מועצה אזורית בקעת הירדן – שירות לקוחות

ריכזנו כאן את כל הפרטים אשר פורסמו ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של מועצה אזורית בקעת הירדן – מוקד טלפוני, כתובת דוא"ל, חשבונות מדיה חברתית, אתר האינטרנט של מועצה אזורית בקעת הירדן.

ערוצי שירות לקוחות:

מועצה אזורית בקעת הירדן – שירות לקוחות – טלפון

מוקד שירות לקוחות מועצה אזורית בקעת הירדן – מספר טלפון: 02-994-6620.

שעות פעילות מוקד שירות לקוחות: לא פורסם.

מודעה

מועצה אזורית בקעת הירדן – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

שירות לקוחות, מידע וביצוע פעולות בשירות עצמי באתר האינטרנט של מועצה אזורית בקעת הירדןבקישור הזה.

מועצה אזורית בקעת הירדן – שירות לקוחות – אימייל – Email

יצירת קשר עם שירות לקוחות מועצה אזורית בקעת הירדן באמצעות אימייל: [email protected].

מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.

מועצה אזורית בקעת הירדן – שירות לקוחות – Chat

– לא פורסמה כתובת צ'אט ליצירת קשר.

מודעה

מועצה אזורית בקעת הירדן – שירות לקוחות – ווטסאפ – Whatsapp

– החברה אינה מפעיל שירות לקוחות באמצעות הודעות ווטסאפ.

מועצה אזורית בקעת הירדן – שירות לקוחות באמצעות פייסבוק

ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות מועצה אזורית בקעת הירדן בדף הפייסבוק של החברה: בקישור הזה.

מועצה אזורית בקעת הירדן – שירות לקוחות – כתובת

– לא פורסמו פרטים ליצירת קשר באמצעות משלוח דואר.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

חברות דומות:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות