שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

מולר טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מזון ומשקאות » מולר טלפון – שירות לקוחות
נערך בתאריך

כל הפרטים והדרכים ליצירת קשר עם התמיכה ושירות הלקוחות של מולר – מספרי טלפון, ווטסאפ, קישור לדף הפייסבוק, כתובת המייל של מולר.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

מולר – שירות לקוחות – טלפון

מספר הטלפון ליצירת קשר עם שירות לקוחות מולר: 1800-222-177.

שעות מענה טלפוני: ימים א' – ה': 8:00 – 17:00
ימי ו': 8:00 – 13:00.

מולר – שירות לקוחות אתר אינטרנט

אתר האינטרנט של החברה כולל אפשרויות לקבלת שירות – לאתר.

מולר – שירות לקוחות דואר אלקטרוני – Email

ניתן לפנות לשירות לקוחות מולר באמצעות כתובת המייל: tzarchanim@cocacola.co.il.

מולר – שירות לקוחות ווצאפ – Whatsapp

ניתן לפנות לשירות לקוחות מולר באמצעות הווצאפ: בקישור הזה.

מולר – שירות לקוחות עמוד הפייסבוק – Facebook

מוקד שירות הלקוחות של מולר נותן מענה גם בעמוד הפייסבוק: בקישור הזה.

מוקד שירות הלקוחות של מולר נותן מענה גם בפייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

מולר – שירות לקוחות עמוד האינסטגרם – Instagram

מוקד שירות הלקוחות של מולר נותן מענה גם בעמוד האינסטגרם: בקישור הזה.

מולר – שירות לקוחות עמוד היוטיוב: Youtube

מוקד שירות הלקוחות של מולר נותן מענה גם בעמוד האינסטגרם: בקישור הזה.

מולר – שירות לקוחות – כתובת דואר

 tzarchanim@cocacola.co.il

פרטים על חברת מולר

מולר היא חברה גרמנית ליצור מוצרי חלב. החברה נוסדה בשנת 1896 בכפר בדרום גרמניה, וכיום היא תאגיד מזון בינלאומי עם מחזור של מיליארדי יורו בשנה. חברת מולר מוכרת במיוחד בזכות היוגורט שלה, שהוא אחד ממותגי היוגורט הנמכרים והפופולריים ביותר באירופה. מוצרי מולר הגיעו לישראל בשנת 2008, כאשר מחלבות טרה החלו בייצור ושיווק של יוגורט מולר עם קציפת פרי.

סיסמת חברת מולר היא 'תודה לטבע', וזאת כדי לבטא את מחויבות החברה לייצור מוצרים שמביעים כבוד לטבע ולחומרי הגלם. חברת מולר שמה לעצמה כמטרה לשמור על בקרת איכות מחמירה ולהשתמש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר על מנת להעניק ללקוחותיה מוצרים העומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

מוצרי החלב של חברת מולר בישראל עומדים בכל דרישות הרגולציה הישראלית, וגם בסטנדרטים של קבוצר מולר העולמית. לשם כך מעסיקה חברת מולר מהנדסי מזון וצוותי מעבדה המבצעים בדיקות כימיות ובדיקות מיקרוביולוגיות מחמירות. ולכן, היא מחזיקה באישורי איכות ובטיחות מזון שניתנו על ידי מכון התקנים הישראלי. בנוסף לכך, כל מוצרי מולר המשווקים בארץ מיוצרים תחת כשרות בד"ץ העדה החרדית ובהשגחת הרבנות המקומית נתיבות.

המוצרים של חברת מולר בישראל

בישראל מוכרת חברת מולר מגוון סוגים שונים של מוצרי חלב:

  1. קציפת יוגורט אוורירית 5% שומן, בטעמי תות, בננה לוטי או וניל צרפתי.
  2. יוגורט לבן 3% שומן עם קציפות פרי מעל, בטמעי סנגרייה, תפוז ג'ינג'ר, קוקוס אננס, מנגו, לימון, תות שדה, אפרסק פסיפלורה או פירות יער.
  3. חמאה או ממרח חמאה, ברמות מליחות שונות.
  4. יוגורט לבן קרמי עם חתיכות פרי, בטעמי קיווי, אפרסק, תות שדה או פירות יער.
  5. יוגורט תות שדה או אפרסק 0% שומן.
  6. יוגורט קרמי עם תוספות, כמו פצפוצי שוקולד, בוטנים ושקדים מקורמלים, גלילי וופל במילוי קרם, קורנפלקס מצופה שוקולד או אגוזי פקאן, חמוציות וגרעיני חמנייה ודלעת.
  7. יוגורט 0% שומן מועשר בחלבון, בטעמי קרמל מלוח, עוגיות חמאה, וניל או תות.

מולר אקטיב muller active

חברת מולר מפעילה פלטפורמת כושר ייחודית המאפשרת לכל אחד להתאמן ולהיכנס לכושר בקלות ובפשטות. פלטפורמת מולר אקטיב מאפשרת לכם לקבל גישה למגוון סרטוני הדרכה ועצות שתוכלו לבצע בעצמכם בגינות כושר ציבוריות קרוב לביתכם.

תוכלו לעשות שימוש במגוון האימונים שמציעה לכם מולר אקטיב דרך אתר האינטרנט של החברה בכתובת www.active-muller-israel.co.il. שם תוכלו לחפש את הגינה הקרובה ביותר אליכם, וגם להסתכל במאגר הסרטונים של האימונים המוצעים. חוץ מהצעות לאימונים ותרגילים בעזרת מתקני הכושר השונים בגינות הציבוריות, יש באתר גם סרטוני הדרכה לאימוני גוף ללא כל מכשירים – תרגילים שניתן לעשות בכל פארק או גינה או אפילו בבית.

למידע נוסף אודות מולר אקטיב, תוכלו להיכנס גם למשתמש האינסטגרם של החברה תחת שם המשתמש mulller_active. בדף האינסטגרם של החברה תוכלו להסתכל בפוסטים וגם בסטורי שלה, וגם תוכלו לעיין בעדכונים והודעות מהחברה.

מולר שירות לקוחות – כל הדרכים ליצור קשר

  1. על מנת ליצור קשר עם שירות הלקוחות של חברת מולר בישראל, תוכלו להתקשר למספר טלפון מולר 1-800-222177. מוקד השירות של מולר פעיל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00-17:00, ובימי שישי בין השעות 8:00-13:00. לחלופין, תוכלו לשלוח מכתב פנייה לחברת מולר שירות לקוחות במייל לכתובת tzarchanim@cocacola.co.il.
  2. בנוסף לכך, באפשרותכם ליצור קשר עם שירות הלקוחות של חברת מולר גם דרך אתר האינטרנט שלה, בכתובת www.muller-israel.co.il. באתר, תחת לשונית 'שירות לקוחות', יש באפשרותכם למלא טופס פנייה מקוון. כל שעליכם לעשות הוא למלא את פרטיכם האישיים ואת תוכן פנייתכם, ונציג שירות של החברה ייצור עמכם קשר על מנת לסייע לכם.
  3. חברת מולר מפעילה גם צ'אט בוואטסטפ במספר טלפון מולר 054-8299984. דרך הצ'אט תוכלו להתכתב ישירות עם נציג שירות של חברת מולר שיוכל לסייע לכם בפנייתכם. שירות הצ'אט של חברת מולר זמין בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00-17:00, ובימי שישי בין השעות 8:00-13:00.
  4. תוכלו לקבל מידע נוסף אודות חברת מולר דרך אחד הפרופילים שלה ברשתות החברתיות. תוכלו למצוא את חברת מולר באינסטגרם בשם המשתמש muller_il, או לעיין בעדכונים וחדשות בערוץ היוטיוב של החברה בשם Muller Israel. בנוסף, תוכלו להיכנס לדף הפייסבוק של חברת מולר בשם 'מולר ישראל Muller'. דרך דף הפייסבוק תוכלו גם ליצור קשר עם נציגי השירות של חברת מולר במסנג'ר פייסבוק.

שאלות על שירות לקוחות מולר

איך אני יכול ליצור קשר טלפוני עם מולר שירות לקוחות?

על מנת ליצור קשר טלפוני עם שירות הלקוחות של חברת מולר, תוכלו להתקשר למספר טלפון מולר 1800-222177 בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 8:00-17:00 או בימי שישי בין השעות 8:00-13:00.

איך אני יכול למצוא גינות ציבוריות קרוב לביתי על מנת לנסות את אימוני הכושר של מולר אקטיב?

תוכלו למצוא רשימה הכוללת את כל הגינות הציבוריות של מולר אקטיב באתר האינטרנט של החברה בכתובת www.active-mulller-israel.co.il, או לעיין ברשימה דרך האינסטגרם של החברה בשם המשתמש muller_active.

טיפ על שירות לקוחות מולר

בבואכם ליצור קשר עם מולר שירות לקוחות, נמליץ כי תנסו ליצור קשר עם החברה דרך כתובת המייל או באמצעות טופס פנייה מקוון באתר האינטרנט של החברה בכתובת www.muller-israel.co.il. הפנייה דרך אמצעים אינטרנטיים וכתובים עדיפה הן משום שכך תחסכו לעצמכם זמן המתנה על הקו, והן משום שכך יהיה לכם תיעוד של השיחות.

אם תחליטו לפנות לשירות הלקוחות במספר טלפון מולר, וודאו כי אתם מקדישים לעצמכם מספיק זמן לשיחה ולהמתנה הצפויה, וכי אתם יושבים במקום נוח ושקט בו לא יהיו לכם הסחות דעת בזמן השיחה עם נציגי השירות של החברה.

צילום מסך של שירות לקוחות מולר

מולר טופס יצירת קשר צילום מסך
מולר טופס יצירת קשר צילום מסך

מה לקוחות שואלים על מולר?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מולר אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם מולר ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.
שירות לקוחות מולר

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

6662 - מולר לוגו
לוגו שירות לקוחות מולר
קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן