שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

יד שרה טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » בריאות » יד שרה טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

רוצים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של יד שרה? כאן תמצאו את כל הפרטים המעודכנים ליצירת קשר עם שירות לקוחות עמותת יד שרה.

יד שרה היא עמותה ללא כוונת רווח הפועלת משנת 1976 ומספקת ציוד רפואי-שיקומי ומגוון שירותים פרה-רפואיים נוספים לציבור הרחב.

ערוצים ליצירת קשר:

יד שרה – שירות לקוחות באמצעות הטלפון

מספר הטלפון של שירות לקוחות יד שרה הינו: 6444*.

שעות פעילות:

א'-ה': 8:00-19:00 | ו' : 8:00-12:00.

יד שרה – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

אתר האינטרנט של יד שרה כולל מידע ואפשרויות לשירות לקוחות – בקישור הזה.

יד שרה – שירות לקוחות – דוא"ל – Email

כתובת הדואר האלקטרוני של שירות לקוחות יד שרה היא: info@yadsarah.org.il.

יד שרה – שירות לקוחות – פייסבוק – facebook

יצירת קשר עם שירות לקוחות יד שרה באמצעות דף הפייסבוק של החברה: בקישור הזה. יצירת קשר עם שירות לקוחות יד שרה באמצעות פייסבוק מסנג'ר של החברה: בקישור הזה.

יד שרה – שירות לקוחות – יוטיוב – Youtube

יצירת קשר עם שירות לקוחות יד שרה באמצעות ערוץ היוטיוב של החברה: בקישור הזה.

מידע נוסף שיסיע לכם ביצירת קשר:

  1. הסניפים שלנו
  2. חדר מיון קדמי
  3. להתנדבות
  4. לתרומות
  5. יצירת קשר

יד שרה – שירות לקוחות – כתובת דואר

תרצה 1, ירושלים

צילום מסך של שירות לקוחות יד שרה

יד שרה טופס יצירת קשר צילום מסך
יד שרה טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על יד שרה?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של יד שרה אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם יד שרה ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות יד שרה

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

תגובה אחת

  1. יצרתי קשר עם יחידות האירוח של יד שרה ברעננה, רק לציין שאח שלי מאושפז בבית לוינשטיין ובכל רגע נצטרך לינה.
    אז פעם ראשונה סגרתי שתי לילות לאחר מכן התקשרתי וביקשתי עוד שתי לילות משום מה ידעתי שאחוייב כפול אז התקשרתי לשאול יום לפני החיוב והנציגה בשם (ראדה) אמרה שלא אין חיוב כפול ויום למחרב נכנסת לבדוק מה אני רואה שחיוב כפול, התקשרתי והסברתי לאחר שעה היא הבינה אמרתי לה טוב אל תחזירי את הכסף רק בבקשה אני רוצה לילה במקום אמרתי שאתקשר מחר לסגור וציינתי תאריכים, החמודה אומרת לי אין בעיה בטח לא בודקת בכלל את התאריך.
    היום התקשרתי לסגור ולקבל את הלילה שמגיעה לי מהתאריך שציינתי והיא אומרת מצטערת אין מקום. ומתחילה לצעוק שהיא לא חייבת לי שום דבר.
    לי יש שיחות מוקלטות וזה יעבור הלאה שאלתי לגבי השם לא ציינה אך במקרה זכרתי.
    ולהוספת דובדובן לקצפת כשאני עוד מנסה להשכיל מילה ולהסביר הגברת סוגרת לי בפנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

8412 - יד שרה לוגו
לוגו שירות לקוחות יד שרה
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן