שירות לקוחות המקורי

פרטים מלאים, כל החברות.

מוקד משרד התחבורה טלפון – שירות לקוחות

שירות לקוחות » מוסדות » מוקד משרד התחבורה טלפון – שירות לקוחות

ריכזנו כאן את כל הפרטים אשר פורסמו ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של מוקד משרד התחבורה – מוקד טלפוני, כתובת דוא"ל, חשבונות מדיה חברתית, אתר האינטרנט של מוקד משרד התחבורה.

בחרו ערוץ ליצירת קשר:

מוקד משרד התחבורה – שירות לקוחות – טלפון

יצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה באמצעות הטלפון, במספר: 5678*.

שעות פעילות המוקד: ימים א’-ה’: 7:00-20:00. ימי ו’ וערבי חג: 7:00-13:00.

מספרי טלפון נוספים: 1-222-56-78, 03-508-6905
אזרחים השוהים בחו"ל: 972-3-9695678+

מוקד משרד התחבורה – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה באתר האינטרנט של החברה – כניסה לאתר.

מוקד משרד התחבורה – שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני

שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה זמין באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת: tlunot@mot.gov.il.

מוקד משרד התחבורה – שירות לקוחות – Chat

– לא פורסמה כתובת צ'אט ליצירת קשר.

מוקד משרד התחבורה – שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ

– החברה אינה מספקת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

מוקד משרד התחבורה – שירות לקוחות – פייסבוק – Facebook

מוקד שירות הלקוחות של מוקד משרד התחבורה נותן מענה גם בדף הפייסבוק הרשמי של החברה: בקישור הזה.

מוקד משרד התחבורה – שירות לקוחות – כתובת דואר

ניתן לכתוב לשירות לקוחות מוקד משרד התחבורה לכתובת: בנין ג'נרי A, רחוב בנק ישראל 5 ת.ד. 867.

מה לקוחות שואלים על מוקד משרד התחבורה?

פרסמנו עבורכם את הטלפון ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בעמוד למעלה, ליחצו על מספר הטלפון לשיחה ישירה.

אם אתם מעוניינים להשאיר חוות דעת על שירות הלקוחות או המוצר, או חווית הקניה מהחברה אתם מוזמנים לגלול למטה ולרשום את תגובתכם לשאר הגולשים באתר.

לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מוקד משרד התחבורה אלא אנחנו אתר שמאגד פרטי יצירת קשר עם חברות שונות מרחבי הרשת. בנוסף אנו משתדלים תמיד לקשר לאתר הרשמי של החברה עצמה.
ניתן לשלוח אלינו מייל ישיר בעמוד צור קשר עם הפרטים השגויים והפרטים הנכונים ליצירת קשר עם מוקד משרד התחבורה ואנחנו נדאג לתקן את הפרטים האלו בהקדם האפשרי.

חברות נוספות שמציעות שירות לקוחות:

תגובה אחת

  1. השרות ללקוחות משרד התחבורה לוקה בהטעיה ובחוסר התחשבות בלקוחות נכים וניצולי שואה. הנני נכה , ניצול שואה בן 84 שנים ובידי תעודה עליה חתום שר הפנים על שחרור מעמידה בתור.
    עקב החלפת רכב, רציתי לשלם הפרשי אגרת רישוי לרכב נכה ,למרות שבאינטרנט קיימת רובריקה לאפשרות ,לא נתן לבצע זאת כי לא נתן לקבל יתרת התשלום .
    באתר משרד התחבורה רשום כי קיים סניף בראשון לציון וגם ברמלה בציין אפילו שעות קבלת הקהל , והסתבר כי הסניפים נסגרו לפני שנתיים אך משרד התחבורה לא טרח לציין זאת באתר ,וזאת הטעיה.
    טלפונית נאמר לי כי תעודת הפתור מעמידה בתור מקנה לי את הזכות לנסוע לחולון להתקבל מידית כדי להסדיר תשלום הפרשי אגרת הרישוי לרכב, וכך עשיתי , בפתח משרד הרישוי נעמד איש בטחון וסרב לאפשר לי כניסה , בטענה כי לא קבעתי תור מראש .
    הנני אדם מבוגר מתקשה בהליכה , עקב הדברים שפורטו לעי'ל מדוע משרד התחבורה מקשה על קהל בעל הגבלות , ומדוע אתר האינטרנית לא מעודקן מדוע למסור ללקוחת אינפורמציה שגויה , מה שווה תעודה ממשלתית עליה חתום שר בישראל ולא לכבדה , נגרמה לי הרבה טרחה ועוגמת נפש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

קטגוריות שירות לקוחות
דילוג לתוכן