שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

לאן – Leaan טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » אבטחה » לאן – Leaan טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

כל הפרטים והדרכים ליצירת קשר עם התמיכה ושירות הלקוחות של לאן – מספרי טלפון, ווטסאפ, קישור לדף הפייסבוק, כתובת מייל ופרטים נוספים.

משרד הכרטיסים לאן מתמחה בכרטיסים ומנויים למופעים, אתרי בילוי, פארקים ואירועי ספורט ללקוחות פרטיים, ועדי עובדים וארגונים בכל רחבי הארץ.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

לאן – Leaan – שירות לקוחות – טלפון

מוקד שירות לקוחות לאן זמין במספר הטלפון: 03-5270545.

מוקד שירות לקוחות לאן זמין במספר הטלפון נוסף: 8778*

שעות המענה הטלפוני: ימים א'-ה' בין השעות 17:30 – 09:00 יום ו' וערבי חג בין השעות 13:30 – 09:00.

לאן – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

ניתן למצוא באתר האינטרנט של לאן – Leaan מידע ללקוחות, תשובות לשאלות נפוצות, אפשרויות לביצוע פעולות בשירות עצמי ועוד – לאתר לחצו כאן.

מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. הוראות להטענת הכרטיס החכם
  2. כניסה לחשבון
  3. שאלות נפוצות
  4. תנאים
  5. הצהרת נגישות

לאן – שירות לקוחות – Email

ניתן לפנות לשירות לקוחות לאן באמצעות כתובת המייל: support@leaan.co.il.

לאן – Leaan – שירות לקוחות – ווצאפ – Whatsapp

לאן – Leaan – שירות לקוחות בווצאפ בטלפון הזה: 050-3002526

לאן – Leaan – שירות לקוחות – פייסבוק – Facebook

שירות לקוחות לאן באמצעות דף הפייסבוק : בקישור הזה.

שירות לקוחות לאן באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור זה.

לאן – Leaan – שירות לקוחות – אינסטגרם – Instagram

שירות לקוחות לאן באמצעות דף האינסטגרם: בקישור זה.

לאן – שירות לקוחות – כתובת

פנייה אל שירות לקוחות לאן באמצעות הדואר, בכתובת: רחוב פרוג 7, ת"א.

בקצרה על לאן – leaan

"לאן –leaan " היא חברה המתמחה במכירת כרטיסים ומינויים לאירועים ומופעים רבים ומגוונים. החברה פועלת הן באירועים ציבוריים והן באירועים פרטיים, והיא פועלת בשני מישורים – יצירת המערך הלוגיסטי והטכנולוגי למכירת כרטיסים ומנויים, ומכירה ושיווק של אותם הכרטיסים. חברת לאן – leaan פועלת בתחומים רבים כגון אירועי ספורט, אירועי תרבות, מופעי בידור, הצגות לילדים, אירועים מוזיקליים, הצגות ועוד. שימו לב שהחברה אינה מפיקה אירועים, ואינה מארגנת את תוכן האירועים, והיא מתמקדת בתחום הכרטיסים ומינויים בלבד. החברה מאפשרת ללקוחותיה לבחור מספר סוגי כרטיסים:

  • כרטיסים בהדפסה ביתית – כרטיסים אלה נשלחים במייל ללקוח, ועליו להדפיס אותם בביתו לפני האירוע.
  • כרטיסים דיגיטליים – כרטיסים אלה מאפשרים כניסה בהצגתם באופן דיגיטלי (טלפון וכדו').
  • מנויים – תוך דגש על מנויים לקבוצות כדורגל וכדורסל בכל רחבי המדינה.
  • מנויים חכמים – מנוי חכם מאפשר ללקוח לטעון את כרטיס המנוי שלו באופן פשוט וקל, ללא צורך בהמתנה בקופות. מנויים אלה אפשריים רק במקומות בהם קיימת בקרת כניסה חכמה. אפשרות זו מתאימה לאנשים שאינם מגיעים באדיקות לכל משחק, אולם מעוניינים להשאיר לעצמם אופציה לרכישת כרטיסים בקלות ובמהירות.

לאן – leaan – כל הדרכים ליצור קשר עם שירות הלקוחות

כחברה המקיימת ממשק הדוק עם הלקוחות שלה, חברת לאן – leaan מעמידה שירות לקוחות במגוון רחב של ערוצים, ומאפשרת זמינות גבוהה ללקוחותיה.

  1. מספר הטלפון של לאן – leaan שירות לקוחות הינו: 03-5247373, או במספר: 8780*. המוקד הטלפוני זמין בין הימים א' עד ה' בין השעות 9:00 עד ל-17:30, ובימי ו' בין השעות 9:00 ועד ל-13:30.
  2. מספר הפקס של לאן – leaan הינו: 03-5270292. שימו לב שהפקס נועד בעיקר לביטולים, ולא לשירות לקוחות של החברה.
  3. ניתן לקבל מענה בנושאים מגוונים באמצעות המייל בכתובת: support@leaan.co.il. ניתן לבטל כרטיסים גם באמצעות המייל, כפי שנסביר בהמשך.
  4. חברת לאן – leaan מעמידה אתר אינטרנט נגיש ונוח, המציג את כל המידע הרלוונטי בצורה ברורה ונוחה. באתר תוכלו למצוא מידע על כל האירועים והמופעים שהחברה עובדת מולם, וכן לקבל מענה על שאלות נפוצות. כתובת האתר הינה: https://www.leaan.co.il/.
  5. חברת לאן – leaan מאפשרת תקשורת עם שירות הלקוחות באמצעות אפליקציית הווצאפ במספר: 050-3002526.
  6. ניתן להגיע לשירות הלקוחות של חברת לאן – leaan באמצעות אפליקציית מסנג'ר של חברת פייסבוק בכתובת: https://www.messenger.com/t/Leaan.co.il.
  7. משרדי החברה יושבים בתל אביב בכתובת פרוג 7, מיקוד -6341707.

שאלות על שירות לקוחות לאן

שאלה: האם לכל אירוע ניתן לרכוש מנוי חכם?

תשובה: הכניסה באמצעות מנוי חכם אפשרית רק במידה ויש בכניסה למתחם בקרת כניסה חכמה. במידה ואתם מזמינים כרטיס, עליכם לבדוק האם באפשרויות המשלוח מוזכרת האפשרות של "טעינה למנוי", המעידה על אופציה זו. דרך נוספת להטענת מנוי קיים הינה באמצעות כניסה לאתר לאן – leaan – והתחברות לאזור האישי. לאחר מכן תוכלו לצפות בכל המנויים שלכם ולהטעין את האירוע הרצוי.

שאלה: האם ניתן לבטל כרטיס לאירוע שהזמנתי דרך לאן – leaan?

תשובה: ניתן לבטל כרטיסים עד שבוע ממועד האירוע המתוכנן, ולאחר מכן לא ניתן לבטל את הכרטיס. הביטול נעשה באמצעות שליחת מייל לכתובת: support@leaan.co.il, או באמצעות שליחת פקס למספר: 03-5270292. יש לצרף את כל פרטי ההזמנה הרלוונטיים אותה אתם מעוניינים לבטל. פעולת הביטול כרוכה בדמי ביטול העומדים על 100 ₪ או 5% משווי העסקה – הנמוך מבין שניהם. במידה ואתם מעוניינים לבטל רק חלק מההזמנה, יש לבדוק האם קיימת אפשרות כזו באמצעות המוקד הטלפוני במספר: 8780*.

שאלה: האם עליי להדפיס את הכרטיס לפני האירוע?

תשובה: בעת הרכישה ניתן לבחור את אופן קבלת הכרטיס. בין האפשרויות השונות ישנה אפשרות של הדפסה ביתית, ובמידה וההזמנה נעשתה באופן זה יש להדפיס את הכרטיס ולהגיע אתו לאירוע. שימו לב שחשוב להדפיס את הכרטיס על נייר לבן באופן ברור, במיוחד באזור הברקוד. לאחר אישור ההזמנה הכרטיס יישלח אליכם למייל שהזנתם בפרטי ההזמנה.

שאלה: איזה כרטיסים ניתן לרכוש דרך לאן – leaan?

תשובה: חברת לאן – leaan מספקת כרטיסים למגוון רחב ומגוון של אירועים. בין האירועים שהחברה משווקת תוכלו למצוא למשל: מופעים מוזיקליים, משחקי כדורגל או כדורסל, מופעי סטנדאפ, הצגות בתיאטרון, מחזמרים, מופעי אומנות חושים, הצגות לילדים, הרצאות בנושאים מגוונים, מופעי קרקס ועוד.

שאלה: איך ניתן לשלם עבור הכרטיס?

תשובה: בהזמנה אינטרנטית ניתן לשלם באמצעות הטלפון או באמצעות כרטיס האשראי. במידה ואתם מעוניינים לרכוש את הכרטיסים באופן פיזי בקופות של לאן או בקופות שבאירוע עצמו, ניתן לשלם במזומן בלבד, אם כי לעיתים ישנה אפשרות לשלם באשראי גם בקופות, ויש לבדוק מראש האם ישנה אפשרות כזו.

שאלה: האם אפשר להזמין כרטיס במשלוח בדואר?

תשובה: יש לבדוק כל כרטיס באופן פרטני, אולם בחלק גדול מהכרטיסים ניתן להזמין משלוח בדואר, במידה וההזמנה נעשית מעל 7 ימי עסקים ממועד האירוע. שימו לב שלעיתים ישנה אפשרות להזמין כרטיסים בהדפסה ביתית ולחסוך את עלויות המשלוח. בנוסף, ניתן לקבל את הכרטיסים בתל אביב ברח' דיזינגוף 101 בבית פסאז' הוד. אפשרות אחרונה היא לאסוף את הכרטיסים מהקופות באירוע עצמו, ויש לבדוק במוקד לגבי שעת המעבר של הכרטיסים לקופות.

טיפ קטן שכדאי לזכור

חברת לאן – leaan אינה יוצרת תוכן עצמאי, והיא משווקת כרטיסים עבור אירועים ומופעים של אמנים או יוצרים חיצוניים. עם זאת, כרטיסים אשר הוזמנו דרך החברה הינם באחריותה המלאה, כך שהתקשורת אינה צריכה להיות מול הגוף המארגן של המופע, אלא מול חברת לאן, וכל שאלה, פנייה או בקשה יכולה להיעשות דרכם, למעט מקרים חריגים. 

צילום מסך של שירות לקוחות לאן - Leaan

לאן Leaan טופס יצירת קשר צילום מסך
לאן Leaan טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על לאן - Leaan?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של לאן – Leaan אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם לאן – Leaan ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות לאן - Leaan

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

2 תגובות

  1. שלום פשוט בלתי אפשרי לדבר עם נציג שולחים אותי לווצאפ משם כותבים שתי ימי עסקים לתשןבה לפנייה אין מענה אנושי לא כלום פשוט בושה

  2. גועל נפש של שירות לא נותנים מענה ומתייחסים ללקוח בזלזול מוחלט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3005 - לאן - Leaan לוגו
לוגו שירות לקוחות לאן - Leaan
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן