שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

לייט אין דה בוקס – Lightinthebox טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מוצרי חשמל » לייט אין דה בוקס – Lightinthebox טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

שירות הלקוחות של אתר לייט אין דה בוקס – Lightinthebox – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות לייט אין דה בוקס – Lightinthebox, לשימושכם.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

לייט אין דה בוקס – Lightinthebox – שירות באמצעות אתר האינטרנט

שאלות ותשובות נפוצות ויצירת קשר עם שירות הלקוחות לייט אין דה בוקס – בקישור הזה.
עוד כמה קישורים שיעזרו לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. תמיכה
  2. מעקב אחר ההזמנה שלך
  3. זמן משלוח משוער
  4. מדיניות החזרה

לייט אין דה בוקס – Lightinthebox – דואר אלקטרוני – Email

לשירות לקוחות לייט אין דה בוקס באמצעות הודעת דואר אלקטרוני: litbcs@lightinthebox.com.

לייט אין דה בוקס – Lightinthebox – פייסבוק מסנג'ר

קבלת שירות לקוחות לייט אין דה בוקס באמצעות פייסבוק מסנג'ר – בקישור הזה.

שירות לקוחות לייט אין דה בוקס ברשתות החברתיות

תוכלו לקבל שירות לקוחות גם דרך הערוצים הבאים:

  1. פרופיל VK
  2. הבלוג של לייט אין דה בוקס
  3. הטאמבלר
  4. הטוויטר של לייט אין דה בוקס
  5. ערוץ היוטיוב
  6. פרופיל הפינטרסט
  7. פרופיל האינסטגרם
  8. המסנג'ר של לייט אין דה בוקס

לייט אין דה בוקס – Lightinthebox – פניות הציבור

כתובת לשליחת מכתבים עבור שירות לקוחות לייט אין דה בוקס: .LightInTheBox.com No. 141 Des Voeux Road Central Hongkong, Hainan, China

בקצרה על לייט אין דה בוקס

אתר לייט אין דה בוקס lightinthebox הוא אתר קניות אונליין מוכר וותיק שמוכר מגוון עצום של מוצרים. בעבר, אתר לייט אין דה בוקס lightinthebox מכר בעיקר בגדים לאירועים וקישוטים לאירועים כמו שמלות כלה או שמלות נשף. בשנים האחרונות האתר עבר מתיחת פנים והחל למכור מוצרים במגוון רחב של תחומים. באתר לייט אין דה בוקס lightinthebox ניתן למצוא מוצרי טיפוח, מוצרים לבית ולגן, תאורה, מכשירי חשמל, צעצועים ועוד.

האתר מחולק לקטגוריות לפי סוגי המוצרים, כך שניתן להתמצא בו בקלות ובמהירות. אתר לייט אין דה בוקס lightinthebox מתחייב ללקוח לשירות ידידותי, אספקה מהירה, תשלום בטוח ומאובטח, מבחר מוצרים עשיר ורכישה ישירות מהיצרן ללא תיווך. המחירים באתר נחשבים לזולים יחסית אך איכותם של חלק מהמוצרים נחשבת לירודה גם היא בהתאם למחיר הנמוך בעיניי חלק מלקוחות האתר.

דרכי יצירת קשר עם light in the box

  1. לאתר לייט אין דה בוקס lightintheboxשירות לקוחות פעיל, זמין ויעיל במיוחד. ניתן לפנות ללייט אין דה בוקס lightinthebox  טלפון במגוון אמצעים ודרכים ולקבל שירות ומענה לטיפול בתלונות. ניתן לפנות לאתר באמצעות הלשונית שבאתר באינטרנט לייט אין דה בוקס ,lightinthebox באמצעות שליחת דואר אלקטרוני, באמצעות פייסבוק מסנג'ר ובאמצעות שליחת מכתב בדואר.
  2. באתר לייט אין דה בוקס lightinthebox שירות לקוחות תוכלו למצוא מענה למרבית השאלות הנפוצות ביותר שנשאלו על ידי לקוחות לייט אין דה בוקס lightinthebox טלפון. במידה ולא נמצא מענה לשאלה בלשונית השאלות הנפוצות במרכז העזרה שקיים באתר, ניתן להמשיך לפנות לנציג אנושי או לבוט שיספק מענה על התלונה. לשם כך, יש להתחבר באמצעות משתמש לאתר ולאחר מכן להזין את פרטי ההזמנה הספציפית שלגביה קיימת בעיה או תלונה. בנוסף, ניתן לבדוק בכל שלב את היסטוריית ההתקשרות של הלקוח עם לייט אין דה בוקס lightinthebox שירות לקוחות במרכז העזרה שבאתר האינטרנט.
  3. בנוסף, ניתן לפנות ללייט אין דה בוקס lightinthebox  טלפון גם באמצעות שליחת הודעת דואר אלקטרוני לכתובת המייל: litbcs@lightinthebox.com', או שליחת מכתב בדואר לכתובת .LightInTheBox.com No. 141 Des Voeux Road Central Hongkong, Hainan, China
  4. כמו כן, קיימת אפשרות ליצור קשר עם אתר לייט אין דה בוקס lightinthebox טלפון גם באמצעות אפליקציית המסרים של רשת הפייסבוק בעמוד המכונה LightInTheBox"" בפייסבוק שבעל סימון וי כחול המעיד על אימות מטעם הרשת החברתית בקישור https://www.facebook.com/lightintheboxar/?brand_redir=181245226552.

שאלות על שירות לקוחות לייט אין דה בוקס

באילו אמצעי תשלום ניתן לשלם באתר לייט אין דה בוקס lightinthebox?

השיטה הטובה והמאובטחת ביותר לתשלום באתר לייט אין דה בוקס lightinthebox היא תשלום באמצעות חשבון PayPal. בנוסף, ניתן לשלם באתר באמצעות כרטיסי אשראי או כרטיסי חיוב המפורטים באתר לייט אין דה בוקס  lightinthebox כמו כרטיס אשראי של חברת דיינרס, כרטיס אשראי של חברת אמריקן אקספרס, כרטיס אשראי של חברת ישראכרט ועוד. ניתן לשלם גם באמצעות אפליקציות התשלומים Google pay ו-Apple Pay או באמצעות העברה בנקאית.

מהו זמן האספקה של מוצרים מאתר לייט אין דה בוקס lightinthebox?

זמן האספקה הכולל של מוצר מאתר לייט אין דה בוקס  lightintheboxמורכב מזמן העיבוד וזמן המשלוח של המוצר שנרכש. זמן העיבוד הוא משך הזמן שעובר בין מועד הזמנת המוצר על ידי הלקוח באתר לייט אין דה בוקס  lightintheboxועד לזמן שבו המוצר שהוזמן יוצא ממחסני האתר. במשך הזמן הזה הפריטים שהוזמנו מוכנים, מבצעים בהם בדיקות איכות שונות ואורזים אותם למשלוח. זמן העיבוד משתנה בהתאם לסוג המוצר או שקטגוריה שבה הוא מוצג באתר לאחר הבחירה בגדול או בצבע המוצר הנרכש.

זמן המשלוח הוא משך הזמן שחולף בין מועד יציאת הפריט מהמחסנים של האתר לאחר אריזתו ועד להגעתו לבית הלקוח או לכתובת היעד שנבחרה על ידי הלקוח שהזמין את המוצר. זמן המשלוח מושפע בעיקר משיטת המשלוח שנבחרה על ידי הלקוח במעמד הזמנת הפריטים באתר. בעת הזמנת מוצר יש לקחת בחשבון שמספר הימים המוצג הוא ימי עסקים ולא ימים רגילים, כך שאין להכליל במניין הימים סופי שבוע וחגים. כמו כן, חשוב להכיר את מועדי החגים הסיניים שמשפיעים על זמני העיבוד והמשלוח כמו יום השנה הסינית החדשה. זמני האספקה של מוצרים שמוזמנים לפי התאמה אישית הם בדרך כלל ארוכים יותר מהממוצע. זאת, כיוון שנדרש למוצרים מסוג זה "זמן תפירה".

מהי מדיניות החזרת הפריטים והמוצרים של אתר לייט אין דה בוקס lightinthebox?

ניתן להחזיר פריטים שנרכשו באתר תוך 7 ימים מהיום שבו המוצר התקבל אצל הלקוח או בכתובת היעד שהוזנה במעמד ההזמנה. ניתן להחזיר פריטים תוך 7 ימים ללא צורך בסיבה מסוימת (כמו פגם או לכלוך) בשני תנאים: ראשית, נדרש שהפריטים יישלחו באריזתם המקורים עם התגים שהוצמדו אליה. שנית, נדרש שהפריטים שמוחזרים יהיו במצב חדש לחלוטין, ללא סימני שימוש כמו בישום, סימני שטיפה, סימני בלאי או כל סימן אחר המעיד על שימוש בפריט.

מוצרים שעומדים בשני תנאים אלו ניתן להחזיר לאתר לייט אין דה בוקס  lightintheboxתמורת החזר כספי של מחיר הפריט שהוחזר לאתר. אולם, חשוב לדעת שהאחריות על תשלום דמי המשלוח חזרה הם על הלקוח. לכן, רצוי לערוך חישוב של עלות המשלוח לעומת מחיר הפריט ולבחון האם החזרתו משתלמת. כאשר מחזירים פריט או מוצר יש לעדכן על כך באתר בכרטיס "החזרה או החלפה" תוך 7 ימים מהיום שבו ההזמנה התקבלה. לחלק מהפריטים שקיימים באתר כמו ברזים או מנורות יש אחריות, במסגרתה ניתן להחזיר או להחליף מוצר עד שנה מיום קבלתו. לשאר המוצרים יש אחריות של כ-30 ימים מיום קבלת ההזמנה מאתר לייט אין דה בוקס  lightinthebox.

צילום מסך של שירות לקוחות לייט אין דה בוקס - Lightinthebox

לייט אין דה בוקס Lightinthebox טופס יצירת קשר צילום מסך
לייט אין דה בוקס Lightinthebox טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על לייט אין דה בוקס - Lightinthebox?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של לייט אין דה בוקס – Lightinthebox אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם לייט אין דה בוקס – Lightinthebox ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות לייט אין דה בוקס - Lightinthebox

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

2 תגובות

    1. איך ניתן ליצור קשר??? …קיבלתי כיסויים לספות שהזמנתי הזמנתי צבע חלק בז וקיבלתי בד מקושקש בצבעים כהים….מנסה למצוא דרך לתקשר עם נציג ולא מצליחה ,אנא שלחו מספר טלפון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2601 - לייט אין דה בוקס - Lightinthebox לוגו
לוגו שירות לקוחות לייט אין דה בוקס - Lightinthebox
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן