מוקד משרד התחבורה – שירות לקוחות

מודעה

שירות הלקוחות של מוקד משרד התחבורה. כל הפרטים המעודכנים והדרכים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

מודעה

מוקד משרד התחבורה – שירות לקוחות – טלפון

מוקד שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה – מספר טלפון: 5678*.

שעות פעילות מוקד שירות לקוחות: ימים א’-ה’: 7:00-20:00. ימי ו’ וערבי חג: 7:00-13:00..

מספרי טלפון נוספים: 1-222-56-78, 03-508-6905
אזרחים השוהים בחו"ל: 972-3-9695678+

מודעה

מוקד משרד התחבורה – שירות לקוחות – אתר אינטרנט

שירות לקוחות, מידע וביצוע פעולות בשירות עצמי באתר האינטרנט של מוקד משרד התחבורהבקישור הזה.

מודעה

מוקד משרד התחבורה – שירות לקוחות – דואר אלקטרוני – Email

שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה – כתובת דואר אלקטרוני: [email protected].

מודעה

מוקד משרד התחבורה – שירות לקוחות – צ'אט – Chat

– אין שירות לקוחות באמצעות צ'אט.

מודעה

מוקד משרד התחבורה – שירות לקוחות – ווטסאפ – whatsapp

– אין שירות לקוחות באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

מודעה

מוקד משרד התחבורה – שירות לקוחות – פייסבוק – facebook

שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

מודעה

מוקד משרד התחבורה – שירות לקוחות – כתובת

שירות לקוחות מוקד משרד התחבורה – כתובת למשלוח דואר: בנין ג'נרי A, רחוב בנק ישראל 5 ת.ד. 867.

 

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

חברות דומות:

מודעה
שינוי גודל גופנים
ניגודיות