יס – YES – שירות לקוחות

שירות הלקוחות של יס – YES – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות יס – YES, לשימושכם.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

מודעה
KSP בלאק פריידי
מודעה
KSP בלאק פריידי

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

מודעה
אייבורי בלאק פריידי
מודעה
אייבורי בלאק פריידי

יס – YES – טלפון

מוקד שירות טלפוני יס – 1-800-20-8000 או 2080*

שעות פעילות המוקד הטלפוני:

  • בימים א'-ה': 08:00-20:00
  • ביום ו': 08:00-13:00

פקס: 09-7616193 

מוקד שירות טלפוני יס למחייגים מחו"ל – 972-97615858+

מודעה

יס – YES – שירות באמצעות הודעת SMS

לשירות באמצעות sms של יס – YES ניתן לשלוח הודעה למספר: 050-6695222

ניתן גם לפנות לשירות הלקוחות של יס – YES בוואטצפ – 050-6695223. (יש לשמור את המספר באנשי הקשר לפני שליחת ההודעה).

שעות פעילות שירות באמצעות SMS ובאמצעות Whatsapp:

  • א' – ה' בין השעות 8:00-21:00
  • וביום ו' וערבי חג בין השעות 8:00-13:00
מודעה
black friday עלי אקספרס

יס – YES – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת הדואר האלקטרוני של מחלקת פניות הציבור של יס – [email protected]

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

מודעה
מודעה

יס – YES – שירות באמצעות אתר האינטרנט

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של יס באמצעות טופס מקוון לפניות הציבור בקישור הזה.

מודעה

יס – YES – כתובת לפניות הציבור

כתובת לשליחת מכתבים: פניות ציבור, רח' היוזמה 6, כפר סבא

*יש לציין פרטי בעל המנוי (ת.ז וארבע ספרות של אמצעי תשלום).

חברות דומות:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות