שירות הלקוחות של מוקד משרד הבינוי והשיכון. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד הבינוי והשיכון.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
- טלפון
- אתר אינטרנט
- דואר אלקטרוני – Email
- צ'אט – Chat
- ווטסאפ – Whatsapp
- פייסבוק – Facebook
- כתובת לפניות הציבור
מוקד משרד הבינוי והשיכון – שירות לקוחות – טלפון
מוקד שירות לקוחות מוקד משרד הבינוי והשיכון – מספר טלפון: 5442*.
שעות פעילות מוקד שירות לקוחות: ימים א'-ה': בין השעות 8:00-16:30.
מוקד משרד הבינוי והשיכון – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
שירות לקוחות, מידע וביצוע פעולות בשירות עצמי באתר האינטרנט של מוקד משרד הבינוי והשיכון – בקישור הזה.
מוקד משרד הבינוי והשיכון – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני – Email
– אין שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני.
מוקד משרד הבינוי והשיכון – שירות לקוחות – צ'אט – Chat
– אין שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
מוקד משרד הבינוי והשיכון – שירות לקוחות – ווטסאפ – whatsapp
– אין שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
מוקד משרד הבינוי והשיכון – שירות לקוחות – פייסבוק – facebook
שירות לקוחות מוקד משרד הבינוי והשיכון באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.
מוקד משרד הבינוי והשיכון – שירות לקוחות – כתובת
– לא פורסמה כתובת.
אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.