מוקד קופת חולים כללית – שירות לקוחות

מודעה

כל הפרטים ליצירת קשר עם שירות לקוחות מוקד קופת חולים כללית, באמצעות הטלפון, דוא"ל, אתר האינטרנט, חשבונות המדיה החברתית של מוקד קופת חולים כללית.

בחרו אמצעי ליצירת קשר:

מוקד קופת חולים כללית – שירות לקוחות – טלפון

ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות מוקד קופת חולים כללית בטלפון: 2700*.

שעות המענה במוקד שירות הלקוחות: ימים א'-ה': בין השעות 7:00-20:00. יום ו': בין השעות 7:00-13:00.

מספר טלפון נוסף: 03-9405350.
טלפון לשיחות מחו"ל: 972-3-6333333

מודעה

מוקד קופת חולים כללית – שירות לקוחות באתר האינטרנט

אתר האינטרנט של מוקד קופת חולים כללית כולל מידע רלוונטי עדכני ומאפשר פנייה לשירות הלקוחות של החברה – בקישור הזה.

מודעה
KSP בלאק פריידי

מוקד קופת חולים כללית – שירות לקוחות – Email

ניתן לפנות לשירות לקוחות מוקד קופת חולים כללית באמצעות כתובת המייל: [email protected].

מודעה

מוקד קופת חולים כללית – שירות לקוחות – צ'אט

– לא פורסמו פרטים ליצירת קשר באמצעות צ'אט.

מודעה
KSP בלאק פריידי

מוקד קופת חולים כללית – שירות לקוחות – ווטסאפ

– לא פורסמו פרטים ליצירת קשר באמצעות ווטסאפ – whatsapp.

מוקד קופת חולים כללית – שירות לקוחות – פייסבוק

פנייה אל שירות לקוחות מוקד קופת חולים כללית באמצעות פייסבוק מסנג'ר: בקישור הזה.

מוקד קופת חולים כללית – שירות לקוחות – כתובת דואר

ניתן לכתוב לשירות לקוחות מוקד קופת חולים כללית לכתובת: ארלוזורוב 101 תל אביב 62098.

אתר שירות-לקוחות.org.il הינו אתר אינפורמטיבי המספק פרטי קשר של שירות הלקוחות של חברות ואתרים מובילים. אנו איננו קשורים לחברות המופיעות באתר ולא מספקים שירות לקוחות מכל סוג שהוא. כל המידע באתר זה נאסף מאתרי החברות, מדיה חברתית ומשוב לקוחות. אנחנו פועלים באופן שוטף על מנת לוודא שהפרטים המופיעים באתר זה עדכניים ונכונים. פיספסנו משהו? מצאתם טעות? מוזמנים לעדכן אותנו.

חברות דומות: