כביש 6 – שירות לקוחות

כביש 6 הוא אחד מהכבישים המהירים המרכזיים בישראל, כאשר בחלקו הוא כביש אגרה ובחלקו האחר הנסיעה בו אינה בתשלום.

כביש 6 ("חוצה ישראל") חוצה את ישראל מדרום לצפון, ממזרח לכביש 4 ולחלקו הצפוני של כביש 40, ואורכו הוא למעלה מ-200 ק"מ.

ריכזנו כאן את הדרכים השונות ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של כביש 6.

שימו לב: אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

כביש 6 – טלפון

מוקד שירות טלפוני כביש 6 – 6116*.

  • שעות פעילות המוקד בימים א'-ה' בין השעות: 08:00-17:00.
  • בימי ו' וערבי חג – 8:00-13:00.

טלפון נוסף: 03-9081111.

מספר פקס: 03-9081160.

מודעה

כביש 6 – שירות באמצעות אתר האינטרנט

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של כביש 6 באמצעות טופס ליצירת קשר באתר האינטרנט של החברה – בקישור הזה.

כביש 6 – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת המייל של מוקד שירות הלקוחות של כביש 6 – [email protected]. מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

כביש 6 – כתובת דואר

כתובת למשלוח מכתבים: ת.ד 473, ראש העין מיקוד 48104.

חברות דומות:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות