קופת חולים מאוחדת – שירות לקוחות

מודעה

שירות הלקוחות של קופת חולים מאוחדת – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מאוחדת, לשימושכם.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

מודעה

קופת חולים מאוחדת – טלפון

מוקד שירות טלפוני מאוחדת: 077-2703833.

שעות פעילות מוקד השירות הטלפוני של מאוחדת:

  • המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות – 7:00-20:00
  • בימי ו' וערבי חג – 7:00-12:00

טלפון נוסף: 3833*

פקס: 03-6327047

מודעה

קופת חולים מאוחדת – שירות באמצעות אתר האינטרנט

ניתן לפנות לשירות הלקוחות של מאוחדת באמצעות טופס ליצירת קשר באתר – בקישור הזה.

מודעה

קופת חולים מאוחדת – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת הדואר האלקטרוני של מוקד שירות הלקוחות של מאוחדת [email protected].

מודעה

קופת חולים מאוחדת – כתובת לפניות הציבור

כתובת לשליחת מכתבים: היחידה לפניות הציבור, קופ"ח מאוחדת, אבן גבירול 124, תל אביב 32038.

חברות דומות:

מודעה
שינוי גודל גופנים
ניגודיות