מוקד מענה ממשלתי מרכזי – שירות לקוחות

ריכזנו עבורכם את המידע הנחוץ ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של מוקד מענה ממשלתי מרכזי. כל הפרטים המופיעים כאן נאספו על ידי צוות האתר על מנת לסייע לכם ליצור קשר בקלות ובמהירות עם שירות לקוחות מוקד מענה ממשלתי מרכזי.

בחרו ערוץ ליצירת קשר:

מוקד מענה ממשלתי מרכזי – שירות לקוחות באמצעות הטלפון

מספר הטלפון של שירות לקוחות מוקד מענה ממשלתי מרכזי הינו: 1299.

שעות פעילות: ימים א'-ה': בין השעות 8:00-19:00.

מספר טלפון נוסף: 08-6863100

מודעה

מוקד מענה ממשלתי מרכזי – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

ניתן לפנות לשירות לקוחות מוקד מענה ממשלתי מרכזי גם באמצעות אתר האינטרנט של החברה – בקישור הזה.

מוקד מענה ממשלתי מרכזי – שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני

שירות לקוחות מוקד מענה ממשלתי מרכזי זמין באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת: [email protected].

מוקד מענה ממשלתי מרכזי – שירות לקוחות – צ'אט – Chat

– החברה אינה מספקת שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

מודעה

מוקד מענה ממשלתי מרכזי – שירות לקוחות – ווטסאפ – Whatsapp

– לא פורסמו אפשרויות לקבלת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

מוקד מענה ממשלתי מרכזי – שירות לקוחות – פייסבוק – facebook

– לא נמצא דף פייסבוק רשמי ליצירת קשר.

מוקד מענה ממשלתי מרכזי – שירות לקוחות – כתובת

– לא פורסמו פרטים ליצירת קשר באמצעות משלוח דואר.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

חברות דומות:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות