שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

מגה ספורט טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » אופנה » מגה ספורט טלפון – שירות לקוחות

כל הפרטים והדרכים ליצירת קשר עם התמיכה ושירות הלקוחות של מגה ספורט – מספרי טלפון, ווטסאפ, קישור לדף הפייסבוק, כתובת המייל של רשת ציוד הספורט מגה ספורט ופרטים נוספים.

מגה ספורט היא אחת מהרשתות הגדולות בישראל בתחום הספורט, עם למעלה מ-80 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ.

בין המוצרים שניתן למצוא בסניפי ובאתר מגה ספורט: נעליים, ביגוד ומגוון גדול של ציוד כושר, מהליכונים, אופני כושר ואליפטיקלים ועד משקולות וכדורים, לענפי הספורט הפופולריים ביותר בישראל: שחיה, כדורגל, כדורסל, ריצה, רכיבה, יוגה ועוד.

אפשרויות ליצירת קשר:

מגה ספורט – שירות לקוחות טלפוני

יצירת קשר עם שירות לקוחות מגה ספורט באמצעות הטלפון: 1700-70-50-40.

טלפון לשירות בהזמנות אונליין באתר האינטרנט: 08-6113347.

מענה טלפוני בשעות: ימים א'-ה': 9:00-16:00.

מגה ספורט – שירות לקוחות באמצעות אתר האינטרנט

מרכז מידע, תשובות לשאלות נפוצות וטפסי פנייה באתר האינטרנט של מגה ספורט – כניסה לאתר.

מגה ספורט – שירות לקוחות – דוא"ל – Email

כתובת הדואר האלקטרוני של שירות לקוחות מגה ספורט היא: support@megasport.co.il.

מגה ספורט – שירות לקוחות – פייסבוק – facebook

יצירת קשר עם שירות לקוחות מגה ספורט באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

מה לקוחות שואלים על מגה ספורט?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מגה ספורט אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם מגה ספורט ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

תגובה אחת

  1. שלום
    אני בדרך כלל לא נוהגת לעשות דברים כאלה , אבל הפעם השירות בחנות קרית שמונה חצתה גבול ונתנה תחושה לא נעימה בכלל .
    נכנסו לחנות בקרית שמונה בשעה האחרונה לעשות קנייה לא קטנה וכשביקשו שירות היתה מישהי בקופה שאמרה בצורה מאוד לא נעימה ואיפלו תוקפנית שהמוכרת השנייה כרגע לא נמצאת ואין מי שיתן לנו שירות .
    בתור לקוחות קבועים שלכם זה לא מעט פעמים שזה קרה אבל הפעם זה עבר את גבול טעם הטוב .
    הפסדתם לקוחות קבועים .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן