מדנס – שירות לקוחות

שירות הלקוחות של מדנס. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מדנס.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

מדנס – שירות לקוחות טלפוני

יצירת קשר עם שירות לקוחות מדנס באמצעות הטלפון: 03-6380000.

מענה טלפוני בשעות: ימים א' – ה': 8:00 – 16:00.

מודעה

מדנס – שירות לקוחות באתר האינטרנט

– אתר האינטרנט של החברה אינו כולל אפשרויות ליצירת קשר.

מדנס – שירות לקוחות – Email

ניתן לפנות לשירות לקוחות מדנס באמצעות כתובת המייל: [email protected].

מדנס – שירות לקוחות – צ'אט – Chat

– החברה אינה מספקת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

מודעה

מדנס – שירות לקוחות – ווטסאפ – Whatsapp

– לא פורסמו אפשרויות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

מדנס – שירות לקוחות באמצעות פייסבוק

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מדנס בדף הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.

מדנס – שירות לקוחות – כתובת דואר

ניתן לכתוב לשירות לקוחות מדנס לכתובת: בית מדנס רח’ השלושה 2, תל אביב.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

חברות דומות:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות