יד 2 – yad2 – שירות לקוחות

יד2 הוא אחד מאתרי האינטרנט המובילים בישראל לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים מיד שנייה, כלי רכב, דירות, חיות מחמד ובנוסף מפעיל האתר גם אף פורטל דרושים ובעלי מקצוע.

ניתן לפרסם מודעות באתר יד2 ללא תשלום, כמו גם כמודעות פרימיום בתשלום, הזוכות לחשיפה בולטת יותר.

ריכזנו כאן את הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות יד 2, לשימושכם.

שימו לב: אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

שירות לקוחות יד 2 – yad2 – טלפון

מוקד שירות טלפוני יד 2: 03-5522222

שעות פעילות המוקד הטלפוני:

  • בימים א-ה בין השעות: 08:00-18:00 
  • בימי ו' בין השעות: 08:00-13:00 

פקס: 077-4448025.

יד 2 – yad2 – שירות באמצעות אתר האינטרנט

אתר האינטרנט של יד2 מספק מידע שימושי למשתמשי האתר לצד לשאלות ותשובות בנושאים נפוצים – ניתן להיכנס דרך הקישור הזה.

יד 2 – yad2 – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של יד 2 – [email protected]. מומלץ לבחור באופציה זו במקרים שאינם דחופים וכאשר ישנה חשיבות לתיעוד הפנייה.

יד 2 – yad2 – כתובת דואר

כתובת לשליחת מכתבים: הקישון 8, בני ברק.

חברות דומות:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות