שירות הלקוחות של זאפה – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות זאפה, לשימושכם.
זאפה היא הרשת המובילה בישראל למועדוני הופעות, בהם מופיעים אמנים ישראלים וזרים.
בין המועדונים ברשת זאפה Zappa: זאפה תל אביב, זאפה הרצליה, זאפה ירושלים, זאפה חיפה, זאפה באר שבע, מיני ישראל, "זאפא אלמא" בזכרון יעקב, כרם ברקן, זאפה אמפי שוני בבנימינה, "זאפה LIVE פארק" בראשון לציון ובית גבריאל שעל חוף הכנרת.
זאפה – Zappa – טלפון
מוקד שירות טלפוני זאפה 9080*.
שעות פעילות המוקד הטלפוני: בימים א-ה בין השעות 09:00-18:00
זאפה – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של זאפה – zappa1@zappagroup.com
הפנייה לשירות לקוחות זאפה באמצעות המייל אינה מומלצת במקרים דחופים.
בקצרה אודות זאפה
זאפה הינה קבוצה המתמחה במוזיקה ובידור לייב, והיא מהמובילות בתחום בישראל. החברה מפעילה מספר רב של מוקדי אירועים הפרוסים בכל רחבי הארץ, והם מארחים כדרך קבע אמנים מהבולטים במדינת ישראל וגם מחוצה לה.
תחומי פעילות החברה מחולקים לארבע קטגוריות: משרד כרטיסים, חברת אירועים עסקיים ופרטיים, לוקיישנים ופסטיבלים והפקות מקור.
אלמנט ייחודי נוסף להופעות של קבוצת זאפה הוא השילוב בין המופע לבין חווית ״פיין דיינינג״ ברמה גבוהה ביותר. בהופעות של קבוצת זאפה ניתן לשבת לצד שולחן או על הבר ולהזמין ארוחות כמו במסעדה. התפריט של אולמי זאפה נבנה כך שיתאים למגוון הרחב של מרכיבי הקהל של ההופעות, והרגלי התזונה השונים יקבלו מענה בו.
מתאפשרת אכילה באולמות ההופעות החל משעתיים לפני ההופעה, אשר גורמת אינטגרציה בין חוויית המסעדה לבין חוויית ההופעה, ומייצרת ערב בילוי ייחודי. אלמנט זה הוא גורם משמעותי שתרם להפיכתה של חברת זאפה לאחת מהמובילות בשוק הישראלי להופעות ואירועים, והתרחבות הסניפים שלה לכל רחבי הארץ.
הטבות לאירועי זאפה
קבוצת זאפה משתפת פעולה עם מגוון חברות מסחריות, ומציעה הטבות שונות ללקוחות אותן חברות:
- לקוחות בנק הפועלים זכאים להטבות למופעים שונים של חברת זאפה במידה וחברים בתוכנית ההטבות ״פועלים wonder״.
- לקוחות אמריקן אקספרס זכאים ל50% הנחה להופעה של קבוצת זאפה.
- מנוי פיס מקנה שובר בשווי 100₪ במחיר 60₪ להופעות זאפה.
- לקוחות fly card של אל על יכולים להמיר 65 נקודות להנחה של 100₪.
שירות לקוחות זאפה – טלפון
זאפה הינה קבוצה נרחבת שבאמתחתה אולמות בכל רחבי הארץ. בשל כך, על מנת ליצור קשר עם הלקוחות בצורה המיטבית, החברה מפעילה מוקד טלפוני ייעודי שנועד לפניות הציבור. על מנת ליצור קשר עם קבוצת זאפה עלינו לחייג לאחד משני המספרים המקוצרים: 9066* או 9080*.
המוקד הטלפוני של זאפה פעיל בימים ראשון עד חמישי בין תשע בבוקר לחמש אחר הצהריים (09:00-17:00), וערבי חג וימי שישי בין תשע בבוקר לאחת בצהריים (09:00-13:00).
שירות לקוחות זאפה – אתר האינטרנט
כיום, בעידן בו לרובנו ישנה גישה לאינטרנט דרך המחשב או הטלפון הנייד, חברות רבות בוחרות לבצע את מירב ההתקשרות עם לקוחותיהן באמצעות אתרי האינטרנט. לכן, במידה וברצוננו לפנות לשירות הלקוחות של חברת זאפה, טלפון אינו האופציה היחידה שעומדת ברשותנו. למידע נוסף אודות אתר האינטרנט של חברת זאפה, לחצו כאן.
אתר האינטרנט של חברת זאפה מכיל מספר פונקציות שונות:
- מידע על המופעים השונים והזמנת כרטיסים – ניתן לצפות באתר האינטרנט של קבוצה זאפה בכל המופעים העתידים להתקיים בכל אולם של הקבוצה ברחבי הארץ. בנוסף, ניתן גם להזמין ולשלם עבור כרטיסים לאותן הופעות דרך האתר, ללא צורך להתקשר למוקד של החברה. ניתן לסנן את המופעים השונים לפי מיקום וגם לפי קטגוריות (סטאנדאפ ובידור, הופעות חיות, הופעות לכל המשפחה והפקות ופסטיבלים).
- הזמנת גיפט קארדים והטבות שונות – באתר האינטרנט של החברה מוצעות הטבות שונות ואפשרויות גיפט קארדים מתחדשות.
- איזור אישי – ניתן להירשם לאתר ולצפות בכל ההזמנות הקיימות וכן בפרטים נוספים שקשורים להתנהלות שלנו מול קבוצת זאפה.
- פניות ציבור – אם ברצוננו להשתמש באתר האינטרנט עבור פנייה למוקד תמיכה של חברת זאפה, אנ יכולים למלא טופס פנייה אישית ולשלוח אותו באתר האינטרנט.
- שאלות ותשובות – מכיוון שמרבית השאלות והטענות שעולות בקרב לקוחות של קבוצה גדולה כל כך עלו כבר בעבר, זאפה מציעה באתר שלה שאלות נפוצות בקרב קהילת לקוחותיה ותשובות מפורטות להן.
שירות לקוחות זאפה – מיקום המשרדים
משרדי איוונטים – זאפה ממוקמים ברחוב ברודצקי 43, כניסה א, קומה 3 בתל אביב. שעות הפעילות של המשרדים הינן בימי ראשון עד חמישי החל מתשע בבוקר ועד חמש אחר הצהריים, בימי שישי בין תשע בבוקר לאחת בצהריים.
שאלות שלקוחות שואלים את זאפה
שאלה: איפה מוקדי האירועים של חברת זאפה?
תשובה: לקבוצת זאפה ישנם אולמות בכל רחבי הארץ – באר שבע, בנימינה, גבעת ברנר, הרצליה, זכרון יעקב, חיפה, ירושלים, לטרון, עמק חפר, קיסריה, ראשון לציון ותל אביב.
אירועי זאפה מתקיימים הן בחללים סגורים הנקראים ״מועדוני זאפה״ והן באמפים פתוחים תחת כיפת השמיים. האולם החדש ביותר של הקבוצה נפתח בשנת 2021 במתחם מידטאון בתל אביב והוא מסוגל להכיל 2 הופעות במקביל וקהל של עד ל1,500 אורחים.
שאלה: כיצד ניתן לעקוב אחר מצב ההזמנה שביצענו?
תשובה: אחר המצב של ההזמנה ניתן לעקוב באיזור האישי באתר האינטרנט של קבוצת זאפה. באגף זה באתר ניתן לצפות בהזמנות העבר שלנו, וכן בזמנו נוכחיות ועתידיות. הזמנות במצב ״בטיפול״ ישלחו במהירות האפשרים שכן הן בטיפול. הזמנות במצב ״נשלח״ כבר נשלחו. הזמנות שכתוב לידן ״בוטל״ לא התקבלו בהצלחה ולא יטופלו.
שאלה: מה תנאי הביטול של ההזמנה?
תשובה: ביטול עסקה יוכל להתבצע עד כ – 14 ימים לאחר ביצוע ההזמנה. אדם עם מוגבלות, עולה חדש או אזרח ותיק יוכלו לעשות כן עד כארבעה חודשים לאחר ביצוע העסקה, עם הצגת תעודה המוכיחה זאת ובהינתן שביצוע ההזמנה כלל שיחה (גם תקשורת אלקטרונית).
טיפים קצרים על זאפה לסיום
- רצוי להיות בטוחים בכרטיסים אותם אנו קונים, ובמידה וברצוננו לבטל אותם, לעשות זאת בהקדם האפשרי. זאת על מנת למנוע היווצרות מצבים לא נעימים בהם נרצה לבטל את הכרטיס ולא נוכל לעשות זאת בשל מדיניות החברה. לכן, מוטב שנהיה זהירים ובטוחים כדי שנוכל להנות מההופעות וגם להימנע מאכזבות מיותרות.
- אירועי חברת זאפה מתעדכנים ומשתנים לעתים קרובות באתר האינטרנט של הקבוצה. על מנת לגשת לאירועים מיד כשהם מפורסמים, כדי לגשת למקומות הטובים באולם, מומלץ לבקר באתר האינטרנט לעתים קרובות.