מוקד משרד התחבורה – שירות לקוחות




שירות הלקוחות של מוקד משרד התחבורה. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה.

אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו באיזור התגובות שבהמשך הדף.




בחרו אמצעי ליצירת קשר:




מוקד משרד התחבורה – שירות לקוחות – טלפון

מוקד שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה – מספר טלפון: 5678*.

שעות פעילות מוקד שירות לקוחות: ימים א’-ה’: 7:00-20:00. ימי ו’ וערבי חג: 7:00-13:00..

מספרי טלפון נוספים: 1-222-56-78, 03-508-6905
אזרחים השוהים בחו"ל: 972-3-9695678+




מוקד משרד התחבורה – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

שירות לקוחות, מידע וביצוע פעולות בשירות עצמי באתר האינטרנט של מוקד משרד התחבורהבקישור הזה.




מוקד משרד התחבורה – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני – Email

שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה – כתובת דואר אלקטרוני: [email protected].




מוקד משרד התחבורה – שירות לקוחות – צ'אט – Chat

– אין שירות לקוחות באמצעות צ'אט.




מוקד משרד התחבורה – שירות לקוחות – ווטסאפ – whatsapp

– אין שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.




מוקד משרד התחבורה – שירות לקוחות – פייסבוק – facebook

שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.




מוקד משרד התחבורה – שירות לקוחות – כתובת

שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה – כתובת למשלוח דואר: בנין ג'נרי A, רחוב בנק ישראל 5 ת.ד. 867.




חברות דומות:

כתוב/כתבי תגובה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות