שירות הלקוחות של מוקד משרד הרווחה. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה.
בחרו אמצעי ליצירת קשר:
- טלפון
- אתר אינטרנט
- דואר אלקטרוני – Email
- צ'אט – Chat
- ווטסאפ – Whatsapp
- פייסבוק – Facebook
- כתובת לפניות הציבור
מוקד משרד הרווחה – שירות לקוחות – טלפון
מוקד שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה – מספר טלפון: 118.
שעות פעילות מוקד שירות לקוחות: 24/7.
מספר טלפון נוסף: 077-9208560
מוקד משרד הרווחה – שירות לקוחות – אתר אינטרנט
שירות לקוחות, מידע וביצוע פעולות בשירות עצמי באתר האינטרנט של מוקד משרד הרווחה – בקישור הזה.
מוקד משרד הרווחה – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני – Email
– אין שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני.
מוקד משרד הרווחה – שירות לקוחות – צ'אט – Chat
– אין שירות לקוחות באמצעות צ'אט.
מוקד משרד הרווחה – שירות לקוחות – ווטסאפ – whatsapp
– אין שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.
מוקד משרד הרווחה – שירות לקוחות – פייסבוק – facebook
שירות לקוחות מוקד משרד הרווחה באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.
מוקד משרד הרווחה – שירות לקוחות – כתובת
– לא פורסמה כתובת.
אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.