מוקד משרד התחבורה – שירות לקוחות

ריכזנו כאן את כל הפרטים אשר פורסמו ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של מוקד משרד התחבורה – מוקד טלפוני, כתובת דוא"ל, חשבונות מדיה חברתית, אתר האינטרנט של מוקד משרד התחבורה.

בחרו ערוץ ליצירת קשר:

מוקד משרד התחבורה – שירות לקוחות – טלפון

יצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה באמצעות הטלפון, במספר: 5678*.

שעות פעילות המוקד: ימים א’-ה’: 7:00-20:00. ימי ו’ וערבי חג: 7:00-13:00.

מספרי טלפון נוספים: 1-222-56-78, 03-508-6905
אזרחים השוהים בחו"ל: 972-3-9695678+

מודעה

מוקד משרד התחבורה – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה באתר האינטרנט של החברה – כניסה לאתר.

מוקד משרד התחבורה – שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני

שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה זמין באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת: [email protected].

מוקד משרד התחבורה – שירות לקוחות – Chat

– לא פורסמה כתובת צ'אט ליצירת קשר.

מודעה

מוקד משרד התחבורה – שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ

– החברה אינה מספקת שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

מוקד משרד התחבורה – שירות לקוחות – פייסבוק – Facebook

מוקד שירות הלקוחות של מוקד משרד התחבורהנותן מענה גם בדף הפייסבוק הרשמי של החברה: בקישור הזה.

מוקד משרד התחבורה – שירות לקוחות – כתובת דואר

ניתן לכתוב לשירות לקוחות מוקד משרד התחבורה לכתובת: בנין ג'נרי A, רחוב בנק ישראל 5 ת.ד. 867.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

חברות דומות:

שינוי גודל גופנים
ניגודיות