמוד זה.

      בהצלחה

      הגב
  4. שלום. קיבלתי מכתב כי לא סופקו המסמכים הנדרשים, זאת למרות שאשת המכירות אישרה שיש לביטוח את כל המסמכים הדרושים.
    זו אזהרה לפני ביטול פוליסה מצד חברת הביטוח.
    אנא חיזרו אלי בהקדם.

    הגב
    • שלום נדב,
      מומלץ לפנות לשירות לקוחות וובי באמצעות פרטי ההתקשרות המופיעים בעמוד זה.

      בהצלחה

      הגב
  5. רכשנו ביטוח לרכב שמספרו – 53-919-56 בפוליסה מס' 00-33-449416-2-19 ע"ש מוניקה ממוקה ושילמנו בכרטיס אשראי,לאחר כשעתיים ביטלנו את הרכישה (הביטוח טרם נכנס לתוקף).ביקשנו שיזכו את כרטיס האשראי לאחר הביטול. נאמר לנו שלא ניתן להשיב התשלום מיידית (לא ברור למה – רק שעתיים לאחר התשלום) אלא כעבור חודש.נשלח לנו מכתב מחברת הביטוח (מנורה) שהפוליסה מבוטלת החל מתאריך 6.11.2019. כעבור חודש,לאחר שיחות רבות והבטחות שונות,נאמר לנו שלא ניתן לזכות כרטיס האשראי,ותישלח לנו המחאה בדואר רשום.עבר עוד שבוע,והיום 12.12.2019 בשיחת טלפון (מוקלטת) נאמר שחברת הביטוח עדיין לא שלחה ההמחאה,ולשאלתי מתי זה יהיה,נאמר לי "לא יודעת זה לא תלוי בי" .
    הכסף "שוכב" אצלכם למעלה מחודש וחצי וטם הוחזר אלי.
    זו הפניה האחרונה שלי בדרך של טלפונים,אם תוך 48 שעות לא אקבל את כספי חזרה ,אפעל בדרכים משפטיות וכן למפקח על הביטוח של מדינת ישראל.

    הגב
    • שלום גדעון,
      חשוב להדגיש שאתה לא נמצא באתר של wobi, ושהם לא רואים את הפנייה שלך כאן.
      יש לפנות לשירות לקוחות wobi באמצעות פרטי ההתקשרות המופיעים בעמוד זה.
      אנחנו רק מציגים את הפרטים ליצירת קשר.

      בהצלחה

      הגב
  6. שלום רב,
    אני כמה זמן כבר מחכה לתשובות מכם ולא מקבלת אותן, מרגיש שאתם מושכים אותי וסתם משקרים!
    כרגע, בפעם המי יודע כמה, דיברתי עם נציגה שאמרה שהיא מבררת את העיניין ושמה אותי בהמתנה, אני מחכה כבר 24 דקות וזה רק עולה בינתיים.
    התחלתי את השיחה איתה ב16:55 והמקום פתוח עד 17:00, מרגיש כאילו שמו אותי בהמתנה והלכו הביתה.
    השירות הכי גרוע שקיבלתי היום, אפילו ב"כלל" (החברה הכושלת מבין חברות הביטוח) יש שירות נורמלי יותר.

    הגב
    • שלום יוליה,
      יש לפנות לשירות לקוחות WOBI באמצעות פרטי ההתקשרות המופיעים בעמוד זה.

      בהצלחה

      הגב
  7. שלום רב!
    מזה כשבוע אני מנסה לקבל תשובה לגבי ביטוח לרכב מס'1738478 אך לשווא ,שוחחתי עם 3 נציגות עד היום אף אחד לא חזר אלי למרות ההבטחות.
    בשיחה ראשונה ושנייה נאמר לי שלרכב הזה יש רק ביטוח חובה למרות שעשיתי גם מקיף כי הנהגת העיקרית הייתה מתחת לגיל 24.
    נציגה שלישית אמרה תחילה יש לך גם מקיף אחר כך תיקנה ואמרה שהיא כבר מעבירה למנהלת שלה ויחזרו אלי תוך שעתיים!
    זה היה אתמול בשעות הבוקר לא חזרו!!
    ביטוח מסתיים בסוף חודש זה ומסתבר שהבת שלי נסעה כל השנה ללא ביטוח מקיף.
    יש ברשותי מספר רכבים וחלקם נהגתי לבטח אצלכם.
    לאור השרות הגרוע שאני מקבל לא אעשה יותר ביטוח אצלכם.
    כמו כן אני מבקש תשובה חד משמעית יש או אי ביטוח מקיף לרכב זה כדי להחליט איך לטפל בבילבול הזה שלכם.
    תודה

    הגב
    • שלום מרקו,
      שירות הלקוחות של וובי לא רואים את ההודעות שנשלחות באתר הזה. יש לפנות אליהם באמצעות פרטי ההתקשרות המופיעים בעמוד זה.

      בהצלחה

      הגב
  8. אני מבוטח דרך נוי ושכנעה אטותי ובסוף אין שירות ואין עם מי לדבר ואין מענה ולא החזרת כסף ורק טירטורים מיותריםן

    הגב
    • שלום דודי,
      יש לפנות לשירות לקוחות וובי באמצעות פרטי ההתקשרות המופיעים בעמוד זה.

      בהצלחה

      הגב

כתוב/כתבי תגובה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות