שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

לופטהנזה – Lufthansa טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » טיסות » לופטהנזה – Lufthansa טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של לופטהנזה – Lufthansa. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות לופטהנזה.

לופטהנזה (Lufthansa) היא חברת התעופה הלאומית של גרמניה, וחברת התעופה הגדולה ביותר בגרמניה ובאירופה.

לופטהנזה מפעילה טיסות ליותר מ-200 יעדים בלמעלה מ-70 מדינות ברחבי העולם, בהן גם יותר מ-30 טיסות שבועיות בין ישראל לערים נבחרות בגרמניה.

אפשרויות ליצירת קשר:

לופטהנזה – Lufthansa – שירות לקוחות – טלפון

ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות לופטהנזה – Lufthansa בטלפון: 03-9058049. ניתן גם לחייג לשלוחה של לופטהנזה בחו"ל דרך המספר 49-0-69-86-799-799+

שעות המענה במוקד שירות הלקוחות: ימים א'-ה': בין השעות 8:30-17:00.

לופטהנזה – שירות לקוחות באתר האינטרנט

אתר האינטרנט של Lufthansa כולל מידע רלוונטי עדכני ומאפשר פנייה לשירות הלקוחות של החברה – בקישור הזה.
עוד כמה קישורים שימושיים:

  1. מידע על מזוודות בטיסה
  2. מידע על צ'ק אין במלונות
  3. תקציר על הטיסות השונות
  4. צפייה בטיסות של לופטהנזה

לופטהנזה – שירות לקוחות – פייסבוק – facebook

יצירת קשר עם שירות לקוחות לופטהנזה – Lufthansa באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה. ניתן להגיע ישירות לעמוד הפייסבוק של לופטהנזה מכאן.

שירות לקוחות לופטהנזה ברשתות החברתיות

  1. שירות לקוחות בערוץ היוטיוב של לופטהנזה
  2. שירות הלקוחות באינסטגרם
  3. עמוד הטוויטר של לופטהנזה

Lufthansa – שירות לקוחות – כתובת דואר

שירות לקוחות לופטהנזה – כתובת דואר: שארית ישראל 37, תל אביב יפו, 6108002.

אודות חברת לופטהנזה

חברת התעופה לופטהנזה (Luftahnsa) היא חברת התעופה הלאומית של גרמניה. החברה הינה הגדולה ביותר בגרמניה ובאירופה, וגם אחת הגדולות בעולם. היא מחזיקה צי פעיל של מעל ל – 270 כלי טיס, אשר מאפשרים טיסות לכ220 יעדים ברחבי העולם. בסיס החברה יושב בפרנקפורט שבגרמניה אשר באמתחתה שדה התעופה הגדול בגרמניה. חברת לופטהנזה מכילה תחתיה חברות בת רבות, חלקן מהבולטות באירופה, כגון סוויס אייר, בראסלז איירליינס, אוסטריאן ואחרות.

כיאה לחברה מובילה ומתפתחת, אשר מוציאה לפועל כחצי מיליון טיסות בכל שנה, מרבית התחומים בהם תזדקקו לשירות לקוחות ממנה מקבלים מענה באתר האינטרנט ובאפליקציה של לופטהנזה. האתר והאפליקציה מכילים את האפשרות להזמין כרטיסי טיסה ולעקוב אחר הטיסות השונות. בנוסף, האתר האינפורמטיבי מציע מידע רב בנוגע לכל התחומים שעשויים לעניין נוסעים פוטנציאליים או קיימים, ביניהם: שאלות בנושא צ׳ק אין, כבודה, נסיעה יחד עם ילדים, צרכי טיסה מיוחדים, מידע אודות השהות במטוס ושירותים רבים נוספים.

חברת לופטהנזה – דרכי יצירת קשר

חברת לופטהנזה מתחזקת בסיסים פעילים במדינות רבות בכל רחבי העולם על מנת שיוכלו לענות על צרכי הלקוח בשפתו. בישראל, משרדי לופטהנזה יושבים בכתובת – שארית ישראל 37, יפו, מיקוד: 6108002, תיבת דואר מס׳ 8082. עם זאת, ביקור במשרד באופן ספונטני איננו חופשי לציבור, ועליכם ליצור קשר עם המשרד באמצעות הטלפון: 03-9058049. המוקד הטלפוני של המשרד פתוח לפניות הציבור בימי א עד ה בין השעות 08:30 עד 17:00.

במידה וברצונכם ליצור קשר עם החברה בנושאים שנוגעים לאתר האינטרנט והאפליקציה של לופטהנזה, באפשרותכם ליצור קשר טלפוני עם המוקד העולמי של החברה, במס׳ הטלפון: 1-809-372937. מוקד זה פתוח בכל ימות השבוע בין השעות 08:30 עד 20:00.

פניות באמצעות אתר האינטרנט של לופטהנזה

חברת לופטהנזה מספקת שירות לקוחות באמצעות טפסים אלקטרוניים שניתן למלא באתר האינטרנט של החברה. לכניסה לאתר זה לחצו כאן. באמצעות כניסה לקישור זה ניתן למצוא כמה נושאים שהחברה מספקת מענה עליהם באמצעות טפסים אלקטרוניים:

  • החזרים – מדיניות ההחזרים של החברה מפורטת בקישור שצורף לעיל. במידה ושינוי בטיסה או ביטולה פגעה בכם באופן כלכלי, ניתן לגשת לקישור ולמלא טופס כדי להגיש בקשה להחזר כספי. צוות לופטהנזה יעבור על בקשתכם.
  • קבלת זיכוי לערך הטיסה – במקרים מסויימים ניתן לקבל זיכוי בשווי מחיר כרטיס הטיסה. את זיכוי זה ניתן לפדות עד כשלוש שנים מתאריך הטיסה שבוטלה.
  • ביטול טיסה – תחת לשונית “My Bookings” ניתן לגשת להזמנות הפעילות שלכם בחברת לופטהנזה ולבטל אותן עבור זיכוי, במידה ובחרתם בכרטיס טיסה בעל אפשרות ביטול.
  • מועדון “Miles & More” – פניות בנושא מועדון הנוסע המתמיד של חברת לופטהנזה יכולות להתבצע באמצעות לשונית זו.
  • בעיות עם כבודה אישית – במקרים בהם ישנן בעיות בנושא הכבודה האישית כגון עיכוב בהגעתה, אבדן של כבודה, הגעת כבודה תקולה וחבולה, בקשות לזיכוי ועוד, ניתן לגשת לאתר האינטרנט של החברה.
  • בקשות ובעיות שנובעות מעיכוב או ביטול טיסות על ידי החברה – שובר לארוחה במידה והטיסה נדחתה למשך של יותר משעתיים, מידע לגבי טיסה שעוכבה, קבלת חדר במלון במידה והטיסה נדחתה ליום שלמחרת, קבלת כרטיס רכבת במקרה של טיסה בין שני יעדים בתוך גרמניה במידה והטיסה בוטלה ברגע האחרון ועוד.

שאלות נפוצות על לופטהנזה ותשובות

שאלה: האם ניתן להזמין כרטיסי טיסה באמצעות אתר האינטרנט?

תשובה: כן, אשר האינטרנט של חברת לופטהנזה מאפשר הזמנה של כרטיסי טיסה למגוון טיסות החברה. בנוסף, אתר האינטרנט מספק גם הצעות משתלמות ודילים לטיסות במחירים בהנחה.

שאלה: כיצד ניתן לקבל עזרה מיידית מהחברה?

תשובה: ישנן שתי אפשרויות לקבלת עזרה ומענה על שאלות באופן מיידי מחברת לופטהנזה. האפשרות הראשונה היא כניסה לאתר האינטרנט וקריאה של המידע הרב שנמצא בו. באתר האינטרנט תמצאו לשוניות ואגפים רבים אשר יענו על רוב השאלות הנפוצות של כל לקוח ולקוחה. בשל כך, קריאה בקטעי המידע הנגישים באתר תוכל להועיל רבות.

בנוסף, בתחתית המסך באגף העזרה שהקישור אליו צורף לעיל, תוכלו למצוא אפשרות ״לשוחח״ עם רובוטית העזרה של החברה – בשם אליסה. צ׳אט זה פעיל 24 שעות ביממה וניתן דרכו לגשת למספר שירותים – בדיקת אלטרנטיבות לטיסה והזמנה שלהן במקום ההזמנה הקיימת ללא תוספת תשלום, חישוב המחיר של הזמנה מחודשת במידה ולא בחרנו בכרטיס טיסה שמאפשר שינוי הזמנה ואף קבלת החזר כספי במידה ואתם זכאים לו.

שאלה: האם לחברה עמודים ברשתות החברתיות?

תשובה: כן, ניתן למצוא עמודים של חברת לופטהנזה בכל הרשתות החברתיות המרכזיות, לרבות אינסטגרם, פייסבוק, טוויטר ועוד.

שאלה: באילו שפות המידע באתר כתוב?

תשובה: ניתן להחליף את השפה באתר האינטרנט של החברה באמצעות קליק על התפריט ולחיצה על סמלון הגלובוס. שם תמצאו אפשרויות רבות של שפות: ספרדית, צרפתית, איטלקית, פולנית, פורטוגזית, טורקית, יוונית, רוסית, יפנית, מנדרינית, ועוד.

טיפ קטן על לופטהנזה לסיום

חברת לופטהנזה הינה אחת הגדולות בעולם. מתוך כך, מרבית המקרים לגביהם תזדקקו לשירות לקוחות כבר קרו בעבר, וקרוב לוודאי שהם מצויינים בפרוטוקולים של החברה. לכן, אם ברצונכם לקבל מידע שנוגע למצב המסויים בו אתםש שרויים, סביר להניח שתוכלו לגשת אליו באמצעות כניסה לאתר האינטרנט של החברה.

ככלל, החברה מציעה מוקד טלפוני שישמח לעזור ללקוחות בנוגע לכל נושא, אך כיום, את מרבית ההתקשרות עם החברה ניתן לבצע באמצעות אתר האינטרנט, דבר שיכול להקל עליכם בקבלת פיצוי או מידע חיוני, ולחסוך זמן רב ויקר.

בנוסף, אם ברצונכם לקבל מענה ומידע מהימן במהירות הגבוהה ביותר, מומלץ לבצע את ההתקשרות עם חברת לופטהנזה מחוץ לתקופות העומס של מטיילים – בנוסף לחגים היהודיים והישראלים, חשוב לקחת בחשבון את חופשות החורף, האביב והקיץ השונות ברחבי העולם.

צילום מסך של שירות לקוחות לופטהנזה - Lufthansa

לופטהנזה Lufthansa טופס יצירת קשר צילום מסך
לופטהנזה Lufthansa טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על לופטהנזה - Lufthansa?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של לופטהנזה – Lufthansa אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם לופטהנזה – Lufthansa ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות לופטהנזה - Lufthansa

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

תגובה אחת

  1. בטיסות קונקשן דרך פרנקפורט נבדקתי פעמיים גופנית עקב ציפצוף של שער הבדיקה.לא נמצאו כל ממצאים.
    הבדיקות הגופניות נערכות מול כל הנוסעים ולא בתא נפרד או אחרי וילון .הדבר נראה לי לא הגון.
    אנא קחו לתשומת לבכם.
    תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6039 - לופטהנזה - Lufthansa לוגו
לוגו שירות לקוחות לופטהנזה - Lufthansa
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן