מועדון לקוחות "עדיף" – שירות לקוחות

שירות הלקוחות של מועדון לקוחות "עדיף" – מועדון ללקוחות עם מוגבלויות – כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות "עדיף", לשימושכם.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

מועדון לקוחות "עדיף" – טלפון

מוקד שירות טלפוני "עדיף": 03-3030309 

שעות פעילות המוקד לשירותכם:

  • בימים א'-ה' בשעות: 08:00-16:00
מודעה

מועדון לקוחות "עדיף" – שירות באמצעות דואר אלקטרוני – email

כתובת לשליחת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של "עדיף": [email protected].

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

מועדון לקוחות "עדיף" – שירות באמצעות אתר האינטרנט

לשירות לקוחות "עדיף" באמצעות טופס ליצירת קשר דרך הקישור הזה.

מועדון לקוחות "עדיף" – שאלות ותשובות

לשאלות ותשובות נפוצות של מועדון הלקוחות "עדיף" בנושאים כמו זכאות להצטרפות, ביטול הצטרפות, כרטיסי אשראי, מידע כללי ועוד, ניתן להיכנס דרך הקישור הזה.

חברות דומות:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות