שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

ליים – LIME טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » תחבורה » ליים – LIME טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

כל הפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות ליים – LIME, באמצעות הטלפון, דוא"ל, אתר האינטרנט, חשבונות המדיה החברתית של ליים ועוד.

LIME היא חברה בין לאומית המאפשרת ללקוחותיה לשכור קורקינטים חשמליים לשימוש יומי או שעתי ביותר מ-70 ערים גדולות בישראל ובעולם.

ערוצי שירות לקוחות:

ליים – LIME – שירות לקוחות טלפון

יצירת קשר עם שירות לקוחות ליים באמצעות מספר הטלפון הבא: 1888-546-3345+

ליים – LIME – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

ניתן למצוא באתר האינטרנט של ליים – LIME מידע ללקוחות, תשובות לשאלות נפוצות, אפשרויות לביצוע פעולות בשירות עצמי ועוד -לאתר לחצו כאן.

ליים – LIME – שירות לקוחות – אימייל – Email

יצירת קשר עם שירות לקוחות ליים באמצעות האימייל: support@li.me.

ליים – LIME – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook

מוקד שירות הלקוחות של ליים – LIME נותן מענה גם בעמוד הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.

מוקד שירות הלקוחות של ליים – LIME נותן מענה גם בפייסבוק מסנג'ר של החברה: בקישור הזה.

ליים – LIME – שירות לקוחות עמוד האינסטגרם – Instagram

מוקד שירות הלקוחות של ליים – LIME נותן מענה גם בעמוד האינסטגרם של החברה: בקישור הזה.

ליים – LIME – שירות לקוחות עמוד היוטיוב – Youtube

מוקד שירות הלקוחות של ליים – LIME נותן מענה גם בעמוד היוטיוב של החברה: בקישור הזה.

ליים – LIME – שירות לקוחות עמוד הטוויטר – Twitter

מוקד שירות הלקוחות של ליים – LIME נותן מענה גם בעמוד הטוויטר של החברה: בקישור הזה.

ליים – LIME – שירות לקוחות אפליקציית לייקד אין – Linkedin

מוקד שירות הלקוחות של ליים – LIME נותן מענה גם באפליקציית לייקד אין: בקישור הזה.

אליים – LIME – שירות לקוחות אפליקציית אפ סטור – App Store

מוקד שירות הלקוחות של ליים – LIME נותן מענה גם באפליקציית אפ סטור: בקישור הזה.

אליים – LIME – שירות לקוחות אפליקציית גוגל פליי – google Play

מוקד שירות הלקוחות של ליים – LIME נותן מענה גם באפליקציית גוגל פליי: בקישור הזה.

מידע נוסף שיסייע לכם בקבלת שירות לקוחות:

  1. אופניים חשמליים
  2. קורקינט חשמלי
  3. ביטוח הרוכב
  4. מיקומים
  5. הורדת האפליקציה

בקצרה אודות Lime

Lime היא חברה בינלאומית לכלי תחבורה שיתופיים אשר פועלת במעל 200 ערים ברחבי העולם. Lime היא החברה הגדולה ביותר בעולם בתחום כלי התחבורה השיתופיים, והיא מספקת קורקינטים ואופניים חשמליים להשכרה באיכות גבוהה ובמחירים נוחים. Lime שמה לעצמה למטרות לסייע לקיימות ולהוריד את פליטות הפחמן בזכות כלי התחבורה הירוקים שברשותה, לסייע לקהילה, ולהבטיח לכל אחד ואחת חווית רכיבה בטוחה.

בשנים האחרונות חברת Lime הרחיבה את שירותיה בישראל, וכיום מוצבים קורקינטים ממונעים רבים בערים השונות. Lime פועלת בערים תל אביב, פתח תקווה, חולון, גבעתיים, רמת גן באילת, ומאפשרת תחבורה בטוחה וזולה בתוך הערים. בישראל מפעילה חברת Lime שירות לקוחות איכותי אשר זמין לצרכיו של הלקוח. את השירות ניתן להשיג באתר האינטרנט, בדוא"ל או בטלפון.    

דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות ליים

כאמור, יש לחברת Lime שירות לקוחות שעובד בארץ אליו ניתן להגיע במספר דרכים. הלקוח יכול לבחור ליצור קשר עם שירות הלקוחות בדרך שנוחה לו, ובהתאם לסוג העזרה הנדרשת. הדרך המהירה ביותר היא בעזרת אתר האינטרנט של שירות הלקוחות שנקרא "מרכז העזרה" אשר זמין 24/7.

  1. במרכז העזרה ניתן לקבל הדרכה כיצד להפעיל את כלי התחבורה של Lime, להשאיר משוב, דיווח או תלונה ולשלוח בקשות לשירות הלקוחות Lime. כמו כן, האתר מכיל שאלות ותשובות נפוצות הנוגעות לרכיבה בכלי התחבורה השיתופיים של Lime, ודרכים לפתרון של תקלות נפוצות. שירות דומה ניתן לקבל גם באפליקציה של Lime על ידי לחיצה על כפתור "Help" שבחלון ההגדרות.
  2. בנוסף לאתר ולאפליקציה ניתן לפנות לשירות הלקוחות של חברת Lime במייל הבא: support@li.me. ניתן לפנות למייל בכל עת. שירות הלקוחות יקבל את פנייתכם דרך המייל ויחזור אליכם בהקדם האפשרי.
  3. דרך נוספת ליצירת קשר עם שירות לקוחות היא בעזרת תמיכה קולית. ניתן להשיג תמיכה קולית של Lime טלפון – 04-3748688. נציגי החברה זמינים בשעות פעילות הליבה, ובמידה ולא ניתן להגיע לנציג ישנה אפשרות להגיע לתא הקולי.

שאלות על שירות לקוחות ליים

האם ניתן לקבל מידע אודות שירותי Lime בטרם הורדת האפליקציה?

כן, ניתן לקבל מידע אודות שירותי Lime גם לפניי הורדת האפליקציה. מידע בעברית זמין באתר האינטרנט של Lime. על מנת להגיע ל"מרכז העזרה" בו מרוכזים שירותי הלקוחות של החברה ניתן להיכנס לאתר הרשמי של Lime, לגלול לתחתית האתר וללחוץ על הכפתור שרשום עליו "קבלת עזרה". לחלופין ניתן לרשום במנוע החיפוש "ליים מרכז העזרה" וללחוץ על התוצאה הראשונה שמופיעה. כמו כן, ניתן להשיג מידע גם באמצאות מספר הטלפון של Lime – 04-3748688.

איזה סוג מידע ניתן לקבל באתר האינטרנט של Lime?

באתר האינטרנט ניתן למצוא מידע בנושאים רבים, וכמו כן תשובות לשאלות נפוצות אשר יכולות להעלות לפניי או בזמן הרכיבה בכלי התחבורה של Lime. בין מאמרי המידע שבאתר ניתן למצוא:

  1. מידע בנושא יצירת חשבון של Lime, חוקי הרכיבה והאפשרות לסגירת חשבון במידת הצורך.
  2. מידע בנושא בטיחות, לרבות הגיל המותר לרכיבה על כלי התחבורה של Lime והצורך בקסדה.
  3. מידע בנושא רכיבה – התחלה וסיום של נסיעה, החל ממדריכים טכניים ועד ללמידה אודות אזורי הנסיעה השונים.
  4. פרטים טכניים – ניתן למצוא באתר Lime טלפון, מייל ופרטים נוספים ליצירת קשר.
  5. שאלות ותשובות לגביי תקלות נפוצות וכיצד ניתן לפתור אותן.
  6. הסכם המשתמש והתנאים לרכיבה בLime, לצד מדיניות הפרטיות של Lime.
  7. אפשרויות תשלום באפליקציית Lime ותוכניות מיוחדות אשר עשויות לחסוך כסף לרוכבים קבועים.

כיצד ניתן לדווח על חניה לא חוקית או על כלי רכב פגום?

ניתן לדווח על כלי רכב של Lime אשר חונה בצורה או בחניה לא חוקית ניתן לדווח עליו בעזרת טופס "שלח בקשה" אשר נמצא במרכז העזרה שבאתר האינטרנט. יש לציין בטופס את מספר הרישוי של כלי הרכב אותו ניתן למצוא מתחת לקוד הQR שבקדמת כלי התחבורה. ניתן לדווח על חניית כלי הרכב גם בעזרת האפליקציה של Lime.

על מנת לדווח על כלי רכב פגום נדרשים צעדים דומים. ניתן לדווח דרך האתר בעזרת טופס "שלח בקשה", או לחלופין ניתן לדווח על כלי הרכב דרך האפליקציה בעזרת תפריט העזרה.

למי צריך לפנות במקרה של תאונה בכלי תחבורה של Lime?

במקרה של תאונה יש קודם כל לדאוג לבטיחות האישית של הנוסע. ראשית יש להגיע למקום בטוח וללא תנועת כלי רכב, ובמידת הצורך להזעיק עזרה רפואית. לאחר מכן, כאשר לא נשקפת סכנה לנוסע, ניתן לדווח על התאונה למייל הבא: accident@li.me. יצוין שפניית הדיווח אינה מבטיחה כיסוי ביטוחי. מידע נוסף בנושא ניתן למצוא באתר האינטרנט של החברה.

טיפ אחרון ליצירת קשר עם שירות לקוחות ליים

על אף שהאפליקציה של Lime היא מאוד אינטואיטיבית, לחלק מהאנשים המעבר לרכיבה בקורקינטים ממונעים עשוי להציף שאלות רבות. כפי שכבר צוין ניתן לקבל באתר Lime שירות לקוחות הכולל מידע, שאלות נפוצות וטופס למילוי בקשות. כמו כן יש לLime טלפון אשר מספר שירות לקוחות שמספרו 04-3748688. עם זאת, במידה והמידע באתר ובטלפון אינו עונה על כל השאלות של הלקוח, ניתן לעבור לאתר באנגלית.

"מרכז העזרה" בגרסתו באנגלית מכיל לצד המידע תיבת צ'אט שמאפשרת לחפש מידע בעזרת בוט אוטומטי אשר מסייע לחפש את המידע המבוקש. כלי עזר נוסף לדוברי השפה האנגלית הוא צ'אט בפייסבוק מסנג'ר. לחברת Lime יש דף פייסבוק בשם "Lime" אליו ניתן לפנות גם כן. לבסוף, בעת שימוש בשירותי Lime בחו"ל ניתן לפנות לשירות הלקוחות המקומי של אותה מדינה. ניתן למצוא בגרסת האנגלית של אתר Lime טלפון של שירות הלקוחות המקומי.

צילום מסך של שירות לקוחות ליים - LIME

ליים LIME טופס יצירת קשר צילום מסך
ליים LIME טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על ליים - LIME?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ליים – LIME אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם ליים – LIME ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות ליים - LIME

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן