שירות הלקוחות של חברת החשמל – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות חברת החשמל, לשימושכם.
'חברת חשמל' (או בשמה המלא – 'חברת החשמל לישראל') היא חברה ממשלתית המייצרת ומספקת חשמל ללקוחות פרטיים ועסקיים בכל חלקי מדינת ישראל.
שימו לב:
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
- טלפון
- פייסבוק מסנג'ר – Messenger
- שירות באמצעות SMS
- שירות באמצעות טלגרם – Telegram
- דואר אלקטרוני – Email
- שירות עצמי
- פניות הציבור
חברת החשמל – טלפון
מוקד שירות טלפוני: 103 מכל טלפון 24/7.
לקבלת שירות מהיר ויעיל יותר, בכל פנייה לשירות 103, מומלץ להצטייד במספר החוזה
שלכם, המופיע באופן בולט בחלקה העליון של חזית חשבון החשמל.
מוקד שירות טלפוני למחייגים מחו"ל: 04-8187100
פקס – 1800-200-103
חברת החשמל – שירות בפייסבוק מסנג'ר – Messenger
להתחלת שיחה וקבלת מענה באמצעות פייסבוק מסנג'ר עם שירות לקוחות חברת החשמל – בקישור הזה.
חברת החשמל – שירות באמצעות SMS
לקבלת מענה מיידי באמצעות שירות ב-sms יש לשלוח הודעה למספר – 055-7000103.
חברת החשמל – שירות באמצעות טלגרם – Telegram
לקבלת מענה שירות הלקוחות של חברת חשמל באמצעות טלגרם – בקישור הזה.
חברת החשמל – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email
כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של חברת החשמל: 103@103.co.il.
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
חברת החשמל – שירות עצמי
ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות בשירות עצמי באתר חברת החשמל.
כניסה לאיזור השירות העצמי באתר חברת החשמל אונליין.
חברת החשמל – פניות הציבור
כתובת למשלוח דואר: נתיב האור 1, ת.ד.10 חיפה, מיקוד 30100.
תגובה אחת
שלום רב
מבקשת לדעת אם עזבתי דירה לאחר הגירוש שלי מדוע אני אמורה לשלם את החשמל באותו בית .
כיום אני גרה במקום אחר ומשלמת את החשמל של אותו בית.