שירות הלקוחות של מועצה אזורית בקעת הירדן. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מועצה אזורית בקעת הירדן.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
- טלפון
- אתר אינטרנט
- דואר אלקטרוני – Email
- צ'אט – Chat
- ווטסאפ – Whatsapp
- פייסבוק – Facebook
- כתובת לפניות הציבור
מועצה אזורית בקעת הירדן – שירות לקוחות – טלפון
מוקד שירות לקוחות מועצה אזורית בקעת הירדן – מספר טלפון: 02-994-6620.
שעות פעילות מוקד שירות לקוחות: לא פורסם.
מועצה אזורית בקעת הירדן – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
שירות לקוחות, מידע וביצוע פעולות בשירות עצמי באתר האינטרנט של מועצה אזורית בקעת הירדן – בקישור הזה.
מועצה אזורית בקעת הירדן – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני – Email
שירות לקוחות מועצה אזורית בקעת הירדן – כתובת דואר אלקטרוני: [email protected].
מומלץ לשימוש בעיקר במקרים שאינם דחופים.
מועצה אזורית בקעת הירדן – שירות לקוחות – צ'אט – Chat
– אין שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
מועצה אזורית בקעת הירדן – שירות לקוחות – ווטסאפ – whatsapp
– אין שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
מועצה אזורית בקעת הירדן – שירות לקוחות – פייסבוק – facebook
שירות לקוחות מועצה אזורית בקעת הירדן באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.
מועצה אזורית בקעת הירדן – שירות לקוחות – כתובת
– לא פורסמה כתובת.
אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.