שירות הלקוחות של מוקד משרד המשפטים. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד המשפטים.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
- טלפון
- אתר אינטרנט
- דואר אלקטרוני – Email
- צ'אט – Chat
- ווטסאפ – Whatsapp
- פייסבוק – Facebook
- כתובת לפניות הציבור
מוקד משרד המשפטים – שירות לקוחות – טלפון
מוקד שירות לקוחות מוקד משרד המשפטים – מספר טלפון: 1-700-706-044.
שעות פעילות מוקד שירות לקוחות: ימים א'-ה': בין השעות 8:00-16:00.
מוקד משרד המשפטים – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
שירות לקוחות, מידע וביצוע פעולות בשירות עצמי באתר האינטרנט של מוקד משרד המשפטים – בקישור הזה.
מוקד משרד המשפטים – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני – Email
שירות לקוחות מוקד משרד המשפטים – כתובת דואר אלקטרוני: [email protected].
מוקד משרד המשפטים – שירות לקוחות – צ'אט – Chat
– אין שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
מוקד משרד המשפטים – שירות לקוחות – ווטסאפ – whatsapp
– אין שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
מוקד משרד המשפטים – שירות לקוחות – פייסבוק – facebook
שירות לקוחות מוקד משרד המשפטים באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.
מוקד משרד המשפטים – שירות לקוחות – כתובת
שירות לקוחות מוקד משרד המשפטים – כתובת למשלוח דואר: צלאח א-דין 29, ירושלים.
אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.