מוקד משרד החינוך – שירות לקוחות

כל הפרטים והדרכים ליצירת קשר עם התמיכה ושירות הלקוחות של מוקד משרד החינוך – מספרי טלפון, ווטסאפ, קישור לדף הפייסבוק, כתובת המייל של מוקד משרד החינוך.

דרכים ליצירת קשר:

מוקד משרד החינוך – שירות לקוחות – טלפון

מוקד שירות לקוחות מוקד משרד החינוך זמין במספר הטלפון: 1-800-25-00-25.

שעות המענה הטלפוני: ימים א'-ה': 7:30-17:00.

מוקד עובדי הוראה: 6552* או 073-3983960

מודעה

מוקד משרד החינוך – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

ניתן לפנות לשירות לקוחות מוקד משרד החינוך גם באמצעות אתר האינטרנט של החברה – בקישור הזה.

מוקד משרד החינוך – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני

פנייה אל שירות לקוחות מוקד משרד החינוך באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת: [email protected].

מוקד משרד החינוך – שירות לקוחות – Chat

– לא פורסמה כתובת צ'אט ליצירת קשר.

מודעה

מוקד משרד החינוך – שירות לקוחות – ווטסאפ – whatsapp

– לא נמצאו פרטי ווטסאפ ליצירת קשר.

מוקד משרד החינוך – שירות לקוחות – פייסבוק – facebook

יצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד החינוך באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

מוקד משרד החינוך – שירות לקוחות – כתובת

שירות לקוחות מוקד משרד החינוך – כתובת למשלוח דואר: רח' דבורה הנביאה 2, ירושלים מיקוד 9100201.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

חברות דומות:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות